Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

vivaplay F1 Bij delta live ?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • vivaplay F1 Bij delta live ?

    Komt er een koppeling tussen vivaplay F1 om de formule 1 live te kunnen zien .
    Nog een maandje voor de start van F1 maar lees er vrij weinig over bij Delta.
    Anders zullen we ergens anders moeten gaan Shoppen.

  • #2
    Je kunt hooguit een paar maanden korting krijgen voor de rest levert het niets op dit via Delta af te nemen.

    Reageer


    • #3
      Dan gaan we maar shoppen

      Reageer


      • #4
        Viaplay heeft nu ook een aanbieding op zijn eigen website.

        Reageer


        • #5
          Weinig reactie's van Delta zelf ? zijn genoeg mensen die het willen weten denk ik !

          Reageer


          • #6
            Viaplay is bij geen enkele provider in Nederland te zien als normale tv zender, Delta kan hooguit een app maken voor DIT.

            Reageer


            • #7
              Ik verwacht voorlopig geen app op de DIT.
              Delta heeft al moeite genoeg zijn achterstand op de concurrentie niet groter te laten worden dan het al is.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                Ik verwacht voorlopig geen app op de DIT.
                Delta heeft al moeite genoeg zijn achterstand op de concurrentie niet groter te laten worden dan het al is.
                We moeten het afwachten. Maar geduld raakt ook wel eens op. Dolby komt deze maand nieuws over. 4K /UHD staat nog steeds de vraag open waar het nu echt op vast zit, de Kamai 7x of iets anders. Donnie en Eduard B zijn daar buiten “commerciele overwegingen” niet echt spraakzaam over.
                Al heeft Eduard al wel aangegeven het werkend te hebben gezien/ de Kamai 7x wel degelijk 4K kan doorgeven.

                Reageer


                • #9
                  Ik gok zo maar is dat het misschien niet interessant genoeg is 🤔📺
                  Anders zouden ze wel wat meer loslaten.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
                    Ik gok zo maar is dat het misschien niet interessant genoeg is 🤔📺
                    Anders zouden ze wel wat meer loslaten.
                    Maar dat bepaald de klant toch? ESPN UHD en Eurosport UHD zijn om genoemde redenen zeer interessant.
                    4K bij het WK voetbal straks ook. Ik heb hier al een lijstje gedeeld met wat andere providers al hebben.
                    Die vonden het wel tijd om dit te gaan leveren aan hun klanten!

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Maar dat bepaald de klant toch? ESPN UHD en Eurosport UHD zijn om genoemde redenen zeer interessant.
                      4K bij het WK voetbal straks ook. Ik heb hier al een lijstje gedeeld met wat andere providers al hebben.
                      Die vonden het wel tijd om dit te gaan leveren aan hun klanten!
                      Je vergeet dat Delta maar één doel heeft en dat is het behalen van 2 miljoen aansluitingen in 2025 oftewel een kwart van alle glasvezelaansluitingen in Nederland.

                      Het draait om infrastructuur en niet om het 4K verhaal, wanneer men besluit dit te verkopen is dit namelijk helemaal niet belangrijk.
                      Laatst bewerkt door driepinter; 5 Feb 2022, 15:45.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                        Je vergeet dat Delta maar één doel heeft en dat is het behalen van 2 miljoen aansluitingen in 2025 oftewel een kwart van alle glasvezelaansluitingen in Nederland.

                        Het draait om infrastructuur en niet om het 4K verhaal, wanneer men besluit dit te verkopen is dit namelijk helemaal niet belangrijk.
                        Precies dit

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht

                          Precies dit
                          Niet mee eens Delta Fiber Netwerk (die glasvezel aanlegt em 2 mln injectie heeft gekregen) staat los van Delta de provider.
                          Ik zou niet weten waarom de provider Delta niet wil acteren als provider en in die zin gaat leveren wat andere providers al doen.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            We moeten het afwachten.
                            Al heeft Eduard al wel aangegeven het werkend te hebben gezien/ de Kamai 7x wel degelijk 4K kan doorgeven.
                            Wat driepinteraangeeft is de waarheid en dus moet je dit accepteren of overstappen. Niet voor niks hebben ze de light versie gekocht van de Kamai, mag niks extra kosten. Wat wel riekt is de onderstaande vermelding die op hun website staat. Doet je denken/vermoeden dat ze zenders in 4k leveren.

                            Ontvangers
                            We bieden een interactieve tv-ontvanger aan voor zowel HD als 4k indien je 4K-ready bent.


                            De klanten zijn 4k ready alleen Delta niet

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

                              Wat driepinteraangeeft is de waarheid en dus moet je dit accepteren of overstappen. Niet voor niks hebben ze de light versie gekocht van de Kamai, mag niks extra kosten. Wat wel riekt is de onderstaande vermelding die op hun website staat. Doet je denken/vermoeden dat ze zenders in 4k leveren.

                              Ontvangers
                              We bieden een interactieve tv-ontvanger aan voor zowel HD als 4k indien je 4K-ready bent.


                              De klanten zijn 4k ready alleen Delta niet
                              Het zou na 1,5 maand roepen over de light versie van de Kamai 7x wel tijd dat of jij of Donnie of Eduard B duiding gaan geven. Wat is er anders aan de decoder die bij mij in huis staat tov de specs op de site van Amino?
                              Er lezen hier meer mensen dan alleen Bordewolf en die willen nu wel eens weten hoe het precies zit.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X