Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alleen publieke zenders

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Alleen publieke zenders

    Sinds zondagavond op twee televisies gelijk geen zenders meer alleen de publieke. maandagmorgen kontakt opgenomen met Delta. Volgens de technisch adviseur kunnen ze de smartcard resetten. Dat lukt zegt hij. Vervolgens 3 minuten de C+ module en smartcard verwijderen, dan de modelu weer terug plaatsen en na melding de smartcard weer terug. Resultaat 0. Dan zegt hij dat de smartcard stuk is. Op mijn vraag of er 2 tegelijk stuk kunnen gaan op verschillende plaatsen in huis weet hij geen antwoord, alleen het zou kunnen.
    Er wordt een ticket aangemaakt.
    Dinsdagmorgen nog maar is gebeld en de mevrouw vertelde mij dat er een ticket is aangemaakt en dat om 08:55 er twee smartcards aan PostNl zijn gegeven. Ik zou nog een track en trace krijgen.
    Woensdag middag is niemand de deur uitgegaan en geen smartcards. Gisteren weer gebeld, en bla die bla die bla hetzelfde riedeltje over ticket en zo. De smartcard zou bij PostNl zijn en de track en trace zou ik moeten hebben.
    Vandaag weer gewacht, PostNl rijdt voorbij en ik heb nog steeds geen track en trace en nog steeds geen TV.
    De splitter die Delta heeft geplaatst (modem-TV) verwijderd en de TV rechtstreeks op de muurcontact aangesloten.....geen TV. Nieuwe kabel gekocht, Geen TV.
    Als ik een monteur moet laten komen kost mij dit € 25,- voorrijkosten (afstand middelburg - arnemuiden is 5 km en op diesel is dat zeker geen 25 euro) en € 15,- per kwartier.

    De service van DeltaTV is gewoon helemaal RUK. ER wordt niet meegedacht aan een oplossing, maar vanaf een afstand en telefoon wordt er zomaar wat geconstateerd. De belachelijke mededeling in de email dat de voeding ook van het apparaat moet worden vervangen is natuurlijk een tranentrekker. Een smartcard geeft geen voeding.

    Ik ben benieuwd naar de mening van de forumleden over de "zeer uitzonderlijke " service van Delta.

  • #2
    Helaas lijkt dit geen “zeer uitzonderlijke “ service van delta/caiway. Zelf ook slechte ervaring en ben nu al weken bezig voor een kennis om te programma’s te kunnen opnemen via de apps. De meest vreemde en tegenstrijdige opmerkingen krijg je maar niemand lijkt de oplossing te weten, nog wordt er ook maar gepoogd tot een oplossing te komen.

    Overigens ben ik ook van mening dat je opmerking over voorrijkosten niet helemaal terecht is. Wanneer je al zou moeten betalen dan zijn dit zeer acceptabele kosten. Er is meer dan alleen km’s en diesel.

    Reageer


    • #3
      Dat twee smartkaarten tegelijk kapot gaan is inderdaad wel toevallig. Ook zonder smartkaart kan je ongeveer 30 zenders ontvangen: https://www.delta.nl/televisie/digit...der-smartcard/
      Heb je voor de zekerheid even gekeken of je nog wel televisie in je abonnement hebt?

      De kosten voor de monteur vind ik overigens niet bijzonder hoog.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door RonnyH Bekijk bericht
        Dat twee smartkaarten tegelijk kapot gaan is inderdaad wel toevallig. Ook zonder smartkaart kan je ongeveer 30 zenders ontvangen: https://www.delta.nl/televisie/digit...der-smartcard/
        Heb je voor de zekerheid even gekeken of je nog wel televisie in je abonnement hebt?
        .
        Ik heb nog steeds een abonnement voor 50 zenders. En ik heb inderdaad gekeken naar het beeld zonder smartcard. Als je misselijk en draaierig van dat beeld wilt worden dan heb je inderdaad nog 30 zenders om te kijken. Maar zeg nou eerlijk, dat is toch geen beeld meer.
        Vanavond het verlossende woord gekregen. DHP bezorgt binnen 1 - 2 werkdagen 2 smartcards.
        Dat is dus niet zoals gezegd door Delta dat het aangeleverd is bij PostNL.
        Begin me toch zachtjes af te vragen of ze van elkaar wel weten wie wat doet, en wat er gezegd is.
        Het vertrouwen in de oplossing voor mijn probleem is tanende. Ga al eens rondkijken of er nog andere aanbieders zijn.

        Reageer


        • #5
          Werkt het dan is het allemaal prima. Verander je iets dan wordt het spannend. Nu weer een mobiel abonnement afgesloten bij caiway met gratis plus tv en gratis espn compleet. Abonnement startte met 3 Gb te weinig. Na bellen aangepast. Vervolgens bleken de gratis abonnement niet geactiveerd. Moet je weer achteraan. Inmiddels geregeld. Eerste factuur…….. ja hoor, er staat espn gratis maar er wordt 13 euro in rekening gebracht en ik krijg 10 euro korting. Het kan ook niet goed gaan.
          Wederom een chatsessie en dan nu maar afwachten of het volgende maand gecorrigeerd is.

