Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

BER[E6] en haperend beeld

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Gewoon je tv arbo opzeggen en voor een andere betere tv oplossing zorgen. Bovendien het hebben van Ne1, 2 en 3 is al voldoende. Met de 25 euro besparing kan je 3 streamingsdiensten betalen dan wel schaf een google tv chromecast aan. Steeds meer mensen zeggen hun tv arbo op. Vooral jongeren doen dat.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Velzen666 Bekijk bericht
      Gewoon je tv arbo opzeggen en voor een andere betere tv oplossing zorgen. Bovendien het hebben van Ne1, 2 en 3 is al voldoende. Met de 25 euro besparing kan je 3 streamingsdiensten betalen dan wel schaf een google tv chromecast aan. Steeds meer mensen zeggen hun tv arbo op. Vooral jongeren doen dat.
      Goh, jij weet wel veel. Alleen jammer dat het verder niks toevoegt. Vooral jongeren doen dat, tuurlijk joh. Hebben we wat aan....arbo...
      Laatst bewerkt door Koeba; 13 Dec 2021, 17:24.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Velzen666 Bekijk bericht
        Gewoon je tv arbo opzeggen en voor een andere betere tv oplossing zorgen
        Ik ben bang dat je bij Delta zonder enig TV abonnement geen internetaansluiting kunt krijgen (TV is nog steeds een lucratief verdienmodel voor bedrijven).
        Heb zelf ook het idee dat streaming bij jongeren het begrip TV aan het verdringen is (mobiel, browser, multi-platform gamen etc). Nu de grens met internet en TV aan het vervagen is (met dank aan de huidige TV fabrikanten die zelf ook wel doorhebben dat dit het geval is), zal TV zoals we die kenden, over een aantal jaren verleden tijd zijn (als het dat al niet is voor de millennials onder ons).
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door WvdW Bekijk bericht
          klopt het dat de ber e6 code iets zegt over wxterne factoren en moet ik dan delta bellen, of kan ik zelf nog iets uitproberen?
          BER E-6 zegt volgens mij inderdaad iets over fouten in een _gestoord_ signaal. Daar kun je dus alle kanten mee op (kan zowel binnen als buiten worden veroorzaakt). Een technicus van Delta heeft apparatuur om op locatie/op afstand diagnose te stellen (binnen of/en buiten).
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
            Ik ben bang dat je bij Delta zonder enig TV abonnement geen internetaansluiting kunt krijgen (TV is nog steeds een lucratief verdienmodel voor bedrijven).
            Heb zelf ook het idee dat streaming bij jongeren het begrip TV aan het verdringen is (mobiel, browser, multi-platform gamen etc). Nu de grens met internet en TV aan het vervagen is (met dank aan de huidige TV fabrikanten die zelf ook wel doorhebben dat dit het geval is), zal TV zoals we die kenden, over een aantal jaren verleden tijd zijn (als het dat al niet is voor de millennials onder ons).
            Ja hoor ik kan gewoon mijn tv arbo opzeggen als ik wil. Ook kan je internet abonnementen afsluiten zonder tv. Ze zullen wel moeten hier in het Zeeland met een hele grote SGP en CU partijen.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X