Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

BER[E6] en haperend beeld

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Hier ook de laatste weken soms blokkerig beeld.

    Reageer


    • #17
      Koeba, Ik vind dit een nare reactie. Als zoveel mensen (en ws nog meer die het hier niet melden) hier over klagen is er naar mijn mening iets aan de hand. Delta zou hierop moeten reageren en niet de klanten tijden aan de telefoon laten hangen en zeuren om een monteur, die ze dan ook nog misschien zelf moeten betalen.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door WvdW Bekijk bericht
        Gebeld. Bekend probleem dat als een olievlek over Zeeland schijnt te gaan. Word aan gewerkt, aldus de Helpdesk van Delta. postcode liep vanaf 43xx tot 45xx
        Is er een 4G mast geplaatst? 5G aangezet? Oude kabels die niet 4G/5G proof zijn?

        Reageer


        • #19
          Ik zou aanraden dit te melden bij de klantenservice. Dat is handiger en sneller dan het melden op dit klant-helpt-klant forum.

          Reageer


          • #20
            Het is hier(omg papagaaienburg) de laatste dagen ook weer een drama. Blokkerige beelden, wegvallen van geluid, en 1/3e van m'n internet snelheid. Bellen naar de klachtenlijn(klantenservice) is ook een hopeloze zaak, je komt er gewoon niet tussen, of ze nemen de telefoon niet op. We betalen genoeg voor een goed en stabiel product, en krijg het idee dat de delta dit momenteel niet kan leveren. Ze zijn momenteel ook van kpn bij ons in de wijk bezig met aanleggen van glasvezel, terwijl die van de delta er al een paar maanden ligt. Misschien dat het er mee te maken heeft, want ten tijde van het aanleggen van de delta glasvezel, was het ook slecht gesteld met de tv en internet kwaliteit.

            Reageer


            • #21
              Hier ook omgeving papegaaienburg, geregeld blokjes in beeld en melding 'geen signaal'. Ik heb vanavond klantenservice gebeld.. Echter is er volgens de medewerker die ik aan de lijn had (nog) niets bekend over een storing in deze wijk. Dan moet iedereen die er last van heeft dat natuurlijk wel bij de klantenservice melden en niet alleen op het forum..

              Heb van de zomer ook al eens meegemaakt dat als er wel meerdere mensen uit dezelfde wijk bellen, er ook niet altijd gelijk een lichtje gaat branden dat er in het systeem van delta zelf een probleem is.. Monteur die langskwam had het sneller door, tv signaal en internet vallen tegelijk weg bij meerdere mensen in dezelfde straat.. Dat werd doorgezet en na 2 dagen was alles opgelost.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                Ik zou aanraden dit te melden bij de klantenservice. Dat is handiger en sneller dan het melden op dit klant-helpt-klant forum.
                dat was inmiddels al gebeurd. Zie mijn eerdere bericht. Het is een bekend probleem bij Delta en er word aan gewerkt.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door WvdW Bekijk bericht

                  dat was inmiddels al gebeurd. Zie mijn eerdere bericht. Het is een bekend probleem bij Delta en er word aan gewerkt.
                  Als het al bekend is bij de Delta, waarom nemen ze dan de moeite niet om de mensen in te lichten. Dat is toch wel het minste wat je als bedrijf kunt doen om je klanten tevreden te houden. Ga inventariseren waar het pijnpunt ligt, en zorg dat het daar als eerste opgelost wordt. Ik ben er serieus over aan het denken, dat als KPN eerder gereed is met het glasvezel netwerk, om over te stappen. Ik heb me al een paar maanden geleden al aangemeld voor glasvezel van Delta, maar ook daar hoor je helemaal niets over. Communicatie staat zeker niet hoog in het vaandel bij de Delta......