          Ook alle bevestigingen die je krijgt bij afsluiting abonnementen zijn zeer onduidelijk. Feitelijk weet je nooit wat je gaat krijgen en voor hoelang. Dit wordt ook bevestigd door de helpdesk, maar er verandert niets. Dit is al jaren zo.

          Service lijkt niet echt hoog in het vaandel te staan.

          Reageer


          • #6
            Nog een geweldige ervaring met de servicedesk. Een kennis sluit vorige maand een mobiel abonnement af van 10 + 3 Gb. Vandaag is het abonnement actief en nu pas kan je zien wat je krijgt, 10 Gb dus. Bellen met de servicedesk waar de reactie is dat er een 5 + 5 is afgesloten. In de tijd van afsluiten gold de aanbieding, welke overigens nog steeds bestaat, maar dat lijkt ineens niet echt duidelijk.
            Na aandringen dat dit allemaal toch wel weer vreemd is wordt er aangegeven dat ze gaan kijken of hier nog wat aan te doen is en dat er volgende week wordt teruggebeld. Hoezo terugbellen of het mogelijk is dit aan te passen? Gewoon direct handelen en je fouten corrigeren.
            Het probleem wordt mede veroorzaakt door het feit dat er met aanbiedingen gestrooid wordt, maar de bevestigen veelal zo onduidelijk zijn dat je haast niet weet wat je nu afgesloten hebt. Bij reclameren krijg je dan te horen dat je het wel zal krijgen maar dat er gebruik gemaakt wordt van standaard overeenkomsten, waarin de extraks niet zijn opgenomen. Ik denk zelfs dat dit juridisch niet door de beugel kan.

            voorbeeld: je krijgt een x aantal maanden iets gratis, nergens in de overeenkomst wordt dit genoemd. Bel je hierover dan wordt er aangegeven dat je dit op de eerste nota kan terugzien. Ja daar zie je de korting voor die maand. Voor hetzelfde geld stoppen ze de korting na de halve periode en zie dan je recht maar te halen. Vermeld gewoon compleet wat je hebt afgesloten.
            Laatst bewerkt door Caiway55; 17 Nov 2023, 15:12.

            Reageer


            • #7
              Helaas, maar 1 smartcard gekregen terwijl er 2 waren toegezegd. Weer is gebeld. En heel de riedel opnieuw moeten doen.
              En er zou nu weer 1 smartcard onderweg zijn.
              En ja,, met een nieuwe smartcard werkt het weer. Blijft de vraag hoe het mogelijk is dat er 2 smartcards tegelijk de geest geven.
              Een van 1 jaar oud en 1 van 2 jaar oud.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door marc1956 Bekijk bericht
                Helaas, maar 1 smartcard gekregen terwijl er 2 waren toegezegd. Weer is gebeld. En heel de riedel opnieuw moeten doen. happy wheels
                En er zou nu weer 1 smartcard onderweg zijn.
                En ja,, met een nieuwe smartcard werkt het weer. Blijft de vraag hoe het mogelijk is dat er 2 smartcards tegelijk de geest geven.
                Een van 1 jaar oud en 1 van 2 jaar oud.
                Eén probleem is de overvloed aan aanbiedingen, maar een ander probleem is het gebrek aan duidelijkheid in de claims, waardoor het moeilijk wordt om te bepalen wat je daadwerkelijk hebt gekregen. U krijgt bericht dat het door u gedeclareerde bedrag wordt uitbetaald, maar dat de reguliere afspraken worden gevolgd en eventuele verdere bedragen niet worden meegerekend. Juridisch gezien vind ik dit volkomen onaanvaardbaar.
                Laatst bewerkt door fordcrash; 29 Dec 2023, 10:21.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door fordcrash Bekijk bericht

                  Eén probleem is de overvloed aan aanbiedingen, maar een ander probleem is het gebrek aan duidelijkheid in de claims, waardoor het moeilijk wordt om te bepalen wat je daadwerkelijk hebt gekregen. U krijgt bericht dat het door u gedeclareerde bedrag wordt uitbetaald, maar dat de reguliere afspraken worden gevolgd en eventuele verdere bedragen niet worden meegerekend. Juridisch gezien vind ik dit volkomen onaanvaardbaar.
                  Het stikt hier van de nep accounts en spammers.

                  Er zijn dus ook personen die een nieuw account aanmaken om weer eens lekker te kunnen zeuren over een niet bestaand probleem en bewust de boel proberen te vernaggelen.
                  Laatst bewerkt door driepinter; 29 Dec 2023, 10:48.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X