Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Coronapersco, Caiway tv plat

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Jammerlijk genoeg probeert u een splinter uit een ander zijn oog te halen
    Maar laat de balk in eigen ogen zitten

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

      Jammerlijk genoeg probeert u een splinter uit een ander zijn oog te halen
      Maar laat de balk in eigen ogen zitten
      Verhef je boven het niveau waar je op afgeeft en laat zien dat je ook inhoudelijk kan posten.

      Reageer


      • #18
        Jij vermijdt structureel de inhoud van je eigen uitlatingen, Bordewolf. Jij spreekt anderen aan door opeens met forumregels te wapperen, maar als iemand aangeeft dat je voordat je dat doet eerst naar de balk bij jezelf te kijken, ben je opeens weer niet thuis.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
          Jij vermijdt structureel de inhoud van je eigen uitlatingen, Bordewolf. Jij spreekt anderen aan door opeens met forumregels te wapperen, maar als iemand aangeeft dat je voordat je dat doet eerst naar de balk bij jezelf te kijken, ben je opeens weer niet thuis.
          Ik denk dat moderatie de boel voor de zoveelste keer kan opschonen. Post on topic, je kan het oneens of eens met iemand zijn, maar stop met het verneuken van dit forum!

          Reageer


          • #20
            Dat doe jij onder andere door met forumregels te wapperen en anderen te corrigeren.
            Wanneer je geen antwoord weet wat hout snijdt vraag je voor de zoveelste keer aan een forumbeheerder om de boel te wissen.

            Dit heb ik al vaker gezien bij jou.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
              Dat doe jij onder andere door met forumregels te wapperen en anderen te corrigeren.
              Wanneer je geen antwoord weet wat hout snijdt vraag je voor de zoveelste keer aan een forumbeheerder om de boel te wissen.

              Dit heb ik al vaker gezien bij jou.
              Ik reageer niet op persoonlijke aanvallen. Ik probeer bij te dragen aan dit forum, zo goed en zo kwaad als het gaat,
              Het wordt voor overige forumleden steeds moeilijker om nog informatie tussen al het off topic gezanik te lezen.

              Reageer


              • #22
                Je reageert niet op persoonlijke aanvallen, maar zelf val je regelmatig forumleden aan door hun te corrigeren en te wapperen met regels.

                Ben je nu echt zo blind voor je eigen handelen?

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                  Je reageert niet op persoonlijke aanvallen, maar zelf val je regelmatig forumleden aan door hun te corrigeren en te wapperen met regels.

                  Ben je nu echt zo blind voor je eigen handelen?
                  Je doet het weer. Richt je pijlen op het topic. Wat maakt het uit hoe ik hier acteer of jij. Forumleden interesseren zich daar geen fuck voor. En mijn eigen handelen bepaal ik zelf, overtreedt ook ik de forumregels, dan hoop ik dat de moderatie ingrijpt. Ben je het ergens niet mee eens dan is er een Rapporteer-knop.
                  Andere forumleden komen niet naar dit forum om gezeik onderling te lezen. En ja, dan wijs ik op de forumregels, ik ben dit net als vele forumleden met mij spuugzat!

                  Wanneer ik alle offtopic posts in dit topic die alleen maar richting mijn persoon gaan tel, dan ben ik niet de gene die iets moet vinden van het eigen handelen.
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 16 Jan 2022, 18:18.

                  Reageer


                  • #24
                    Jeroen Op zich een goed idee om deze (eenzijdige) huisregels na 8 jaar weer eens te herzien. Ernaar verwijzen (en lezen) zou onderdeel moeten worden van de registratie voor dit forum.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #25
                      U kunt verder kijken op kanaal 83 šŸ˜‚ā˜¹ļø

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X