Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zenderupdate coaxkabel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Coax is in Zeeland eindig wanneer men een glasvezelabo kiest. Je kan dan niet meer terug naar coax.
    Een soort sterfhuisconstructie. In Twente krijg je nog coax geleverd wanneer je kiest voor Caiway glasvezel. Echter zou het qua onderhoud en kosten beter zijn om ook daar langzaam afscheid te nemen van coax.

    Ik schat zelf in nog 2 jaar en dan zal men de abonnees op coax met zachte dwang op glasvezel overzetten.
    Laat ze dan eerst maar glasvezel aanleggen in dié gebieden waar nu alleen coax ligt.
    Dat duurt vele malen langer dan 2 jaar....
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Coax is in Zeeland eindig wanneer men een glasvezelabo kiest. Je kan dan niet meer terug naar coax.
      Een soort sterfhuisconstructie. In Twente krijg je nog coax geleverd wanneer je kiest voor Caiway glasvezel. Echter zou het qua onderhoud en kosten beter zijn om ook daar langzaam afscheid te nemen van coax.

      Ik schat zelf in nog 2 jaar en dan zal men de abonnees op coax met zachte dwang op glasvezel overzetten.
      Heb jij de 1.50 software update al kunnen binnen halen voor de delta tv app? Op de website staat de update al weer. Terwijl deze online nog niet eens is uitgerold!

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

        Heb jij de 1.50 software update al kunnen binnen halen voor de delta tv app? Op de website staat de update al weer. Terwijl deze online nog niet eens is uitgerold!
        Voor Tizen zit ik op 1.2.2. Ik zit met smart te wachten op de update die het zappen beter laat verlopen.
        Samsung moet echter de app goedkeuren en beschikbaar stellen, dat proces duurt even.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Voor Tizen zit ik op 1.2.2. Ik zit met smart te wachten op de update die het zappen beter laat verlopen.
          Samsung moet echter de app goedkeuren en beschikbaar stellen, dat proces duurt even.
          Ok nice. Betaal jij overigens ook bruikleen voor het modem? Zag een topic dat ook mensen gewoon zelf een modem gekocht hebben dat zeelandnetinternet support.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

            Ok nice. Betaal jij overigens ook bruikleen voor het modem? Zag een topic dat ook mensen gewoon zelf een modem gekocht hebben dat zeelandnetinternet support.
            Modem krijg je bij het abo

            Reageer


            • #21
              Wij abonnees van zeelandnet betalen gewoon maandelijks de bruikleen kosten voor het modem hoor. We krijgen niks gratis.

              Reageer


              • #22
                Ik zie dat Sunlite op kanaal 889 er nu ook opzit.

                En Kink op kanaal 876 maar die zat er al eerder op.
                Laatst bewerkt door driepinter; 13 Dec 2023, 07:58.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Rinus

                  Allebei radiozenders dus...
                  Dat was niet duidelijk? Vermoedelijk per 1 januari weer tv wijzigingen, tenminste dat is meestal de datum om zenders er af te halen en/of toe te voegen, kanaalnummers te wijzigen en zenders eventueel naar HD om te zetten. Maar ik heb geen glazen bol, er kan ook gewoon niets gebeuren.

                  Reageer


                  • #24
                    Je hebt geen glazen bol?
                    Wat hebbie ermee gedaan dan?

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Dat was niet duidelijk? Vermoedelijk per 1 januari weer tv wijzigingen, tenminste dat is meestal de datum om zenders er af te halen en/of toe te voegen, kanaalnummers te wijzigen en zenders eventueel naar HD om te zetten. Maar ik heb geen glazen bol, er kan ook gewoon niets gebeuren.
                      Ik speel mee met de oudejaarstrekking van de Staatsloterij. Ik zou zo maar de hoofdprijs kunnen winnen, maar misschien ook niet natuurlijk!
                      Overigens zijn bij mij zenderwijzigingen de afgelopen jaren zelden of nooit per 1 januari doorgevoerd!

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                        Ik speel mee met de oudejaarstrekking van de Staatsloterij. Ik zou zo maar de hoofdprijs kunnen winnen, maar misschien ook niet natuurlijk!
                        Overigens zijn bij mij zenderwijzigingen de afgelopen jaren zelden of nooit per 1 januari doorgevoerd!
                        Klopt meestal de eerste of de tweede week van januari. Er zijn nog geen aankondigingen geweest qua wijzigingen in januari.
                        Er zijn volgens mij wel zenders die graag toe willen treden tot het nederlandse landschap en wie weet komt TV5 weer terug?

