Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

aanmelden ESPN/Fox eredivisie

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • aanmelden ESPN/Fox eredivisie

    Ik heb al jaren het Delta internet Flexpakket Budget 50Mbps en het Standaardpakket voor televisie. Dit kost op dit moment 44,00 totaal. Ik wil het ESPN pakket toevoegen ad. 10,00 euro maar dan wordt automatisch mijn internetabonnement verhoogd naar 100 Mbps en worden er automatisch extra zenders toegevoegd ad. 5,50. Prijs opeens totaal 64,50 Hier zit ik niet op te wachten, ben tevreden met wat ik heb. Vorig jaar ook al geprobeerd met Fox sport eredivisie, gebeurde hetzelfde. Ik kon toen wel alleen het kleine pakket afsluiten met Foxsport 1. Klacht ingediend: antwoord klantenservice was dat ze hier nog nooit van gehoord hadden, zal wel technisch niet kunnen en dingen veranderen. Welke techneut van Delta kan mij hierbij helpen, zodat mijn extra pakket 10,00 euro kost en niet 20,50?

  • #2
    HI Jacor . Kan mij goed voorstellen dat je er van baalt dat een andere pakketvorm benodigd is voor het toevoegen van een ESPN Compleet pakket. Helaas is het in de Flexpakket Budget contractvorm niet mogelijk om een smartcard en/of aanvullende zenderpakketten toe te voegen. De enige oplossing voor het afnemen van het volledige ESPN pakket is helaas de optie die je zelf al aangekaart hebt: Flexpakket Basis met 50+ zenderpakket, smartcard en ESPN Compleet.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
      HI JacorHelaas is het in de Flexpakket Budget contractvorm niet mogelijk om een smartcard en/of aanvullende zenderpakketten toe te voegen
      Tim, kun je achterhalen waarom dat niet mogelijk is? Klacht is terecht: je kunt iemand niet zomaar opzadelen met EUR20,50/maand extra omdat dat "technisch gezien" niet mogelijk zou zijn. In mijn optiek een heel slecht begin van 2021 voor Delta.
      Sterker nog: verhoging van de bandbreedte naar 100Mbit en dan maar gelijk het zenderabonnement uitbreiden heeft niets te maken met ESPN. Kan me ook niet indenken dat ESPN die voorwaarde zou stellen indien een abonnement zou worden aangepast naar wat Jacor voorstelt.

      Jacor Kijk even of hier een oplossing voor je bij zit ESPN bekijken via het internet
      Je zult de Ere-divisie moeten laten schieten (heb je ESPN1 wel gratis?) maar voor de rest kun je alles volgen.
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 13 Jan 2021, 16:49.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        Klacht is terecht: je kunt iemand niet zomaar opzadelen met EUR20,50/maand extra omdat dat "technisch gezien" niet mogelijk zou zijn. In mijn optiek een heel slecht begin van 2021 voor Delta.
        Sterker nog: verhoging van de bandbreedte naar 100Mbit en dan maar gelijk het zenderabonnement uitbreiden heeft niets te maken met ESPN. Kan me ook niet indenken dat ESPN die voorwaarde zou stellen indien een abonnement zou worden aangepast naar wat Jacor voorstelt.
        Hi Webkabouter . De verhoging van de bandbreedte, aanpassing zenderpakket en benodigde smartcard heeft inderdaad niets met ESPN als aanbieder van de 6 sportkanalen te maken. De contractvorm welke momenteel afgenomen wordt, het Budget contract, staat het niet toe om aan het pakket aanvullingen te laten toepassen als vaste telefonie, smartcard(s) en aanvullende zenderpakketten. Indien deze aanpassingen/aanvullingen gewenst zijn in het aanvragen ervan helaas enkel mogelijk bij afname van een DELTA Flexpakket Basis.
        Laatst bewerkt door TimE; 13 Jan 2021, 17:22.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
          De contractvorm welke momenteel afgenomen wordt, het Budget contract, staat het niet toe om aan het pakket aanvullingen te laten toepassen als vaste telefonie, smartcard(s) en aanvullende zenderpakketten.
          Tim, ik waardeer je reactie, maar ik (en waarschijnlijk ook anderen) vragen ons nogmaals af waarom dat zo is en waarom er geen ruimte is om aan Jacor's vraag tegemoet te komen. Desnoods maken jullie voor hem een uitzondering. Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Zeker niet als je als verweer stelt (en vat dit niet persoonlijk op) dat het technisch niet mogelijk is. Dat is echt een no-brainer.

          (j*zus, ik word hier echt te oud voor)
          Laatst bewerkt door Webkabouter; 13 Jan 2021, 17:50.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
            Tim, ik waardeer je reactie, maar ik (en waarschijnlijk ook anderen) vragen ons nogmaals af waarom dat zo is en waarom er geen ruimte is om aan Jacor's vraag tegemoet te komen. Desnoods maken jullie voor hem een uitzondering. Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Zeker niet als je als verweer stelt (en vat dit niet persoonlijk op) dat het technisch niet mogelijk is. Dat is echt een no-brainer.

            (j*zus, ik word hier echt te oud voor)
            Je kiest voor een Basispakket of een Budgetpakket, hierdoor ontstaan verschillende mogelijkheden bij de keuze voor het Basispakket (Flexpakket) en vervallen bepaalde mogelijkheden bij de keuze voor het Budgetpakket. In het budgetpakket zijn de ongecodeerde zenders uit het zogenaamde Free-to-cable zenderpakket opgenomen. Gecodeerde zenders zijn helaas enkel te bekijken met een smartcard in decoder of module en hierdoor het Flexpakket Basis.

            "Technisch niet mogelijk" is wellicht een verkeerde woordkeuze, daar het contractueel niet mogelijk is om aan het free to cable pakket een smartcard te koppelen.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
              In het budgetpakket zijn de ongecodeerde zenders uit het zogenaamde Free-to-cable zenderpakket opgenomen. Gecodeerde zenders zijn helaas enkel te bekijken met een smartcard in decoder of module en hierdoor het Flexpakket Basis.
              Nu snap ik het, zeg dat dan meteen :-) Dank voor je reactie. Jacor is het duidelijk of had je nog vragen?
              Laatst bewerkt door Webkabouter; 14 Jan 2021, 13:24.
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Bijgevoegde bestanden

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X