Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuw DDTV zenderoverzicht per augustus 2021

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Sweet dreams are made of tears …

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Ik snap dat je geduld meer dan op is, dat was bij mij ook het geval. Wanneer Delta einde jaar nog geen ESPN UHD en Eurosport UHD levert en nog geen Dolby dan hebben ze echt iets uit te leggen. Maar de reacties van de moderators zijn veel belovend. Ik heb reden om even iets positiever er in te staan.
      Op welke reacties van de moderatoren is jou positieviteit gebaseerd?

      Reageer


      • #18
        Ik heb me suf gezocht naar veel belovende reacties van moderatoren hier. Helaas heb ik niets kunnen vinden.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
          Ik heb me suf gezocht naar veel belovende reacties van moderatoren hier. Helaas heb ik niets kunnen vinden.
          Dan moet je beter zoeken of lezen. Beter geluid is op gereageerd door de moderators, Daar is men bezig, men kan nog geen concrete datum noemen.

          4K ook als ik het goed lees (hoog op het verlanglijstje) , ook daar terecht even geen concrete datuma. Dat levert hier alleen maar meer negatief gezeik op.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Dan moet je beter zoeken of lezen. Beter geluid is op gereageerd door de moderators, Daar is men bezig, men kan nog geen concrete datum noemen.

            4K ook als ik het goed lees (hoog op het verlanglijstje) , ook daar terecht even geen concrete datuma. Dat levert hier alleen maar meer negatief gezeik op.
            Wie beweert moet bewijzen. Beetje flauw om op een redelijke vraag te zeggen dat iemand beter moet zoeken. Dus: Graag even laten zien.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

              Wie beweert moet bewijzen. Beetje flauw om op een redelijke vraag te zeggen dat iemand beter moet zoeken. Dus: Graag even laten zien.
              https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...a-caiway/page8
              https://www.zeelandnet.nl/forum/stel-je-vraag-op-het-forum/delta-interactieve-tv/193427-npo-1-4k-wellicht-toch-tijdens-sportzomer-ook-bij-delta-caiway/page7


              Ferry klopt dit?
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 13 Aug 2021, 10:41.

              Reageer


              • #23
                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                Ben trots op je!
                TimE en Ferry zullen e.e.a. kunnen bevestigen. Ik snap dat ze geen harde datums noemen.

                En ja nu ben ik het die het negativisme alhier probeert te temperen. Ik ben vaak aangesproken op herhaaldelijk met iets komen, maar ik ben het zat dat Delta wordt aangevallen op zaken waar ze op dit moment hard aan werken. Dat doet geen recht aan de medewerkers die er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor ons voor elkaar te krijgen. Telkens doorzagen, terwijl er wel degelijk hard aan wordt gewerkt werkt ook averechts.
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 13 Aug 2021, 15:04.

                Reageer


                • #24
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  TimE en Ferry zullen e.e.a. kunnen bevestigen. Ik snap dat ze geen harde datums noemen.

                  En ja nu ben ik het die het negativisme alhier probeert te temperen. Ik ben vaak aangesproken op herhaaldelijk met iets komen, maar ik ben het zat dat Delta wordt aangevallen op zaken waar ze op dit moment hard aan werken. Dat doet geen recht aan de medewerkers die er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor ons voor elkaar te krijgen. Telkens doorzagen, terwijl er wel degelijk hard aan wordt gewerkt werkt ook averechts.
                  Aan wat werken ze???????????

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X