Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

HD kanalen

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Mooi dat je terug ga naar de kpn ga je daar dan ook het forum gebruiken dan hoeven dat ook niet meer te lezen.

Reageer

Nee ik blijf lekker zeiken over delta hier😉
      Maar als iets niet goed, of minder is dan bij een andere aanbieder, dan vraag ik er netjes naar,of hier nog meer mensen mee zitten.
      en door tips van andere gebruikers heb ik besloten om kpn TV aan te houden. Het is best jammer, er komt hier een prima glasvezel kabel binnen en de tv kwaliteit is dan van de kwaliteit van 5 jaar geleden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door marcel41 Bekijk bericht
        Nee ik blijf lekker zeiken over delta hier😉
        Maar als iets niet goed, of minder is dan bij een andere aanbieder, dan vraag ik er netjes naar,of hier nog meer mensen mee zitten.
        en door tips van andere gebruikers heb ik besloten om kpn TV aan te houden. Het is best jammer, er komt hier een prima glasvezel kabel binnen en de tv kwaliteit is dan van de kwaliteit van 5 jaar geleden.
        Kun jij eens kijken of de instellingen op jou HDMI poort wel goed zijn? En verder eens via het instellingenmenu naar “over apparaat” gaan en dan kiezen voor “opnieuw opstarten” ?

Reageer

Vijf jaar geleden? Tjonge, ik val bijna van mijn stoel 🫣

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Kun jij eens kijken of de instellingen op jou HDMI poort wel goed zijn? En verder eens via het instellingenmenu naar “over apparaat” gaan en dan kiezen voor “opnieuw opstarten” ?
            Ik gok zo maar dat dit helemaal niks met HDMI instellingen te maken hebben.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht

Ik gok zo maar dat dit helemaal niks met HDMI instellingen te maken hebben.
              Ook niet met de streams die Delta doorgeeft, die zijn strakker dan Ziggo.

Reageer

Zeg je nu met een omweg dat wat Marcel41 schrijft niet waar kan zijn, Bordewolf?

Reageer

Marcel zuigt zijn ervaringen niet uit zijn duim, Bordewolf!

Reageer

Je ziet het Marcel41. Bordewolf gelooft je niet 🫣

Reageer

Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                      Zeg je nu met een omweg dat wat Marcel41 schrijft niet waar kan zijn, Bordewolf?

Ik geef aan de het slechte beeld bij Marcel41 echt andere oorzaken heeft. Dat kan:
                      * de decoder zelf zijn
                      * de HDMI-aansluiting (verkeerder poort of instellingen)
                      * Een reset nodig van de decoder zoals ik deze al heb beschreven waardoor de laatste software wordt opgehaald

Ik hoef me hier toch niet te gaan verdedigen voor het feit dat Delta snaarstrak beeld levert met een hoge streamkwaliteit op alle HD kanalen of wel?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Ik hoef me hier toch niet te gaan verdedigen voor het feit dat Delta snaarstrak beeld levert met een hoge streamkwaliteit op alle HD kanalen of wel?
                        Bor.... je kan beter niet meer reageren op dat soort berichten. Ze zijn alleen maar bedoelt om je verder uit de tent te lokken zodat ze dan daar weer op kunnen reageren. Het is een methode die graag door trollen wordt gebruikt.

Reageer

Heb je nog wat aan de tips gehad van Bordewolf, Marcel41?

Reageer

Nee niet veel, de kwaliteit is er niet beter op geworden, de drie tv kastjes gaan eind deze maand, retour afzender.

Reageer

Jammer dat je het beeld van Delta niet “ retestrak “ hebt gekregen, Marcel. Ik had even hoop dat Bordewolf de oplossing aandroeg voor superlatieven.

Reageer

Ja zeker jammer, maar ik kies dan toch voor kpn, met 4 mobiele nummers met combinatie korting en een mooie aanbieding houden we kpn voor tv aan.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X