Ik hoop dat dit in juiste positie geplaatst is
Het volgende ik ondervond instabiele internet verbinding en Tv storingen, dit gemeld en er is keurig op gereageerd en afspraak monteur gemaakt
Storing betrof instabiele internet verbinding welke voor zeer variabele snelheden resulteerden in hoge ping en jitter
Slechte ontvangst van digitale TV met name zenders rond de 700Mhz verlies in signaal sterkte en BER te hoog
De monteur heeft AOP nagezien deze goed bevonden, splitter TV en Modem vernieuwd, kabel naar modem vernieuwd
Verbinding internet lijkt te zijn verbeterd afgaande op de ping jitter en de snelheid.
Slechte TV ontvangst is er niet minder om , coax van splitter naar TV vervangen , storing niet weg eerder verslechterd .
Met een signaal sterkte van +-70 kwaliteit 100 met hoge BER .(slechte coax stripper gebruikt blijkt later (door mij )
Wijkkast in de straat nagezien goed bevonden, hier hield het voor de vriendelijke monteur op en hij ging het escaleren hoger op in de organisatie .
En hij zou me laten weten of daar wat uit kwam .
10 minuten later kan ook 15 geweest zijn, word er weer aangebeld
De monteur had contact gehad met het kantoor zijn bevindingen doorgegeven , het antwoord om de storing te verklaren lag volgens hun in het feit dat :" Er in de buurt een radiozendamateur is welke de storing veroorzaakt en ik maar contact op moet nemen met het agentschap telecom "
Dit alles vond plaats op 1 April maar ik kan hier de humor niet van inzien
Het volgende ik ondervond instabiele internet verbinding en Tv storingen, dit gemeld en er is keurig op gereageerd en afspraak monteur gemaakt
Storing betrof instabiele internet verbinding welke voor zeer variabele snelheden resulteerden in hoge ping en jitter
Slechte ontvangst van digitale TV met name zenders rond de 700Mhz verlies in signaal sterkte en BER te hoog
De monteur heeft AOP nagezien deze goed bevonden, splitter TV en Modem vernieuwd, kabel naar modem vernieuwd
Verbinding internet lijkt te zijn verbeterd afgaande op de ping jitter en de snelheid.
Slechte TV ontvangst is er niet minder om , coax van splitter naar TV vervangen , storing niet weg eerder verslechterd .
Met een signaal sterkte van +-70 kwaliteit 100 met hoge BER .(slechte coax stripper gebruikt blijkt later (door mij )
Wijkkast in de straat nagezien goed bevonden, hier hield het voor de vriendelijke monteur op en hij ging het escaleren hoger op in de organisatie .
En hij zou me laten weten of daar wat uit kwam .
10 minuten later kan ook 15 geweest zijn, word er weer aangebeld
De monteur had contact gehad met het kantoor zijn bevindingen doorgegeven , het antwoord om de storing te verklaren lag volgens hun in het feit dat :" Er in de buurt een radiozendamateur is welke de storing veroorzaakt en ik maar contact op moet nemen met het agentschap telecom "
Dit alles vond plaats op 1 April maar ik kan hier de humor niet van inzien
Reageer