Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeld staat vaak vast

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Beeld staat vaak vast

    Ik heb constant op Discovery en soms andere zenders, dat het beeld vast staat, moet soms zelfs opnieuw opstarten met stekker uit de wandcontact doos

  • #2
    Gaat dit over tv kijken via de coax kabel of over interactieve tv ?

    Reageer


    • #3
      dit gaat over tv kijken bij DeltašŸ˜¤šŸ˜¤

      Reageer


      • #4
        Dat hoor ik wel meer heb er gelukkig geen last van kijk via de coax kabel en smartcard

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door mwbugi00 Bekijk bericht
          Ik heb constant op Discovery en soms andere zenders, dat het beeld vast staat, moet soms zelfs opnieuw opstarten met stekker uit de wandcontact doos
          Moet ik nu een beetje bang worden betreffende TV kijken? Morgenochtend komen ze me aansluiten van Delta! Heb al meer mindere berichten gelezen over het TV gedeelte van Delta. Ik kom bij KPN vandaan en wat het TV gedeelte betreft heb ik daar nooit geen problemen mee gehad. Omdat ik bij KPN nog steeds op het koper met een lage internetsnelheid zit heb ik mijn overstap gedaan naar Delta. Eerlijk gezegd begin ik mezelf wel nu toch wel wat zorgen maken.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door BossB Bekijk bericht

            Moet ik nu een beetje bang worden betreffende TV kijken?
            Nee, zeker niet bang worden.
            Er zullen best hier en daar wel eens lokale problemen zijn, maar ik zit al jaren bij Delta, nooit tv problemen gehad. Niet met coax, sinds twee maanden op glasvezel en DIT, en dat werkt tot nu toe ook probleemloos. Voorwaarde is wel dat je het DIT kastje bedraad aansluit op de router, niet met wifi proberen!

            Reageer


            • #7
              Je gaat er op tv gebied behoorlijk op achteruit ten opzichte van KPN. Slechts stereo geluid, geen uhd en hdr.
              Je zal het zelf ervaren

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Hallo58 Bekijk bericht
                dit gaat over tv kijken bij DeltašŸ˜¤šŸ˜¤
                Snap dat je gestrest bent, maar als de informatie ontbreekt, kan er ook niet meegedacht worden.

                Ervaren hier thuis op de kabel, dat bij ZiggoSport het commentaar uit sync loopt (een seconde of twee te vroeg, Humax HD). Gelukkig konden wij dit met DIT (TV via internet) wel aanpassen.
                Viel ons op dat, nadat dit is aangepast, het beeld soms een kwartier lang onregelmatig een paar seconden stilstaat. Daarna, en in sync, is het probleem opgelost.
                Laatst bewerkt door Webkabouter; 3 Apr 2022, 23:25.
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #9
                  stilstaand beeld is dagelijkse kost bij DeltašŸ˜¤
                  Ben er voor overgestapt zeker met dat Dit Is Treurig kastješŸ˜
                  zit al jaren bij KPN. en heb dit nog nooit gehad ook toen ik nog op koper zat. Nu Glas van KPN en zelfs het modem is niet gewisseld en heb schitterend beeld en goedkoper en gratis snelheidsverhogingšŸ‘

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht
                    Er zullen best hier en daar wel eens lokale problemen zijn
                    Hier ook goede ervaring met DIT. Is dan wel via de kabel, maar ga er zonder mee van uit dat via glas hetzelfde resultaat heeft. In dit forum lees je zelden iets van mensen die wel tevreden zijn. Ik vergelijk het altijd met een ziekenhuis: degene die niets mankeren zie je daar ook niet. Maar daarom kunnen de zalen nog wel vol liggen met patienten
                    Laatst bewerkt door Webkabouter; 4 Apr 2022, 00:16.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #11
                      Hier ook geregeld stilstaand beeld . En beeld en geluid wat niet goed gelijk gaat.
                      Ik kijk via coax. Er is hier geen sprake van overbelasting in die zin dat hier geen verschillende tv's en pc's staan te draaien of games worden gespeeld .
                      Wat is de oorzaak hiervan? Weet iemand dit?

                      Reageer


                      • #12
                        DIT over de coax zijn toch die eerste witte kastjes van Delta?

                        Dat is zover ik weet nooit een goed product geworden omdat Delta zich focust op glasvezel.
                        Kan je dan niet beter weer gaan kijken met DVB-C, Spectrum?

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                          DIT over de coax zijn toch die eerste witte kastjes van Delta?
                          Nee hoor, tegenwoordig zijn ze zwart en van het merk Amino (hebben hem zelf net twee weken in huis). Coax of glas maakt volgens mij niet uit omdat het streaming (via internet) is.
                          Laatst bewerkt door Webkabouter; 4 Apr 2022, 14:02.
                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Hallo58 Bekijk bericht
                            dit gaat over tv kijken bij DeltašŸ˜¤šŸ˜¤
                            Heel slim opgemerkt...!!

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X