Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zenderupdate coaxkabel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zenderupdate coaxkabel

    Er zijn twee nieuwe zenders bij vandaag

    Love Nature 25
    Desire TV 750

  • #2
    driepinter dat is correct. De aankondigingen volgen iets later in de nieuwsbrief. Vandaag Digitale TV en morgen staat Interactief geplanned. Desire was er al een aantal weekjes en maakt onderdeel uit van het erotiek pakket. Love Nature hebben we tijdelijk toegevoegd iig tot het einde van het jaar aan 50+ bij DELTA en BasicTV bij Caiway.

    Ook hebben we KINK radiozender toegevoegd. En wordt RTL (Duitsland) in HD gezet, dat zorgt er voor dat in het Basispakket alle zenders (uitgezonderd lokaal) in HD zijn bij Interactieve TV. Hiermee hebben we weer een mooie slag gemaakt al zeg ik het zelf. 😊

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Er zijn twee nieuwe zenders bij vandaag

      Love Nature 25
      Desire TV 750
      Desire was men al mee bezig.
      Op IPTV zullen deze kanalen ook deze week komen, wellicht ook al met RTL Television HD
      Overigens benieuwd of deze kanalen dan nu wel meteen HD zijn, aangezien ze nieuw zijn.

      Men weet toch bij DELTA-TV-team dat Love Nature ook een 4K variant heeft

      Ik ga duimen voor kanaal 701 als demo .

      NPO 1 met gesproken ondertiteling lijkt namelijk prima te werken en een geslaagde test.
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 28 Jun 2023, 21:24.

      Reageer


      • #4
        Hebben jullie enig idee waarom ik (ik zit op de glasvezel) niet meer via de coax de extra kanalen kan zien zoals espn ziggo etc ?
        Want tot voor kort kon dat wel gewoon met mn smartcards, nu moet dat via die Amino Kamai...

        Ik zit op de glasvezel maar mijn smartcards werken nog gewoon, alleen niet meer de extra pakketten.

        Reageer


        • #5
          Love Nature is weer eens wat anders dan National Geographic (Wild) met hun eeuwige haaien-, leeuwen-, krokodillen- en andere roofdierenprogramma's.

          Reageer


          • #6
            Raar, Love Nature doet het bij mij niet op Android (telefoon en tablet) wel op Android TV.

            Ik heb de (Android) app verwijderd en al een keer in en uitgelogd maar dat helpt niet.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
              Raar, Love Nature doet het bij mij niet op Android (telefoon en tablet) wel op Android TV.

              Ik heb de (Android) app verwijderd en al een keer in en uitgelogd maar dat helpt niet.
              Ook geen beeld via de Kamai 7x. Mijn vraag is dan ook is deze SD, HD of 4K ?
              Er is een 4K variant en die wordt meestal standaard doorgegeven.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Ook geen beeld via de Kamai 7x. Mijn vraag is dan ook is deze SD, HD of 4K ?
                Er is een 4K variant en die wordt meestal standaard doorgegeven.
                Op de coax is hij HD

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                  Op de coax is hij HD.
                  Dat snap ik 😉. Dan is het op ITV minimaal HD. Maar er is een 4K variant actief bij zowel Ziggo als KPN. Heeft Delta geen soortgelijk contract afgesproken? 🙄

                  Dan zouden er bij Delta inmiddels twee zenders zijn die niet in de optimaalste kwaliteit ontvangen kunnen worden:
                  ESPN UHD
                  Love Nature 4K
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 29 Jun 2023, 21:34.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                    Er zijn twee nieuwe zenders bij vandaag

                    Love Nature 25
                    Desire TV 750
                    Ook RTL Television is naar HD gegaan op Coax.

                    Reageer


                    • #11
                      Heb jij weer coax?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Ook RTL Television is naar HD gegaan op Coax.
                        Gisteren nog contact gehad met een medewerker. Die zei toch dat ze coax langzaam gaan afzwakken. En vorige keer zei een medewerker weer dat ze het blijven ondersteunen. Lekker ongeloofwaardig. Verklaart ook dat het beeld op espn via coax en sommige zenders gewoon minder is!

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                          Gisteren nog contact gehad met een medewerker. Die zei toch dat ze coax langzaam gaan afzwakken. En vorige keer zei een medewerker weer dat ze het blijven ondersteunen. Lekker ongeloofwaardig. Verklaart ook dat het beeld op espn via coax en sommige zenders gewoon minder is!
                          Coax is in Zeeland eindig wanneer men een glasvezelabo kiest. Je kan dan niet meer terug naar coax.
                          Een soort sterfhuisconstructie. In Twente krijg je nog coax geleverd wanneer je kiest voor Caiway glasvezel. Echter zou het qua onderhoud en kosten beter zijn om ook daar langzaam afscheid te nemen van coax.

                          Ik schat zelf in nog 2 jaar en dan zal men de abonnees op coax met zachte dwang op glasvezel overzetten.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Coax is in Zeeland eindig wanneer men een glasvezelabo kiest. Je kan dan niet meer terug naar coax.
                            Een soort sterfhuisconstructie. In Twente krijg je nog coax geleverd wanneer je kiest voor Caiway glasvezel. Echter zou het qua onderhoud en kosten beter zijn om ook daar langzaam afscheid te nemen van coax.

                            Ik schat zelf in nog 2 jaar en dan zal men de abonnees op coax met zachte dwang op glasvezel overzetten.
                            Juist wat ik ook al jaren roept. Wordt gewoon door je strot geduwd. In principe heb ik er geen problemen mee hoor. Mits interactieve tv zowel via de interactieve ontvanger als via de app gewoon uitstekend beeld geeft. maar dit is helaas niet het geval. Zeker niet op espn en de npo zenders via interactief. En nadeel is natuurlijk als je een internetstoring hebt dan geen beeld ook. Mooi balen bij net een finale van bijvoorbeeld een wk of competitie wedstrijd om maar wat te noemen;-)

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                              Juist wat ik ook al jaren roept. Wordt gewoon door je strot geduwd. In principe heb ik er geen problemen mee hoor. Mits interactieve tv zowel via de interactieve ontvanger als via de app gewoon uitstekend beeld geeft. maar dit is helaas niet het geval. Zeker niet op espn en de npo zenders via interactief. En nadeel is natuurlijk als je een internetstoring hebt dan geen beeld ook. Mooi balen bij net een finale van bijvoorbeeld een wk of competitie wedstrijd om maar wat te noemen;-)
                              Ik heb overigens nu een 400 mbit verbinding. Is meer dan zat voor mij. En ik hoef geen glasvezel abonnement. Beetje zinloos ook. Aangezien ik ook 1 gbps kan halen met het normale kabel abonnement. Heb jij overigens cat 5 of cat 6 kabels? cat 6 kabels kunnen tot 1gbit, dus ik zit daar wel goed mee. ps5 en series x heb ik geloof ik nog met cat 5a kabel aangesloten. Is gewoon prima. Boven de 1 gig abo heb je cat 7 kabel nodig. Overigens kijk ik interactieve tv gewoon via wifi en via laptop ook. Haal 400 mbit draadloos
                              Laatst bewerkt door Do60; 10 Aug 2023, 15:00.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X