Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
welke kaart nodig?
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door rjwjanssen Bekijk bericht
Je kaart is in orde, deze in die module plaatsen en gaan met die banaan.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door rjwjanssen Bekijk berichtde tv heeft gewerkt, nu na een poosje weer de de tv aan en melding dat het gecodeerd is.
kaart niet meer geldig ofzo?
Kaart er even uithalen, eventueel met droog doekje voorzichtig over de contacts en terugstoppen.
Eventueel hetzelfde met je module.
Abonnement niet verlopen?
- 1 Like
Reageer
-
Als de TV een tijdje uit heeft gestaan, heb ik begrepen dat de Smart Card misschien bijgewerkt moet worden. Misschien is dat ook nog een mogelijkheid?
https://www.delta.nl/klantenservice/...-heractiveren/
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk berichtIk had laatst hetzelfde en de oplossing was om via de TV de CI card een update te laten doen, dit duurde wel 20 minuten. Meestal wel even zoeken waar deze optie zit in het menu.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer