Mooi dat je terug ga naar de kpn ga je daar dan ook het forum gebruiken dan hoeven dat ook niet meer te lezen.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
HD kanalen
Samenvouwen
X
-
Nee ik blijf lekker zeiken over delta hier😉
Maar als iets niet goed, of minder is dan bij een andere aanbieder, dan vraag ik er netjes naar,of hier nog meer mensen mee zitten.
en door tips van andere gebruikers heb ik besloten om kpn TV aan te houden. Het is best jammer, er komt hier een prima glasvezel kabel binnen en de tv kwaliteit is dan van de kwaliteit van 5 jaar geleden.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door marcel41 Bekijk berichtNee ik blijf lekker zeiken over delta hier😉
Maar als iets niet goed, of minder is dan bij een andere aanbieder, dan vraag ik er netjes naar,of hier nog meer mensen mee zitten.
en door tips van andere gebruikers heb ik besloten om kpn TV aan te houden. Het is best jammer, er komt hier een prima glasvezel kabel binnen en de tv kwaliteit is dan van de kwaliteit van 5 jaar geleden.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Kun jij eens kijken of de instellingen op jou HDMI poort wel goed zijn? En verder eens via het instellingenmenu naar “over apparaat” gaan en dan kiezen voor “opnieuw opstarten” ?
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
Ik gok zo maar dat dit helemaal niks met HDMI instellingen te maken hebben.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk berichtZeg je nu met een omweg dat wat Marcel41 schrijft niet waar kan zijn, Bordewolf?
* de decoder zelf zijn
* de HDMI-aansluiting (verkeerder poort of instellingen)
* Een reset nodig van de decoder zoals ik deze al heb beschreven waardoor de laatste software wordt opgehaald
Ik hoef me hier toch niet te gaan verdedigen voor het feit dat Delta snaarstrak beeld levert met een hoge streamkwaliteit op alle HD kanalen of wel?
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Ik hoef me hier toch niet te gaan verdedigen voor het feit dat Delta snaarstrak beeld levert met een hoge streamkwaliteit op alle HD kanalen of wel?
- 5 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer