Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen tv + internet 22:00-00:00

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Problemen tv + internet 22:00-00:00


    Zijn er hier meer mensen die tussen 22:00 en 00:00 problemen ervaren met de tv ontvangst (coax) en de wifi? Wij ervaren hier dagelijks problemen mee, wat zich uit in blokkerig tv beeld, streams die uitvallen door wifi die wegvalt en ook merken we aan de ledverlichting dat er iets op doet. Ledverlichting knippert regelmatig.
    Ik vermoed dat het te maken heeft met de verschillende pulsen die verstuurd worden voor straatverlichting en nachttarieven. Herkennen jullie dit en zo ja enig idee of ik hier zelf iets aan kan doen?
    ps als deze vraag al eerder is gesteld, wijs mij dan even de weg.
    Laatst bewerkt door Bersur; 20 May 2021, 22:40.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Bersur Bekijk bericht
    Zijn er hier meer mensen die tussen 22:00 en 00:00 problemen ervaren met de tv ontvangst (coax) en de wifi? Wij ervaren hier dagelijks problemen mee, wat zich uit in blokkerig tv beeld, streams die uitvallen door wifi die wegvalt en ook merken we aan de ledverlichting dat er iets op doet. Ledverlichting knippert regelmatig.
    Ik vermoed dat het te maken heeft met de verschillende pulsen die verstuurd worden voor straatverlichting en nachttarieven. Herkennen jullie dit en zo ja enig idee of ik hier zelf iets aan kan doen?
    ps als deze vraag al eerder is gesteld, wijs mij dan even de weg.
    https://www.coaxkabelwinkel.nl/digit...-en-oplossing/

    Volgens mij worden deze signalen via 4G verstuurd, dus misschien de afscherming van je coax kabels.
    Laatst bewerkt door Guest01; 21 May 2021, 09:04.

    Reageer


    • #3
      Bersur Ik zou hiervoor contact opnemen met onze klantenservice voor advies. Zij kunnen je verbinding nakijken om te zien wat er aan de hand is.

      Reageer


      • #4
        Hallo Bersur, dat is zeker niet de bedoeling natuurlijk! Je kunt via de chat contact met ons opnemen dan kunnen wij dit direct voor je nakijken. Je kunt de chatfunctie vinden via de volgende link: https://www.delta.nl/klantenservice/. Gaat dat lukken?

        Reageer


        • #5
          De laatste twee dagen heb ik twee langdurige storingen gehad. Niets dat nog werkte.
          Twee dagen gelden heb ik minstens 4 uur storing gehad in twee tijdsvakken. Zeelandnet bevestigde dat er een storing gaande was.
          Toch is er nergens een melding over terug te vinden.
          Regelmatig is er weer sprake van blokjesbeeld.
          Ik hoop toch dat me niet allerlei storingen te wachten staat zoals een krap half jaar geleden het geval was.

          Reageer


          • #6
            Dank. Ik heb ondertussen contact. Zij kunnen vooralsnog niets vinden.

            Reageer


            • #7
              Ik heb hier al denk een week of 6 last van , alle kabels zijn vervagen resetten tot je een ons weegt ,walloutlets vervangen alles denk nu gedaan wat mogelijk is .

              Ik heb twee interactieve kastjes beide hebben hier last van (net analoog beeld) het is ook niet constant, op elk tijdstip van de dag je kan er geen peil op trekken
              Ook de radio blijft soms hangen of staat vast

              als het word aangezet dan heb ik met regelmaat dat amigo scherm en gaat staan laden.

              Ik vermoed dat het de router is of ergens een storing (ADRZ heeft op het dak apparatuur vervangen ,Graaf werkzaamheden Ravensteinplein )

              Wie weet een oplossing

              Reageer


              • #8
                Die (TF) signalen verdwijnen per 1 juli.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door mwilmans Bekijk bericht
                  Ik heb hier al denk een week of 6 last van , alle kabels zijn vervagen resetten tot je een ons weegt ,walloutlets vervangen alles denk nu gedaan wat mogelijk is .

                  Ik heb twee interactieve kastjes beide hebben hier last van (net analoog beeld) het is ook niet constant, op elk tijdstip van de dag je kan er geen peil op trekken
                  Ook de radio blijft soms hangen of staat vast

                  als het word aangezet dan heb ik met regelmaat dat amigo scherm en gaat staan laden.

                  Ik vermoed dat het de router is of ergens een storing (ADRZ heeft op het dak apparatuur vervangen ,Graaf werkzaamheden Ravensteinplein )

                  Wie weet een oplossing
                  Dan kun je niet enigste wezen als het door een nieuwe zendmast of een beschadiging van een grondkabel zou komen.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                    Dan kun je niet enigste wezen als het door een nieuwe zendmast of een beschadiging van een grondkabel zou komen.
                    klopt als een bus ,bij navraag in de straat is er maar 1 (of willen het niet zeggen) knp en schotel

                    Reageer


                    • #11
                      Ik heb de laatste paar weken ook regelmatig last van blokkering beeld in de avond en nacht uren.
                      Woon ook 100 meter van het ADRZ af.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Joojo7 Bekijk bericht
                        Ik heb de laatste paar weken ook regelmatig last van blokkering beeld in de avond en nacht uren.
                        Woon ook 100 meter van het ADRZ af.
                        https://antennekaart.nl/kaart/5g?lat...518809&zoom=10

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door driepinter
                          Er staan twee 4G zendmasten op het ADRZ.

                          KPN 816 Mhz en Vodafone 806 Mhz.

                          Veronica 760 Mhz en Net 5 770 Mhz

                          Dus dat bijt elkaar niet.
                          https://www.totaaltv.nl/nieuws/uitro...p-kabelnetten/

                          Er staat wel een 5G mast in het Nollebos aan de Zwanenburgseweg , dat is ook vlakbij het ADRZ of deze van invloed kan wezen weet ik niet.
                          Laatst bewerkt door Guest01; 23 May 2021, 10:31.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                            https://www.totaaltv.nl/nieuws/uitro...p-kabelnetten/

                            Er staat wel een 5G mast in het Nollebos aan de Zwanenburgseweg , dat is ook vlakbij het ADRZ of deze van invloed kan wezen weet ik niet.
                            Ik ben fout want ik dacht dat het om het ADRZ in Goes ging.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                              Ik ben fout want ik dacht dat het om het ADRZ in Goes ging.
                              Dat is inderdaad nogal verwarrend.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X