Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NPO 1 stoort vreselijk

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • NPO 1 stoort vreselijk

    Sinds een drie weken heb ik vreselijk veel last van blokkerig beeld. Het rare is dat er thuis niets veranderd is en ineens gebeurd dit. Het andere rare is dat dit alleen NPO1 was en sinds een paar dagen ook bbc1.

    Contact gehad met Delta maar die roepen dat ze niets kunnen doen. Ze willen wel een monteur langssturen maar die moet ik betalen...

    Ben er echt helemaal klaar mee. J.e kan niet normaal naar de zender kijken. Ik lees hier wel meer dit verhaal maar gaat allemaal over net5, veronica en mtv. Dat vroeger ze ook gelijk bij Delta.

    Als dit niet binnen een paar dagen is opgelost stap ik over naar KPN.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Heijboer1981 Bekijk bericht
    Sinds een drie weken heb ik vreselijk veel last van blokkerig beeld. Het rare is dat er thuis niets veranderd is en ineens gebeurd dit. Het andere rare is dat dit alleen NPO1 was en sinds een paar dagen ook bbc1.

    Contact gehad met Delta maar die roepen dat ze niets kunnen doen. Ze willen wel een monteur langssturen maar die moet ik betalen...

    Ben er echt helemaal klaar mee. J.e kan niet normaal naar de zender kijken. Ik lees hier wel meer dit verhaal maar gaat allemaal over net5, veronica en mtv. Dat vroeger ze ook gelijk bij Delta.

    Als dit niet binnen een paar dagen is opgelost stap ik over naar KPN.
    Hou ons op de hoogte hoe je dat doet. Zit je in een jaarcontract of al aan 'onbepaalde tijd'?

    Reageer


    • #3
      klopt hier ook niks veranderd tis bij iedere zender vanmiddag was filmbox zo slecht dat ik maar buite ging zitte , oh wat mis ik de oude analoge tv antenne , enige dat stoorde was hogedruk in de zomer of de mist maar dat was zeer weinig op een jaar.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Heijboer1981 Bekijk bericht
        Sinds een drie weken heb ik vreselijk veel last van blokkerig beeld. Het rare is dat er thuis niets veranderd is en ineens gebeurd dit. Het andere rare is dat dit alleen NPO1 was en sinds een paar dagen ook bbc1.

        Contact gehad met Delta maar die roepen dat ze niets kunnen doen. Ze willen wel een monteur langssturen maar die moet ik betalen...

        Ben er echt helemaal klaar mee. J.e kan niet normaal naar de zender kijken. Ik lees hier wel meer dit verhaal maar gaat allemaal over net5, veronica en mtv. Dat vroeger ze ook gelijk bij Delta.

        Als dit niet binnen een paar dagen is opgelost stap ik over naar KPN.
        Coax of glasvezel?
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #5
          Waarom zou de monteur standaard geld kosten?
          Als de oorzaak bij Delta ligt mag het je toch niks kosten!

          Reageer


          • #6
            Dacht al genoeg te betalen Maar ja het lijkt den Haag wel
            Men heeft nog wel wat in de knip

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
              Waarom zou de monteur standaard geld kosten?
              Als de oorzaak bij Delta ligt mag het je toch niks kosten!
              Het is heel duidelijk:

              ligt de fout bij Delta, betaal je niets.
              ligt de fout in huis bij je eigen installatie, betaal je de monteur.
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #8
                Goeden morgen
                Wat is dit toch voor een geduvel met de TV??We zitten al zeker drie weken tegen gekleurde en rotzooi aan te kijken op Tv.Geen normaal te krijgen.En er is al zo weinig op de TV.We lijken wel een stel kleuters die tegen blokken op zit te kijken.Verdorie DOE ER WAT AAN DELTA.We betalen ons rot aan alles.Ook aan de TV.En het is JULLIE taak om het te komen oplossen.En voor niets,Daar zijn jullie voor.Stuur maar eens een monteur naar ons en al de mensen.We zijn geen blokjes aan het stapenen.DOE er NU wat aan.We zijn het spuugzat.Anders mensen We stappen ALLEMAAL OVER naar de KPN,of een andere zender.Of we betalen net zo lang NIET ,voor alles voor mekaar is.Stelletje dreutels !!!!!!

