Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Slechte beeldkwaliteit RTL Lounge

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Slechte beeldkwaliteit RTL Lounge

    Al geruime tijd is de beeldkwaliteit hier erg slecht te noemen.
    Het beeld wordt "blokkerig" zodra de camera van standpunt veranderd in het programma wat je kijkt of als er beweging is.




  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Ouwe Zemelaar Bekijk bericht
    Al geruime tijd is de beeldkwaliteit hier erg slecht te noemen.
    Het beeld wordt "blokkerig" zodra de camera van standpunt veranderd in het programma wat je kijkt of als er beweging is.
    Is dit op de kabel of op interactief ?
    Laatst bewerkt door driepinter; 15 Sep 2021, 19:55.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

      Is dit op kabel of op interactief ?
      Lijkt me op kabel. Op Interactief is het ook niet strak, maar deze zenders is ondanks een HD aanleversignaal nog steeds geen HD.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        maar deze zenders is ondanks een HD aanleversignaal nog steeds geen HD.
        Dat heeft niets met deze storing te maken. Inderdaad wel storend (...) dat die nog geen HD is.

        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
          Dat heeft niets met deze storing te maken. Inderdaad wel storend (...) dat die nog geen HD is.
          Dat laatste zeg ik niet… Maar qua HD komt het nu mondjesmaat, dus gewoon afwachten.
          RTL Television Hd is aangekondigd op de zenderlijst van Caiway. Dat is kennelijk de eerstvolgende.

          De RTL en SBS zenders worden volgend jaar wel in elkaar geschoven nu het allemaal Talpa is, dan vallen er zenders weg en kunnen de zenders de zenders die overblijven HD blijven of worden.

          Reageer


          • #6
            Flinke beeldverstoringen en geluid op SBS6.

            Al heel de week valt er niet fatsoenlijk te kijken naar SBS6 door storende beelden wen geluid zodat je de draad soms helemaal kwijt bent van waar je naar kijkt, de rest van de commerciele geen last van gelukkig.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
              Flinke beeldverstoringen en geluid op SBS6.

              Al heel de week valt er niet fatsoenlijk te kijken naar SBS6 door storende beelden wen geluid zodat je de draad soms helemaal kwijt bent van waar je naar kijkt, de rest van de commerciele geen last van gelukkig.
              Hier op Souburg zelfde verhaal met SBS6, veel storingen.

              Reageer


              • #8
                Is dat slechte beeld op de coaxkabel of op interactief?

                Reageer


                • #9
                  Verwacht u bericht van een forum medewerker ?,Kan lang duren ,k wacht al 7 maanden op een antwoord

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Lijkt me op kabel. Op Interactief is het ook niet strak, maar deze zenders is ondanks een HD aanleversignaal nog steeds geen HD.
                    Is inderdaad op de kabel en HD zou wel fijn zijn qua kijkervaring
                    We wachten het maar weer af wat Caiway doet.

                    Reageer


                    • #11
                      Gisteravond was het wederom prijs op SBS6, erg slecht beeld, blokjes, strepen, stilstaand beeld, geluid dat weg valt, kortom, URK was niet om aan te zien of te volgen. Het vreemde is dat je er de hele dag geen last van hebt, enkel in de avonduren dus. Storing gemeld maar daar was hier niets over bekend. Toevallig is het niet alleen Hengstdijk maar ook Kloosterzande en Hulst, waar ik mensen ken, is het precies hetzelfde probleem. De monteur dus maar niet geboekt voor het geld gaat kosten want het zal wel niet bij hun liggen natuurlijk. We wachten dus maar af en kijken het overdag wel terug dan, goddank gaat dat nog wel goed.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
                        Gisteravond was het wederom prijs op SBS6
                        Zou je in zo'n geval ook eens kunnen kijken of de snelheid van je internetverbinding ook (stukken) lager is? Zitten hier met hetzelfde probleem als het veel regent.
                        Het kan nl te maken hebben met een lekke kabel (vocht) die van de verdeelkast bij je naar binnen komt.
                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer


                        • #13
                          Ik,blijf maar zeggen dat die RTL zenders en SBS zenders wellicht samen worden gevoegd,
                          Het is mij een raadsel waarom RTL Lounge, Crime en Telekids nog geen HD zijn. Bij diverse providers al wel.
                          Andere ‘mindere’ zenders al wel HD.

                          Staat een beetje los van de kwaliteit via COAX, wanneer er een storing is zal ook het HD beeld artifacts hebben.

                          Maar de SD-kwaliteit van deze zenders is toch echt wel wazig te noemen...
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 5 Jan 2022, 13:22.

                          Reageer


                          • #14
                            Webkabouter, mijn internetsnelheid is in ieder geval zeer stabiel te noemen, geen klachten hierover. Maar gisteren is er mij wel het een en ander duidelijk geworden, het speelt niet alleen bij mij maar op vele plaatsen zoals Hengstdijk, Kloosterzande, Hulst, Axel, kortom, de storing ligt niet bij ons, de monteur die zou komen maar afgemeld voor ik de kosten moet betalen. Tevens doorgegeven dat ze ook eens op dit forum moeten lezen want ze wisten natuurlijk weer van niks daar he!

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              De RTL en SBS zenders worden volgend jaar wel in elkaar geschoven nu het allemaal Talpa is, dan vallen er zenders weg en kunnen de zenders de zenders die overblijven HD blijven of worden.
                              oei, inside information

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X