Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

is er storing???

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • is er storing???

    vanaf vanmiddag krijg ik mijn interactieve tv kastje niet meer aan de praat, kastje start op,geeft aan dat ik verbinding heb, krijg het Delta logo tezien en daarna zwart beeld.....
    ik wordt hier een beetje kriegelig van...heb alles geprobeerd....stroom eraf,bekabeling is goed (kan bv wel viaplay via internet kijken) maar geen tv.....wifi verbindingen zijn super, maar nog steeds zwart beeld.....is het kastje na 4 maanden al kapot???? iemand een idee?

  • #2
    inmiddels voor de zoveelste keer stroom eraf en opnieuw aan, zo zeg hij doet het ineens maar beeldkwaliteit bedroevend slecht....

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Klapstoel
      Of je iets verkeerd gedaan hebt bepaalt alleen een moderator.
      nou ja ik ben al zeker een jaar of 23 klant van Delta, tuurlijk wel eens eerder een probleempje gehad,vorig jaar een 1Gbps coax aansluiting gehad en geen enkel probleem gehad,en nu een fiber aansluiting........Deco home M5 waardeloos... de satelieten hadden regelmatig geen verbinding, dus verder gegaan met mijn devolo systeem en overal een goede verbinding, tot op zolder 1.1Gbps...wifi 6 enz, ik wil hier alleen maar mee zeggen dat als je een nieuw product aanbied je moet zorgen dat het werkt..... vorig jaar waren de meeste zenders in 4K of beter en had je dolby pro logic/atmos geluid enz...nu dus niet.... en dat valt mij tegen....ik had wat anders verwacht...
      je kan wel heel nederland willen aansluiten op glasvezel..maar als het product tegen valt heeft het volgens mij geen zin....
      nu glasvezel en zoveel meer bandbreedte maar het werkt simpelweg niet, en dan nog eens 2 afstandbedieningen nodig hebben,ja je kan het geluid harder en zachter zetten en de tv aan en uit maar dat is het dan....valt mij gewoon tegen...ik dacht een vooruitstrevend product te hebben besteld maar niks van dit alles...coax was vele malen beter...
      maar ik geef niet op,hoop dat het snel verbeterd en dat het interactieve kastje wordt verbeterd en ik kan genieten van dolby surround/atmos enz maar nu valt het tegen.
      had ik niet verwacht! ik zal dan ook wel tegen vele zere benen schoppen die het veel beter weten maar dit is mijn mening.....

      Reageer


      • #4
        De ontwikkeling van het televisieplatform zal toch wel ooit in een stroomversnelling komen?
        Hoewel ik het vreemd vind dat daar weinig signalen van zichtbaar zijn. Als er Dolby Digital geluid wordt toegevoegd op kanalen, iets wat KPN en Ziggo al jaren doorgeven op hun ontvangers, wordt hier de vlag uitgehangen.

        Reageer


        • #5
          Even alle offtopic reacties binnen dit topic verwijderd. Dit begint echt vervelend te worden.
          Forumbezoekers waarvan binnen dit reacties verwijderd zijn, even opletten, een volgende keer ben ik minder coulant.
          Misschien moeten zij opnieuw https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...ctie-moderatie lezen.
          Laatst bewerkt door Jeroen; 11 Sep 2022, 19:09.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door driepinter

            Het klopt wel dat de ontwikkeling van het interactieve kastje veels te langzaam gaat men is al ruim 4,5 jaar bezig met alleen de basis dingen.
            Nou zit ik wel in m'n piepzak, ik ben net weer klant geworden met itv. Had ik moeten wachten?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door driepinter

              Het klopt wel dat de ontwikkeling van het interactieve kastje veels te langzaam gaat men is al ruim 4,5 jaar bezig met alleen de basis dingen.
              De oorzaak is ook dat pas eind vorig jaar de inhaalrace is ingezet. Dat had objectief bekeken 3 jaar eerder moeten gebeuren.
              Dit jaar is er al al heel hard gewerkt aan meer HD, Dolby en andere zaken die niet goed liepen.

              Mijn hoop is dat de nieuwe tv apps ons ook UHD en 4K gaan brengen en dat daar minder afhankelijkheid tov de afhankelijkheden met de Kamai 7x en de Aria 7x zijn(die het overigens wel ondersteunen).

              De ontwikkelingen gaan nu wel sneller tov 3 jaar geleden. Dus langzaam wil ik het niet noemen.
              Testen van nieuwe zaken is ook belangrijk om juist de storingen die nu worden ondervonden te voorkomen.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 11 Sep 2022, 19:32.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                Even alle offtopic reacties opverwijderd.Dit begint echt vervelend te worden.
                Forumbezoekers waarvan binnen dit reacties verwijderd zijn, even opletten, een volgende keer ben ik minder coulant.
                Misschien moeten zij opnieuw https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...ctie-moderatie lezen.
                Sorry Jeroen...ik ben mij van geen kwaad bewust, had alleen maar een vraag,ik wil absoluut Delta niet afkraken maar ben gewoon erg teleurgesteld. ik hoop dan ook dat hier snel iets aan gedaan wordt. en dat hier helaas deelnemers zijn die elkaar het licht in de ogen niet gunnen vindt ik diep droevig.....hoop dat dit ook snel wordt opgelost,er is al rottigheid genoeg in de wereld....
                Laatst bewerkt door lambik; 11 Sep 2022, 19:06.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  De oorzaak is ook dat pas eind vorig jaar de inhaalrace is ingezet. Dat had objectief bekeken 3 jaar eerder moeten gebeuren.
                  Dit jaar is er al al heel hard gewerkt aan meer HD, Dolby en andere zaken die niet goed liepen.

                  Mijn hoop is dat de nieuwe tv apps ons ook UHD en 4K gaan brengen en dat daar minder afhankelijkheid tov de afhankelijkheden met de Kamai 7x en de Aria 7x (die het overigens wel ondersteunen).

                  De ontwikkelingen gaan nu wel sneller tov 3 jaar geleden. Dus langzaam wil ik het niet noemen.
                  Testen van nieuwe zaken is ook belangrijk om juist de storingen die nu worden ondervonden te voorkomen.
                  ik heb de kamai 7x en hoop dat het snel beter wordt....want we lopen wel een beetje achter op deze manier....

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                    Nou zit ik wel in m'n piepzak, ik ben net weer klant geworden met itv. Had ik moeten wachten?
                    Ik zou het juist als een mooie gelegenheid zien om eerst eens rustig alle ins en outs van itv te leren kennen voordat je overstapt naar glasvezel.
                    Laatst bewerkt door driepinter; 11 Sep 2022, 19:43.

                    Reageer


                    • #11
                      lambik Het ging ook niet over jouw vraag. Ik refereerde naar de heren die het weer nodig vonden om met elkaar in discussie te gaan.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                        lambik Het ging ook niet over jouw vraag. Ik refereerde naar de heren die het weer nodig vonden om met elkaar in discussie te gaan.
                        tsja wat zonde he....t zou zoveel gezelliger kunnen zijn....

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door lambik Bekijk bericht

                          tsja wat zonde he....t zou zoveel gezelliger kunnen zijn....
                          Mee eens! 👌

                          Reageer


                          • #14
                            @ jeroen, dus een forum waar geen discussie mag plaatsvinden , ben je het met iemand niet eens , b.v.b als die een antwoord cq oplossing op ander zijn vraag of probleem aandraagt ,dan is dat al snel foute boel ??

                            Reageer


                            • #15
                              Daar lijkt het nu wel op.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X