Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Slechte beeldkwaliteit RTL Lounge

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ook hier in omgeving Domburg op RTL8 is de beeldkwaliteit superslecht. Dit voor zeker al een aantal dagen.
    De beelden lopen niet vloeiend over, echt blokjes beeld en geluid valt ook weg. De film die je kijkt is echt niet te volgen!
    Dit is alleen op de TV op de kabel.
    Kijk ik via de Delta app op de iPad dan is er niets aan de hand.
    Ook op RTL4 is er niets aan de hand.
    Het ligt dus niet bij ons. Maar waar dan wel??
    Kunnen jullie hier iets aan doen Delta of moet ik ergens anders klagen?

    Reageer


    • #17
      Is het geen opzet van Delta?
      Het televisie product op de coax steeds meer laten afglijden zodat meer mensen overstappen op DIT.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
        Is het geen opzet van Delta?
        Het televisie product op de coax steeds meer laten afglijden zodat meer mensen overstappen op DIT.
        En deze onverkoopbaar maken mocht Ziggo belangstelling hebben? Ik dacht het niet...
        Gewoon Delta bellen en melden. Vuurwerk rond een straatkast of een straatkast die niet helemaal meer waterdicht is kan al problemen veroorzaken.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          En deze onverkoopbaar maken mocht Ziggo belangstelling hebben?
          Ik zou er niet van staan te kijken als coax op (korte) termijn onverkoopbaar wordt.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

            Ik zou er niet van staan te kijken als coax op (korte) termijn onverkoopbaar wordt.
            Ziggo gaat de laatste eindjes op den duur verglazen. Feitlijk is COAX glasvezel tot aan het laatste eindje bij de huisaansluiting.
            Wanneer Ziggo dat doet blijft het interessant om dan het oude netwerk van Delta en Caiway te kopen.
            Feitelijk is Delta al bezig me uitfaseren. Caiway deels, daar gaan zelfs de snelheden op COAX nog omhoog naar 200 Mbits, maar er ligt in de Caiwaygebieden geen Gigabitnetwerk.

            Reageer


            • #21
              Ik denk dat Caiway te veel klanten verliest als ze het televisiesignaal op de coaxkabel uitschakelen.
              Daarom houden ze het in stand.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X