Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

701 Demokanaal?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • 701 Demokanaal?

    Bewust of onbewust is een demokanaal toegevoegd op interactief 701.
    Er is niets zichtbaar, maar lijkt een testkanaal voor iets nieuws.

  • #2
    Ik denk dat het een UHD kanaal is voor het Eurovisie songfestival.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
      Ik denk dat het een UHD kanaal is voor het Eurovisie songfestival.
      Dat is een zeer gewaagde uitspraak. Heb jij een bron dat het songfestival in UHD of 4K wordt uitgezonden via NPO1 UHD/4K?
      Overigens is de nummering wel 701, dus NPO 1 UHD/4K is geen heel gekke ingeving. Wie weet komt er meer content dit jaar zoals WK voetbal voor dames of een test van de Tour de France? Maar er is daadwerkelijk geen bron te vinden?
      Vorig jaar al was het songfestival in 4K beschikbaar (dus waarom niet NPO 1 4K?).
      De NPO deed echter in 2022 niet mee aan de doorgifte in 4K, wel in het jaar dat het songfestival in Nederland werd georganiseerd. De NPO heeft wel aangegeven vaker met het UHD of 4K te komen of zelfs na te denken over een permanent NPO1 UHD/4K kanaal.

      Wat dit kanaal ook nog kan zijn is een kanaal met een hogere bitrate of een ander formaat doorgifte H.265 beide om het beeld te verbeteren. H.265 kan dan ook via de apps en kan daar zorgen met een gelijkblijvende bitrate voor een zelfde beeldbeleving tov de decoder en op decoder een nog betere beeldbeleving (daar is de bitrate sowieso hoger tov de app)

      Geeft wel mooi giswerk zo’n spook/demo/testkanaal 😂🤣.
      Op de Tizenapp is deze overigens niet zichtbaar, die sluit kanalen uit waarop je geen rechten hebt, een groot voordeel van de Tizenapp.

      PS mocht ik concreet weten wat het wel is dan geld voor mij 🤐. Maar ik zit vermoedelijk niet ver van de opties vandaan die ik al genoemd heb en/of Klapstoel genoemd heeft.
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 21 Apr 2023, 21:04.

      Reageer


      • #4
        Ik zit niet te wachten op Songfestival in UHD, met onze fantastische Nederlandse vertegenwoordiging..pff..

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Chouffeke Bekijk bericht
          Ik zit niet te wachten op Songfestival in UHD, met onze fantastische Nederlandse vertegenwoordiging..pff..
          Het geluid, ook al zou het Dolby Vision zijn, zal bij het optreden van Nederland niet om aan te horen zijn 🤣.

          Reageer


          • #6
            Bordewolf Correct hoor. We zullen de komende periode het testkanaal 701 inzetten om een en ander te testen. Diverse Bitrates, playout formats etc. om verbeteringen/efficientie in kwaliteit te testen. Doel in eerste instantie de STB maar de rest zal volgen. Zoals aangegeven werken we continue aan het verbeteren van onze diensten. 😉

            Als het goed is, is er inmiddels ook een nieuwe variant van de Samsung Testapp beschikbaar. Zodra ok getest zullen we deze en de LG app gaan aanbieden.
            Laatst bewerkt door DELTA-TV-team; 21 Apr 2023, 21:21.

            Reageer


            • #7
              Ik vermoed dat in het grote dierenbos bij iemand nu de stoom uit zijn oren komt.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                Ik vermoed dat in het grote dierenbos bij iemand nu de stoom uit zijn oren komt.
                Zou best kunnen

                Reageer


                • #9
                  Vraag me nog steeds af wat nu precies de functie is van kanaal 999 op interactief (en coax kanaal 899) ?
                  Laatst bewerkt door driepinter; 23 Apr 2023, 21:17.

                  Reageer


                  • #10
                    DELTA-TV-team
                    ​​​​​​​Heeft caiway ook zo’n test kanaal? Zo ja welk nr? Heeft caiway überhaupt kastjes die het aankunnen?
                    Laatst bewerkt door Roma; 24 Apr 2023, 15:28.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                      DELTA-TV-team

                      Vraag me nog steeds af wat nu precies de functie is van kanaal 999 op interactief (en coax kanaal 899) ?
                      Dit kanaal laat grote evenementen zien op een open kanaal, Serious Request, Top2000, Tommorowland, 538 Kingsday etc.

                      Reageer


                      • #12
                        Op het demokanaal is nu NPO1 te zien met gesproken ondertiteling. Het is overigens wel handig dat DELTA-TV-team af en toe doorgeeft wat er te testen valt en wat de aanpassingen zijn.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                          Op het demokanaal is nu NPO1 te zien met gesproken ondertiteling. Het is overigens wel handig dat DELTA-TV-team af en toe doorgeeft wat er te testen valt en wat de aanpassingen zijn.
                          Vooralsnog is dit niet nodig.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                            Vooralsnog is dit niet nodig.
                            Deze was inderdaad snel te zien vanwege het nieuwe icoontje in de titelbalk :-)

                            Reageer


                            • #15
                              Het verschil met NPO 1 HD op interactieve TV op Kanaal 1 met de test vergeleken op kanaal 701 is nu dat er minder vertraging op kanaal 701 zit. Vermoed dat ze nu aan het testen zijn om op de overige kanalen op interactieve TV ook minder vertraging te kunnen krijgen.
                              Laatst bewerkt door loeffenr; 25 Apr 2023, 04:12.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X