Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen tv + internet 22:00-00:00

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
    Die (TF) signalen verdwijnen per 1 juli.
    Ik ben benieuwd naar wat we hier van gaan merken. Ik kan de klok er gelijk op zetten wanneer de storing optreden en dat is exact op de momenten dat er TF signalen worden verstuurd.

    Reageer


    • #17
      Sorry ik ben niet helemaal duidelijk geweest met de plaats het gaat inderdaad om Vlissingen ,

      Nou komt er nog iets bij de Laptop , ik kijk niet heel veel youtube , maar deze geeft het zelfde probleem kwam ik gisteren achter en die is bekabeld niet op de wifi
      Veranderingen in huis zijn er niet geweest ,ik heb nog 1 ding niet vernieuwd en dat is de kabel van kabel naar het modem .
      Wel is er de covid-teststraat voor de deur erbij gekomen maar kan me niet indenken dat dit er iets mee te maken heeft .

      als me laatste poging niet lukt dan zal ik aansturen of er een monteur deze kant op komen.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door mwilmans Bekijk bericht
        Veranderingen in huis zijn er niet geweest ,ik heb nog 1 ding niet vernieuwd en dat is de kabel van kabel naar het modem .
        De kabel van het AOP (Abonnee Overname Punt) naar het modem is een speciale coaxkabel. Deze kun je wel vervangen, maar het beste alleen door een andere die je bij DELTA kunt krijgen. Ik denk het je het beste contact kunt opnemen met de klantenservice zoals Ferry vier dagen geleden voorstelde.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
          De kabel van het AOP (Abonnee Overname Punt) naar het modem is een speciale coaxkabel. Deze kun je wel vervangen, maar het beste alleen door een andere die je bij DELTA kunt krijgen. Ik denk het je het beste contact kunt opnemen met de klantenservice zoals Ferry vier dagen geleden voorstelde.
          Ook dit mocht mocht niet baten helaas, contact gezocht word vervolgd ,, iedereen thx voor het mee denken

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X