Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Veronica en Net5 (wederom) in slechte kwaliteit

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Dekker Bekijk bericht
    maar om even positief te eindigen; ik heb vandaag beeld zonder storing!
    Dat is heel goed nieuws - ik zou toch even die regen in de gaten houden. Mocht het probleem dan weer optreden dat is het waarschijnlijk toch de bodemgesteldheid bij nat weer (dat moet eigenlijk niets uitmaken, maar zoals ik al schreef zit ik hier wel met dat probleem).
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
      Dat is heel goed nieuws - ik zou toch even die regen in de gaten houden. Mocht het probleem dan weer optreden dat is het waarschijnlijk toch de bodemgesteldheid bij nat weer (dat moet eigenlijk niets uitmaken, maar zoals ik al schreef zit ik hier wel met dat probleem).
      Ik zal er eens op letten

Reageer

Mogelijke zit het bij jou in de AOP. Het overnamepunt. Het stukje dat de glasvezel omdat naar COAX. Als deze niet goed meer is of slechtnis aangesloten en daar water bij komt.... Je kan dat volgens mij gewoon melden als storing.

Reageer

Ik had enkele jaren geleden hetzelfde. Bleek uiteindelijk een slechte las in de kabel. Dit kon heel eenvoudig worden gemeten zonder te graven en is daarna hersteld!
          Is toen overigens via een moderator op het forum opgepakt.
          Laatst bewerkt door Jos; 26 May 2021, 09:52.

Reageer

Bij ons ook slecht beeld eerst op een paar zenders, maar de laatste week op bijna alle zenders. Het probleem speelt echter enkel (vooral) s 'avonds van circa half 8 tot ong. 10 uur. Heb begin April glasvezel aangevraagd, is door KPN eind Maart aangesloten, en hopelijk brengt dat de oplossing. Echter nog geen bericht van Delta wanneer ze komen.

Reageer

Hier exact hetzelfde probleem als bij topic starter. Ook vorig jaar dit probleem gehad en nu sinds een paar weken weer storing op Net5 en Veronica. Niks veranderd aan kabels oid in huis.

Ik ben er van overtuigd dat dit probleem bij Delta ligt en niet bij ons als gebruikers, anders zou het ook wel erg toevallig zijn.

Reageer

Waarom nog tv kijken. Ik kijk nauwelijks nog tv. MIjn tv arbo gaat zeker de komende jaren verdwijnen. Met 3 streamingsdiensten heb je meer dan voldoende.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X