Geen gemist meer op ios ipad wat kan dat zijn
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Gemist
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door eskil2010 Bekijk berichtGeen gemist meer op ios ipad wat kan dat zijn
IOS is inmiddels geupgrade, dus de meeste apps krijgen een update.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Ik zou even kijken in de appstore of daar nog updates klaarstaan. drive mad
IOS is inmiddels geupgrade, dus de meeste apps krijgen een update.
Reageer
-
Ik ben huiverig op reageren op forumleden met engelse namen, desalniettemin jou waarneming klopt niet.
E.e.a. werkt prima met de laatste Ios-versie en de laatste versie van de app. Je kan via App store kijken of er nieuwe versies klaar staan.(3.0.5 is de laatste versie)
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtIk mag het misschien niet zeggen, maar ik denk dat vaste plaaggeesten en (Engelstalige) spammers nu één zijn geworden.
- 3 Likes
Reageer
-
Beginnen met dit forum alléén toegankelijk te maken voor geverifieerde klanten.
Zelfs dan is moderatie ook noodzakelijk.
Forum regels duidelijk(er) maken, toepassen én handhaven.[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
- 5 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk berichtBeginnen met dit forum alléén toegankelijk te maken voor geverifieerde klanten.
Zelfs dan is moderatie ook noodzakelijk.
Forum regels duidelijk(er) maken, toepassen én handhaven.
Gok: Dit forum gaat heel langzaam geamoveerd worden of wordt dat al een tijdje. Als er een werkbaar levensvatbaar forum zou komen, zal dat kosten met zich mee brengen. Zal DFN / aandeelhouders dat willen investeren?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Preachin' to the choir
Gok: Dit forum gaat heel langzaam geamoveerd worden of wordt dat al een tijdje. Als er een werkbaar levensvatbaar forum zou komen, zal dat kosten met zich mee brengen. Zal DFN / aandeelhouders dat willen investeren?
- 2 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer