Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

vivaplay F1 Bij delta live ?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Niet mee eens Delta Fiber Netwerk (die glasvezel aanlegt em 2 mln injectie heeft gekregen) staat los van Delta de provider.
    Ik zou niet weten waarom de provider Delta niet wil acteren als provider en in die zin gaat leveren wat andere providers al doen.
    Dat mag hè

Reageer

Het zou na 1,5 maand roepen over de light versie van de Kamai 7x wel tijd dat of jij of Donnie of Eduard B duiding gaan geven. Wat is er anders aan de decoder die bij mij in huis staat tov de specs op de site van Amino?
      Er lezen hier meer mensen dan alleen Bordewolf en die willen nu wel eens weten hoe het precies zit.
      Het zou toch een stunt zijn als er inderdaad zo iets bestaat als een light variant…. Dat dit nog altijd niet echt voldoende tegengesproken en of bewezen is vind ik ook … 🤔🤔
      Er is nu nog geen testkanaal? Ik denk zodra ze dit doen het wel weer vertrouwen wekt!
      Nu blijven de gekste verhalen rondgaan en is er 0.0 vertrouwen.
      Zelf ben ik er ook mooi “ ingetrapt “ en het 4K model aangevraagd, nu zag ik dat dit standaard bij glasvezel word geleverd?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht

Het zou toch een stunt zijn als er inderdaad zo iets bestaat als een light variant…. Dat dit nog altijd niet echt voldoende tegengesproken en of bewezen is vind ik ook … 🤔🤔
        Er is nu nog geen testkanaal? Ik denk zodra ze dit doen het wel weer vertrouwen wekt!
        Nu blijven de gekste verhalen rondgaan en is er 0.0 vertrouwen.
        Zelf ben ik er ook mooi “ ingetrapt “ en het 4K model aangevraagd, nu zag ik dat dit standaard bij glasvezel word geleverd?
        Ik wil even voorop stellen: tot nu toe alle vertrouwen in Delta en de voortgang om het tv platform te brengen waar het zijn moet:
        * Steeds meer HD zoals het hoort (HD de standaard)
        * Dolby 5.1 (we wie weet Atmos?) horen we deze maand
        * Vooruitspoelen dat in veel gevallen niet werkt (opnames en Talpa/RTL) heeft men op de keeper lijkt me zo, dat is een zeer veel gehoorde klacht

Het enige wat me zorgen baart is dat 4 !! jaar geleden op de zenderlijst al een reservering gemaakt werd voor een 4K kanaal.
        Die is verdwenen ondertussen.

Door Willem1980 worden zaken geroepen over een light versie van een decoder die geen 4K kan (ik blijf er bij dat dit een spraakverwarring is en hier de Aria 7x van Caiway bedoelt wordt die inderdaad geen native 4K aankan??).
        Maar al deze zaken worden hier ook niet met enige stellingname door Delta (lees Donnie en Eduard B ) ontkracht.
        Vragen we naar 4K dan komt er een antwoord met "uit commerciele overwegingen kunnen we niets roepen".
        En zelfs dat is op meerdere wijzen te interpreteren:
        * Commercieel is het niet handig te roepen dat de komen 2 jaar het ook niet gaat lukken?
        * De marketingafdeling is nog bezig en we mogen bovendien niet gaan roepen welke 4K zenders er komen (terwijl bij Ziggo ze gewoon op een teststream staan en een beetje fanatieke abonnee het al eerder weet dan wie ook)

En al zouden Donnie en Eduard B op dit punt het stilzwijgen er toe doen, hoe krom is het dan dat Delta adverteert met 4K decoders alsof ze 4K leveren en zich nooit uitlaat in persberichten en tot nu toe elke kans om 4K aan te bieden aan de abonnee heeft voorbij laten gaan.

Ik wil het lijstje van andere providers nog wel een keer delen... ESPN UHD is bij iedere fatsoenlijke provider aanwezig, Eurosport UHD had men kunnen doorgeven ipv de 4K versie, Love Nature 4K is al lange tijd beschikbaar bij KPN en Ziggo.

Vertrouwen komt te voet en gaat te paard zeggen ze wel eens. En geduld is zoiets wat na 4 jaar (en zelfs langer) ook op begint te raken. Bij KPN en vele andere providers hebben ze het EK, WK en Eurovisiesongfestival (met Dolby Atmos) al in 4K gehad. Bij Delta nog HELEMAAL NIETS.
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 5 Feb 2022, 20:21.

Reageer

Ik wil even voorop stellen: tot nu toe alle vertrouwen in Delta en de voortgang om het tv platform te brengen waar het zijn moet:
          * Vooruitspoelen dat in veel gevallen niet werkt (opnames en Talpa/RTL) heeft men op de keeper lijkt me zo, dat is een zeer veel gehoorde klacht

Het enige wat me zorgen baart is dat 4 !! jaar geleden op de zenderlijst al een reservering gemaakt werd voor een 4K kanaal.

oor Willem1980 worden zaken geroepen over een light versie van een decoder die geen 4K kan (ik blijf er bij dat dit een spraakverwarring is en hier de Aria 7x van Caiway bedoelt wordt die inderdaad geen native 4K aankan??).
          Maar al deze zaken worden hier ook niet met enige stellingname door Delta (lees Donnie en Eduard B ) ontkracht.
          Vragen we naar 4K dan komt er een antwoord met "uit commerciele overwegingen kunnen we niets roepen".
          * Commercieel is het niet handig te roepen dat de komen 2 jaar het ook niet gaat lukken?
          * De marketingafdeling is nog bezig en we mogen bovendien niet gaan roepen welke 4K zenders er komen (terwijl bij Ziggo ze gewoon op een teststream staan en een beetje fanatieke abonnee het al eerder weet dan wie ook)

En al zouden Donnie en Eduard B op dit punt het stilzwijgen er toe doen, hoe krom is het dan dat Delta adverteert met 4K decoders alsof ze 4K leveren en zich nooit uitlaat in persberichten en tot nu toe elke kans om 4K aan te bieden aan de abonnee heeft voorbij laten gaan.

Ik wil het lijstje van andere providers nog wel een keer delen... ESPN UHD is bij iedere fatsoenlijke provider aanwezig, Eurosport UHD had men kunnen doorgeven ipv de 4K versie, Love Nature 4K is al lange tijd beschikbaar bij KPN en Ziggo.

Vertrouwen komt te voet en gaat te paard zeggen ze wel eens. En geduld is zoiets wat na 4 jaar (en zelfs langer) ook op begint te raken. Bij KPN en vele andere providers hebben ze het EK, WK en Eurovisiesongfestival (met Dolby Atmos) al in 4K gehad. Bij Delta nog HELEMAAL NIETS.
          Zo kennen we je weer Ben het roerend met je eens

Reageer

oor Willem1980 worden zaken geroepen over een light versie van een decoder die geen 4K kan (ik blijf er bij dat dit een spraakverwarring is en hier de Aria 7x van Caiway bedoelt wordt die inderdaad geen native 4K aankan??).

Lang verhaal kort ik denk dat ze moeten beginnen met meer communicatie en duidelijkheid naar de klant… Maar dat is misschien een dingetje 🥸
            Wat de standaard is bij andere providers is wel bekend, & Pak een KPN loopt qua tv 📺 zeker veel vooruit op Delta, maar is wel duurder & groter.
            Ik denk dat ze daarom ook meer ruimte hebben het lijkt mij verstandig dat ze gaan communiceren wat ze doen waar het staat.
            Een testkanaal met UHD & fatsoenlijk geluid lijkt me een top begin! Ipv nu elke keer maar een beetje.

Reageer

Bron: gostreaming.nl

https://gostreaming.nl/ook-nlconnect...gifte-viaplay/

https://gostreaming.nl/op-deze-smart...s-beschikbaar/

https://gostreaming.nl/viaplay-dit-z...eamingservice/
              Laatst bewerkt door loeffenr; 6 Feb 2022, 10:20.

Reageer

Ik weet ook niet wat mensen verwachten met het aanbod die Delta/Caiway gaat doen naar hun klanten als ze een overeenkomst hebben met Viaplay.
                Ik verwacht hetzelfde wat T-Mobile heeft met hun Amino Aria. Dus geen app op je tv box. Je kan dus beter een abonnement rechtstreeks afsluiten met Viaplay.

https://www.t-mobile.nl/thuis/intera...en/viaplay#se3
                Laatst bewerkt door Willem1980; 6 Feb 2022, 09:35.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                  Ik weet ook niet wat mensen verwachten met het aanbod die Delta/Caiway gaat doen naar hun klanten als ze een overeenkomst hebben met Viaplay.
                  Ik verwacht hetzelfde wat T-Mobile heeft met hun Amino Aria. Dus geen app op je tv box. Je kan dus beter een abonnement rechtstreeks afsluiten met Viaplay.

https://www.t-mobile.nl/thuis/intera...en/viaplay#se3
                  Laten we de communicatie eerst afwachten. De aanname dat de app niet beschikbaar komt is te kort door de bocht voor nu.
                  En ja, er moet wel iets voor iedere abonnee in zitten. Alleen iets voor nieuwe abonnees of abonnees die 12 maanden vastleggen vind ik persoonlijk belachelijk.
                  Koppelverkoop!

Reageer

De aanname is voor mij realiteit.
                    Als Dolby Atmos al niet lukt zal een viaplay app op DIT helemaal te hoog gegrepen zijn.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                      De aanname is voor mij realiteit.
                      Als Dolby Atmos al niet lukt zal een viaplay app op DIT helemaal te hoog gegrepen zijn.
                      Bron dat Dolby Atmos niet kan?
                      Deze maand komt er nieuws over, dan conclusies trekken.
                      Over 4K en Ultra HD hou ik mijn mond. Dat is aan Donnie en Eduard B om daar de stand door te geven.
                      In mijn beleving wordt hier hard aan gewerkt, maar ik laat de uitspraken over aan de Deltamedewerkers.

Reageer

https://www.totaaltv.nl/nieuws/viapl...op-kanaal-225/

Reageer

Goede ontwikkeling! KPN heeft de zender te vroeg open gezet blijkt nu.
                          Tja, dit is commerciele informatie die te vroeg is gecommuniceerd…. Daar gaan andere providers nu ook op inspelen, een separaat kanaal zorgt er ook voor dat men F1 separaat kan aanbieden voor een lagere prijs….
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 8 Feb 2022, 12:27.

Reageer

Goede ontwikkeling! KPN heeft de zender te vroeg open gezet blijkt nu.
                            Tja, dit is commerciele informatie die te vroeg is gecommuniceerd…. Daar gaan andere providers nu ook op inspelen, een separaat kanaal zorgt er ook voor dat men F1 separaat kan aanbieden voor een lagere prijs….
                            Vertel me dan waar die lagere prijs is,zul je een hoop mensen plezier mee doen , waar kunnen we ons melden

Reageer

Bij Ziggo komt Viaplay op kanaal 200 lees ik.
                              Helaas alleen zichtbaar als je abonnement hebt afgesloten bij Ziggo.

Reageer

Tevens 4K?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X