Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuw DDTV zenderoverzicht per augustus 2021

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuw DDTV zenderoverzicht per augustus 2021

    Op een beetje naamswijzigingen na is er volgens mij niet veel veranderd.

    tv-zenderoverzicht-delta.pdf

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Op een beetje naamswijzigingen na is er volgens mij niet veel veranderd.

    tv-zenderoverzicht-delta.pdf
    Jammer dan, maar wie zit dan met dit prachtige weer achter de TV ?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht

      Jammer dan, maar wie zit dan met dit prachtige weer achter de TV ?
      Misschien mensen met een TV en een duur abonnement die TV kijken leuk vinden.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht

        Jammer dan, maar wie zit dan met dit prachtige weer achter de TV ?
        MTV Live HD en L1 HD zijn er bijgekomen. Volgens mij zou AT5 ook naar HD gaan, die zie ik hier niet staan.
        Op Caiway COAX is dat al het geval.

        En ik verwacht dit jaar nog extra omzettingen en UHD en 4K. Alle NPO Extra kanalen worden bijvoorbeeld in HD aangeleverd binnenkort.

        Reageer


        • #5
          Ik verwacht dit jaar zeker geen UHD en HDR bij Delta. Ze komen nog steeds niet verder dan stereo geluid.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
            Ik verwacht dit jaar zeker geen UHD en HDR bij Delta. Ze komen nog steeds niet verder dan stereo geluid.
            Ik verwacht wel. Sowieso ESPN UHD gaat er spoedig komen, geluid is men ook volop mee bezig.

            NPO Extra en RTL zenders zullen naar mijn mening ook naar HD gaan en AT5 ook (bij Caiway op COAX al het geval).
            Men zal HD naar de standaard verheffen.
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 10 Aug 2021, 15:34.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
              Jammer dan, maar wie zit dan met dit prachtige weer achter de TV ?
              Er zijn ook mensen die in Zeeuwse ziekenhuizen liggen of van een andersoortige instelling deel uit maken.
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Keep on dreaming

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door briksem Bekijk bericht
                  Keep on dreaming
                  Waar slaat dit bericht op? Wij baseren onze info op wat we meekrijgen van de moderators alhier.
                  We worden netjes geïnformeerd over waar men mee bezig is. Ja, het tijdstip van uitrollen ontbreekt, maar dat is eerder logisch dan dat dit vreemd is.

                  Reageer


                  • #10
                    Zo logisch vind ik dat niet. Bij Ziggo krijg je veel concreter antwoorden op het klantenforum.

                    Vier jaar geleden was Delta ook al bezig met het stereo geluid en nog is het niks. Ik zelf verwacht pas over drie jaar op zijn snelst HDR bij Deltafiber.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                      Zo logisch vind ik dat niet. Bij Ziggo krijg je veel concreter antwoorden op het klantenforum.

                      Vier jaar geleden was Delta ook al bezig met het stereo geluid en nog is het niks. Ik zelf verwacht pas over drie jaar op zijn snelst HDR bij Deltafiber.
                      Wanner het zover is krijg je het als eerste te horen van de moderators hier! Een beetje positief blijven mag ook wel.
                      De ontvanger kan 4K aan, men is aan het testen, dus ik hou het op binnenkort.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Wanner het zover is krijg je het als eerste te horen van de moderators hier! Een beetje positief blijven mag ook wel.
                        De ontvanger kan 4K aan, men is aan het testen, dus ik hou het op binnenkort.
                        2030 is de eerste optie denk ik ,denk je ook niet

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                          2030 is de eerste optie denk ik ,denk je ook niet
                          Ik denk eerder 20 dagen en 30 uur. Wacht nu maar even af, geduld gaat lonen!

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Ik denk eerder 20 dagen en 30 uur. Wacht nu maar even af, geduld gaat lonen!
                            Ik hoop het voor jouw ,maar reken maar nergens op

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                              Ik hoop het voor jouw ,maar reken maar nergens op
                              Ik snap dat je geduld meer dan op is, dat was bij mij ook het geval. Wanneer Delta einde jaar nog geen ESPN UHD en Eurosport UHD levert en nog geen Dolby dan hebben ze echt iets uit te leggen. Maar de reacties van de moderators zijn veel belovend. Ik heb reden om even iets positiever er in te staan.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X