Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Coronapersco, Caiway tv plat
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
- 2 Likes
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk berichtJe reageert niet op persoonlijke aanvallen, maar zelf val je regelmatig forumleden aan door hun te corrigeren en te wapperen met regels.
Ben je nu echt zo blind voor je eigen handelen?
Andere forumleden komen niet naar dit forum om gezeik onderling te lezen. En ja, dan wijs ik op de forumregels, ik ben dit net als vele forumleden met mij spuugzat!
Wanneer ik alle offtopic posts in dit topic die alleen maar richting mijn persoon gaan tel, dan ben ik niet de gene die iets moet vinden van het eigen handelen.Laatst bewerkt door Bordewolf; 16 Jan 2022, 18:18.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk berichtDat doe jij onder andere door met forumregels te wapperen en anderen te corrigeren.
Wanneer je geen antwoord weet wat hout snijdt vraag je voor de zoveelste keer aan een forumbeheerder om de boel te wissen.
Dit heb ik al vaker gezien bij jou.
Het wordt voor overige forumleden steeds moeilijker om nog informatie tussen al het off topic gezanik te lezen.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk berichtJij vermijdt structureel de inhoud van je eigen uitlatingen, Bordewolf. Jij spreekt anderen aan door opeens met forumregels te wapperen, maar als iemand aangeeft dat je voordat je dat doet eerst naar de balk bij jezelf te kijken, ben je opeens weer niet thuis.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
Jammerlijk genoeg probeert u een splinter uit een ander zijn oog te halen
Maar laat de balk in eigen ogen zitten
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Maar laat de balk in eigen ogen zitten
- 2 Likes
Laat een reactie achter:
-
-
-
Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk berichtVergeet de mensen niet die er standaard op reageren met reacties die niets toevoegen.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk berichtVergeet de mensen niet die er standaard op reageren met reacties die niets toevoegen.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: