Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

welke kaart nodig?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Zucht... Ik word hier echt te oud voor.
    Kom op man, de duvel is oud, ik respecteer jou.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door rjwjanssen Bekijk bericht
      Ja, deze is geschikt voor delta/ziggo.

      Je kaart is in orde, deze in die module plaatsen en gaan met die banaan.

      Reageer


      • #33
        thanks, ik heb hem een berichtje gestuurd.

        Reageer


        • #34
          de tv heeft gewerkt, nu na een poosje weer de de tv aan en melding dat het gecodeerd is.
          kaart niet meer geldig ofzo?

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door rjwjanssen Bekijk bericht
            de tv heeft gewerkt, nu na een poosje weer de de tv aan en melding dat het gecodeerd is.
            kaart niet meer geldig ofzo?
            'Na een poosje...'?
            Kaart er even uithalen, eventueel met droog doekje voorzichtig over de contacts en terugstoppen.
            Eventueel hetzelfde met je module.

            Abonnement niet verlopen?

            Reageer


            • #36
              Als de TV een tijdje uit heeft gestaan, heb ik begrepen dat de Smart Card misschien bijgewerkt moet worden. Misschien is dat ook nog een mogelijkheid?

              https://www.delta.nl/klantenservice/...-heractiveren/

              Reageer


              • #37
                ik heb de card geheractiveerd, maar nog steeds niets,

                Reageer


                • #38
                  Ik had laatst hetzelfde en de oplossing was om via de TV de CI card een update te laten doen, dit duurde wel 20 minuten. Meestal wel even zoeken waar deze optie zit in het menu.

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
                    Ik had laatst hetzelfde en de oplossing was om via de TV de CI card een update te laten doen, dit duurde wel 20 minuten. Meestal wel even zoeken waar deze optie zit in het menu.
                    Klopt het kan zijn dat de module zelf geupdate moet worden.

                    Reageer


                    • #40
                      gisteren de kaarten incl modules gewisseld van de tv's en nu doen ze het beiden.
                      van slaapkamer naar de woonkamer die heeft nu even de tijd nodig om te herkennen, ging voorheen vlotter.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X