Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

delta stoomt zich-klaar-voor-4k-en-ultra-hd

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • delta stoomt zich-klaar-voor-4k-en-ultra-hd

    Gaat het toch echt gebeuren?

  • #2
    Tis te hopen van wel...

    Reageer


    • #3
      Is mijn glazen bol dan toch niet stuk 🤣

      Meer info hier:
      https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...701-demokanaal

      Reageer


      • #4
        We zijn over de helft van 2023.
        Veel visioenen uit de glazen bol zijn nog niet verwezenlijkt.

        Reageer


        • #5
          Ik weet niet hoe dit topic naar voren komt, aangezien ik de laatste ben die gereageerd heeft ??

          In elk geval is Delta bezig met ESPN UHD, die gaan we dit jaar mogelijk nog wel zien!
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 20 Jul 2023, 14:09.

          Reageer


          • #6
            Bij wie?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              Ik weet niet hoe dit topic naar voren komt, aangezien ik de laatste ben die gereageerd heeft ??
              Blijkbaar is hij nu ook weer vergeten dat hij personen geblokkeerd heeft en niet alle reacties kan zien.

              Reageer


              • #8
                Zou et?

                Reageer


                • #9
                  Ach, je kan alles zien zolang je maar niet ingelogd bent. Is dus een nutteloze mogelijkheid.
                  Zo had ik Bor geblokkeerd en nu ik dit aan het typen ben zie ik zijn geblabla niet, maar helaas bij het openen van Zeelandnet wel.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                    Ach, je kan alles zien zolang je maar niet ingelogd bent. Is dus een nutteloze mogelijkheid.
                    Zo had ik Bor geblokkeerd en nu ik dit aan het typen ben zie ik zijn geblabla niet, maar helaas bij het openen van Zeelandnet wel.
                    Bewaart je browser je login op forum niet? Of wilde je dat niet?

                    Reageer


                    • #11
                      Kennelijk niet. Andere sites wel, deze niet.
                      Geen idee, zal wel een vinkje ergens zijn maar zo belangrijk is het niet.

                      Reageer


                      • #12
                        Staat er in die glazen bol ook wanneer en met dolby? Anders moet ik een keer mijn soundbar afstoffen😂

                        Reageer


                        • #13
                          In de glazen bol van Bordewolf zijn alleen maar luchtspiegelingen te zien.
                          Bijna niets ervan is met door hem vermelde tijdpad uitgekomen.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X