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door vermeyer Bekijk bericht
                    Koeba, Ik vind dit een nare reactie. Als zoveel mensen (en ws nog meer die het hier niet melden) hier over klagen is er naar mijn mening iets aan de hand. Delta zou hierop moeten reageren en niet de klanten tijden aan de telefoon laten hangen en zeuren om een monteur, die ze dan ook nog misschien zelf moeten betalen.
                    Als je hier al moeite mee hebt, dan ben je niet veel gewend en dat is niet naar bedoeld. Het is ergens gisteren of vandaag nog op dit forum door een Delta-medewerker bevestigd: Voor dringende *echte* hulp van Delta, is dit forum niet de goede plek. Hier helpen klanten elkaar. Delta belt zelf niet pro-actief klanten op die hier ernstige storingen melden. De enige manier waarop dit zal worden opgepakt is door te bellen.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Gilwest Bekijk bericht

                      Als het al bekend is bij de Delta, waarom nemen ze dan de moeite niet om de mensen in te lichten. Dat is toch wel het minste wat je als bedrijf kunt doen om je klanten tevreden te houden. Ga inventariseren waar het pijnpunt ligt, en zorg dat het daar als eerste opgelost wordt. Ik ben er serieus over aan het denken, dat als KPN eerder gereed is met het glasvezel netwerk, om over te stappen. Ik heb me al een paar maanden geleden al aangemeld voor glasvezel van Delta, maar ook daar hoor je helemaal niets over. Communicatie staat zeker niet hoog in het vaandel bij de Delta......
                      Begrijp ik goed dat Delta zelf moet gaan zoeken naar de klant achter een pseudoniem op dit forum en ze dan zelf bellen? Delta monitort hier niet voor storingen, daar is een telefoonnummer voor. Bellen!!

                      Reageer


                      • #26
                        Ook hier in Hulst sinds ong. 1 week voortdurend blikkerig én haperend beeld.
                        De glasvezel kabel is bij ons in de straat aangelegd.
                        Jammer dat er door Delta niet wordt gecommuniceerd gezien er toch ook in dit forum al meldingen zijn gemaakt.
                        Reclame maken lukt hen wel goed!

                        Reageer


                        • #27
                          Problemen met je verbinding of TV-beeld kun je melden via de online chat op de klantenservice pagina, facebook of telefonisch via 0118 22 55 75. Via het forum is het heel moeilijk om je de juiste support te leveren via een anonieme forumaccount.

                          Met een direct contact met mijn collega's van de klantenservice word je snel en direct geholpen.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                            Problemen met je verbinding of TV-beeld kun je melden via de online chat op de klantenservice pagina, facebook of telefonisch via 0118 22 55 75. Via het forum is het heel moeilijk om je de juiste support te leveren via een anonieme forumaccount.

                            Met een direct contact met mijn collega's van de klantenservice word je snel en direct geholpen.
                            Ik heb al een paar keer contact met de klantenservice hierover gehad maar men blijft verwijzen naar mijn interne installatie. Mijn (dure) kabels en connectors zouden ineens niet meer goed zijn.... Alles is max. 3 jaar oud, dat lijkt me wel moeten kunnen toch?
                            Het is dus niet helemaal waar dat je gelijk snel wordt geholpen, sorry Jeroen.

                            Het opvallende is dat ik (bijna) alleen maar blokjes heb op RTL7. Op de andere zenders komt het heel zelden voor en dan ook nog maar minimaal. RTL7 is al een aantal weken niet meer fatsoenlijk te bekijken, dat is alleen maar blokjes. Ook het geluid vervormd en valt vaak helemaal weg.

                            Ik heb een CI module in de TV & een Humax met een kaart, beiden geven blokjes in beeld.
                            Op advies van de klantenservice kaarten gewisseld, kaarten schoongemaakt, maakt allemaal niks uit.
                            Niet dat je heel veel mist aan RTL7 maar ik wil toch wel eens naar die zender kijken en dan wel graag zonder blokjes.

                            Reageer


                            • #29
                              Is jouw AOP al doorgemeten?

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
                                Is jouw AOP al doorgemeten?
                                Nee, er is niets gedaan. Ze blijven aangeven dat het aan mijn kabels en/of connectoren moet liggen.

                                Het internet is overigens prima, daar zit ik altijd rond de 420Mbps. Ik weet niet of dat een indicator kan zijn van de staat van mijn AOP?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X