Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Gemist

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Gemist

    Geen gemist meer op ios ipad wat kan dat zijn

  • #2
    Bij mij nog wel, ook na de update van vandaag.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door eskil2010 Bekijk bericht
      Geen gemist meer op ios ipad wat kan dat zijn
      Ik zou even kijken in de appstore of daar nog updates klaarstaan.
      IOS is inmiddels geupgrade, dus de meeste apps krijgen een update.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Ik zou even kijken in de appstore of daar nog updates klaarstaan. drive mad
        IOS is inmiddels geupgrade, dus de meeste apps krijgen een update.
        Ik word nu geconfronteerd met dit probleem. Is er al een update om de apps te upgraden?

        Reageer


        • #5
          Ik ben huiverig op reageren op forumleden met engelse namen, desalniettemin jou waarneming klopt niet.
          E.e.a. werkt prima met de laatste Ios-versie en de laatste versie van de app. Je kan via App store kijken of er nieuwe versies klaar staan.(3.0.5 is de laatste versie)

          Reageer


          • #6
            Ik mag het misschien niet zeggen, maar ik denk dat vaste plaaggeesten en (Engelstalige) spammers nu één zijn geworden.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
              Ik mag het misschien niet zeggen, maar ik denk dat vaste plaaggeesten en (Engelstalige) spammers nu één zijn geworden.
              Het zou goed zijn wanneer er toch een (externe) moderator bij komt. Iemand die in elk geval dagelijks 1 a 2 keer kijkt.

              Reageer


              • #8
                Beginnen met dit forum alléén toegankelijk te maken voor geverifieerde klanten.
                Zelfs dan is moderatie ook noodzakelijk.
                Forum regels duidelijk(er) maken, toepassen én handhaven.
                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X