                        Het kan vriezen en het kan dooien.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Klopt meestal de eerste of de tweede week van januari. Er zijn nog geen aankondigingen geweest qua wijzigingen in januari.
                          Er zijn volgens mij wel zenders die graag toe willen treden tot het nederlandse landschap en wie weet komt TV5 weer terug?

                          Het kan vriezen en het kan dooien.
                          Krijgt Bordewolf toch nog een keer gelijk

                          December 2023

                          Zenderupdates


                          De volgende DELTA TV zenderwijzigingen worden op 15 Januari (2024) doorgevoerd:

                          50+ zenderpakket
                          Verwijderd: Family 7 (361), Love Nature (25) (Tijdelijke zender)
                          Toegevoegd: HGTV (25), Cartoonito (251)

                          120+ zenderpakket
                          Verwijderd: Antena 3 (522)
                          Verplaatst naar 50+: Cartoonito (251)
                          Toegevoegd: MTV 90's (207)

                          Toevoeging radiozender (per direct)
                          Joe (875)

                          Oudere pakketten (niet meer bestelbaar)
                          90+ zenderpakket
                          Toegevoegd: MTV 90's (207)
                          Verplaatst naar 50+: Cartoonito (251)

                          Standaard pakket
                          Verwijderd: Family 7 (361)
                          Toegevoegd: Cartoonito (251), HGTV (25)

                          Plus zenderpakket
                          Verwijderd: Antena 3 (522)
                          Verplaatst naar Standaard: Cartoonito (251)

                          Totaal pakket
                          Verwijderd: Family 7 (361)
                          Toegevoegd: Cartoonito (251), HGTV (25)

                          Laatst bewerkt door driepinter; 15 Dec 2023, 08:23.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                            Krijgt Bordewolf toch nog een keer gelijk

                            December 2023

                            Zenderupdates


                            De volgende DELTA TV zenderwijzigingen worden op 15 Januari (2024) doorgevoerd:

                            50+ zenderpakket
                            Verwijderd: Family 7 (361), Love Nature (25) (Tijdelijke zender)
                            Toegevoegd: HGTV (25), Cartoonito (251)

                            120+ zenderpakket
                            Verwijderd: Antena 3 (522)
                            Verplaatst naar 50+: Cartoonito (251)
                            Toegevoegd: MTV 90's (207)

                            Toevoeging radiozender (per direct)
                            Joe (875)

                            Oudere pakketten (niet meer bestelbaar)
                            90+ zenderpakket
                            Toegevoegd: MTV 90's (207)
                            Verplaatst naar 50+: Cartoonito (251)

                            Standaard pakket
                            Verwijderd: Family 7 (361)
                            Toegevoegd: Cartoonito (251), HGTV (25)

                            Plus zenderpakket
                            Verwijderd: Antena 3 (522)
                            Verplaatst naar Standaard: Cartoonito (251)

                            Totaal pakket
                            Verwijderd: Family 7 (361)
                            Toegevoegd: Cartoonito (251), HGTV (25)
                            Ik zit er niet vaak naast 😉.
                            Twee zenders erbij: HGTV en MTV 90’s
                            Weg: Antena3 en Family7 HD

                            Hopenlijk MTV zenders allemaal in HD. MTV 90’s zend HD clips uit en ook MTV Hits is normaal HD.
                            Daarnaast blijf ik hopen op meer HD omzettingen en natuurlijk ESPN UHD 😛

                            Heel veel SD-zenders zijn niet meer om aan te gluren.
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 15 Dec 2023, 09:10.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                              Het kan vriezen en het kan dooien.
                              Op die manier heb je altijd gelijk..😁😅

                              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                                Ik zit er niet vaak naast 😉.
                                Je weet het zelf het beste...gelukkig maar...

                                Heel veel SD-zenders zijn niet meer om aan te gluren.
                                Dat vind je. En als je dat leest en niet zelf kijkt en nadenkt, zou je kunnen denken dat je namens velen spreekt. Voor de zekerheid: Dat doe je niet.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X