                Reageer


                • #9
                  Heb je al bij de buren getest of ze daar ook die blokken in beeld hebben?

                  Reageer


                  • #10
                    Hier (Goes) hetzelfde NPO1 HD blokkerig.
                    Geen probleem op 801 SD
                    Glasvezel aansluiting.
                    Nog geen tijd gehad om Delta te vragen.
                    Gezien meerdere klachten op dit forum lijkt me het een Delta probleem.

                    Reageer


                    • #11
                      Met coax alleen last van STER-blokken en een enkele keer domino-steentjes....😂🤣
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #12
                        Worden dingen wel goed gemonitord door Delta?
                        Je mag toch verwachten als meer klanten dezelfde problemen hebben dat Delta onmiddellijk in actie komt.

                        Reageer


                        • #13
                          Ik ben terug gebeld door Delta. Inderdaad zijn de kosten voor de monteur voor Delta als het aan hun ligt en anders voor mij.
                          Ze kunnen me niet helpen en vinden het heel raar. Ze doen of dat ik de enige ben met dit probleem haha.

                          De tip van hierboven om op 801 te kijken werkt. Is niet HD maar kan wel zonder storingen naar NPO1 kijken.

                          Maarrrrr.... het probleem blijft nog steeds. En dat frustreert mij enorm!

                          Reageer


                          • #14
                            Wat een oplossing... Gewoon niet naar de zender kijken en je ziet de blokjes niet meer. LOL
                            Je leest al hier dat je niet de enige bent met het probleem.
                            Kan je een foto van je AOP hier plaatsen? Misschien is deze erg verouderd.

                            Reageer


                            • #15
                              Zelfde geval hier in Kortgene.
                              Nederland 1 en andere zenders vaak blokkerig of wegvallend beeld.
                              Ondertussen al tig keer met de Delta aan de telefoon gehangen en meerdere monteurs over de vloer gehad.
                              Verdeelkast die net buiten mijn tuin staat is alles gemeten en gecheckt, kabels en connectoren in de meterkast zijn vervangen en zelfs met een gloednieuwe kabel van de Delta en van de monteurs getest. Storing blijft terugkomen.
                              Humax decoders vervangen voor CI+ en ook dat bied geen uitkomst.
                              Zelfs op de gloednieuwe tv (week in huis) blijft NPO1 gewoon dramatisch beeld geven.
                              Leuk als je eens sport zoals de tour o.i.d. wilt kijken.
                              Van ellende nu alles maar gevolgd via de Belg.
                              Delta zegt er niks aan te kunnen doen en vinden het zeer vreemd. Maar als ik hier dan alle verhalen lees gaat het vreemde of volgens hun "unieke probleem" er snel vanaf.

                              De eerste 10 jaar in deze (toen nieuwbouw) woning al zoveel drama gehad qua zenders.
                              Lag NOOIT aan de delta maar altijd aan mijn kabels, connectoren enzovoorts.
                              Uiteindelijk via familie die bij delta werkt een direct nr gekregen van de meetkamer die binnen 3 minuten aan de telefoon er achter kwam dat het signaal in onze wijk totaal k*t was.
                              We woonden er al 10 jaar en de wijk stond bij hun bekend als bouwplan noord.
                              Men heeft toen het signaal goed gezet en het is tijdelijk probleemloos geweest. Als compensatie voor 10 jaar drama, ellende en van het kastje naar de muur te zijn gestuurd kreeg ik als geweldige compensatie 1 hele maand alle zenders helemaal gratis. (Leuk als je 2 weken van de maand op een schip werkt.) Maar het ligt absoluut nooit aan delta want hun zijn geweldig! (in hun ideale wereldje)

                              Ik ben dan ook druk bezig met vergelijken om zo snel mogelijk met alle abonnementen van gas/licht tot internet/tv op te rotten bij de delta (lees drama)
                              Laatst bewerkt door BdeVisser; 30 Jul 2022, 10:57. Reden: typvauten en aanvulling

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X