Oorspronkelijk gepost door BdeVisser
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
NPO 1 stoort vreselijk
Samenvouwen
X
-
De klantenservice is zo ongelooflijk slecht geworden, het niveau (ook zakelijk) is in 5 jaar tijd gewoon in elkaar gedonderd. Tijdje terug voor een zakelijke (!) klant 3 kwartier aan de lijn gezeten met een of andere nitwit die niet eens wist dat uptime alleen iets zegt over hoe lang het modem aanstaat. Hij stond erop dat het "online tijd" betekende. Pas toen ik dreigde met een klacht werd het geëscaleerd en ja hoor, breuk in de coax en daardoor constant uitval. Echt schandalig.
Reageer
-
2 jaar geleden konden we niet meer naar o.a. Net5 kijken en nog wat andere zenders, allemaal blokken enz. In Vlissingen Contact met Delta: lag aan antennekabel. Waren allemaal vernieuwd met aanschaf nieuwe televisies, maar toch.....Wel te ontvangen op SD. Neef in Oost-Souburg idem dito. Paar maanden later hadden we opeens weer beeld (Let wel: zonder dat we de kabels vernieuwd hadden uiteraard, want dat waren al nieuwe) . Nu al maanden blokkerig en niet te kijken op RTL7 en RTL8 (wel op SD) Neef in Oost-Souburg idem dito.
Van de week voetbal kijken op Fox: forget it, steeds storing. En u begrijpt het al: neef in Oost-Souburg idem dito.
Gisteren was SBS9 helemaal niet te krijgen, zwart scherm. Neef idem dito. Website Delta: geen storingen bekend. Chatbot: ik begrijp uw vraag niet, ik begrijp uw vraag niet, ik begrijp uw vraag niet.....Moedeloos, dan maar via SD kijken voor zolang het duurt totdat dit er straks af gegooid wordt. Ik neem geen contact meer op. Zijn mijn neef en ik dan met zo weinigen die hier last van hebben of is dit weer een poging om iedereen aan de glasvezel te krijgen?
Reageer
-
Hier hetzelfde probleem op NPO 1 andere zender zijn prima.
Ik krijg de indruk dat het met mijn mobiele telefoon signaal te maken heeft, maar dat ben ik verder aan het uittesten.
Hoor graag als iemand de oplossing heeft, tis verschrikkelijk irritant. Ook Delta zegt het heel vreemd te vinden.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk berichtHier is het beeld scherp en niet flets.
- 1 Like
Reageer
-
Hier ook het probleem met blokkerig storend beeld.
Vd week monteur geweest om andere modem te plaatsen ondat de modem iedere keer vanzelf uitging en weer aan.
sindsdien nu last van blokkerig storend beels.
waar kan dit nu aan liggen?
ik heb al e.e.a opgezocht op internet en lees ik dar het aan de coaxkabel kan liggen,ik wil dit wel proberen im een nwe coax aan te sluiten,maar de vraag is,welke coaxkabel moet ik dan hebben.
ik ben daar niet zo bekend mee.
Of ligt dit nu aan delta die storing?
is zo irritant😞
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door LW1 Bekijk berichtIk zie dat er zoveel verschillende zijn,moet het nog een speciale zijn zoals dikte of lengte vd kabel?hoe korter hoe beter dacht ik?
kunt u mij een coaxkabel van Hirschman aanraden.
diegene die er nu aan zit is een zwarte vrij dikke korte coaxkabel.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door LW1 Bekijk berichtZo zit het nu in de muur,dat is met een splitter dus.
kan een nieuwe coaxkabel ook rechtstreeks in de muur,zonder splitter,of moet er altijd die splitter op?
en zo ja hoe kom ik dan aan zo nwe kabel delta gecertificeerd.
Hirshmann is gecertificeerd voor Coax Ziggo, dus ook Delta.
De splitter zou ik er sowieso tussenuit halen. De zwarte kabel lijkt me meer van een oude videoaansluiting, dat is geen echt coax-kabel.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer