Ik heb constant op Discovery en soms andere zenders, dat het beeld vast staat, moet soms zelfs opnieuw opstarten met stekker uit de wandcontact doos
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Beeld staat vaak vast
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door mwbugi00 Bekijk berichtIk heb constant op Discovery en soms andere zenders, dat het beeld vast staat, moet soms zelfs opnieuw opstarten met stekker uit de wandcontact doos
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door BossB Bekijk bericht
Moet ik nu een beetje bang worden betreffende TV kijken?
Er zullen best hier en daar wel eens lokale problemen zijn, maar ik zit al jaren bij Delta, nooit tv problemen gehad. Niet met coax, sinds twee maanden op glasvezel en DIT, en dat werkt tot nu toe ook probleemloos. Voorwaarde is wel dat je het DIT kastje bedraad aansluit op de router, niet met wifi proberen!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Hallo58 Bekijk berichtdit gaat over tv kijken bij Delta😤😤
Ervaren hier thuis op de kabel, dat bij ZiggoSport het commentaar uit sync loopt (een seconde of twee te vroeg, Humax HD). Gelukkig konden wij dit met DIT (TV via internet) wel aanpassen.
Viel ons op dat, nadat dit is aangepast, het beeld soms een kwartier lang onregelmatig een paar seconden stilstaat. Daarna, en in sync, is het probleem opgelost.Laatst bewerkt door Webkabouter; 3 Apr 2022, 23:25.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
stilstaand beeld is dagelijkse kost bij Delta😤
Ben er voor overgestapt zeker met dat Dit Is Treurig kastje😏
zit al jaren bij KPN. en heb dit nog nooit gehad ook toen ik nog op koper zat. Nu Glas van KPN en zelfs het modem is niet gewisseld en heb schitterend beeld en goedkoper en gratis snelheidsverhoging👍
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk berichtEr zullen best hier en daar wel eens lokale problemen zijnLaatst bewerkt door Webkabouter; 4 Apr 2022, 00:16.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
- 1 Like
Reageer
-
Hier ook geregeld stilstaand beeld . En beeld en geluid wat niet goed gelijk gaat.
Ik kijk via coax. Er is hier geen sprake van overbelasting in die zin dat hier geen verschillende tv's en pc's staan te draaien of games worden gespeeld .
Wat is de oorzaak hiervan? Weet iemand dit?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk berichtDIT over de coax zijn toch die eerste witte kastjes van Delta?Laatst bewerkt door Webkabouter; 4 Apr 2022, 14:02.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Hallo58 Bekijk berichtdit gaat over tv kijken bij Delta😤😤
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer