Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

FOX Sports wordt ESPN vanaf 1 januari 2021

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    @ https://www.delta.nl/televisie/extra...s/sportpakket/

    Jeroen UFC kan geschrapt worden van het lijstje. Heeft nu een eigen streamingdienst ipv ook via FoxSports.
    Ziggo SportGo is niet los meer te gebruiken. Daarvoor in de plaats kun je de zenders via DIT of kabel bekijken (als dat pakket onderdeel van je Delta tvabonnement is).
    En alle kanalen zitten ook in de Delta app. Overigens ESPN Go/watch is bij Caiway gewoon beschikbaar.

    Reageer


    • #17
      10 euro bij Caiway

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        10 euro bij Caiway
        SCHIEDAMMERS MOETEN MEER BETALEN VOOR SPORT BIJ CAIWAY - Schiedams Nieuws

        Reageer


        • #19
          Zelfde als Delta

          Reageer


          • #20
            Het 120+ zenderpakket blijft gewoon hetzelfde. Alleen ipv de FOX Sport 1, 2 en 3 wordt het ESPN 1, 2 en 3.

            Reageer


            • #21
              Waar kan ik mijn koppelcode voor de ESPN app verkrijgen? Ik kan niet kijken omdat ik geen nieuwe koppelcode ontvangen heb.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door dolaura Bekijk bericht
                Waar kan ik mijn koppelcode voor de ESPN app verkrijgen? Ik kan niet kijken omdat ik geen nieuwe koppelcode ontvangen heb.
                Zie dit topic voor meer info.

                Koppeling zou dus niet nodig moeten zijn bij Delta (automatisch).

                Reageer


                • #23
                  Werkt niet dus. Ik kom steeds op de pagina dat ik een koppelcode moet invoeren en wordt niet doorgelinkt naar delta voor de koppelcode zoals on het filmpje van koppelen staat.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                    @ https://www.delta.nl/televisie/extra...s/sportpakket/

                    Jeroen UFC kan geschrapt worden van het lijstje. Heeft nu een eigen streamingdienst ipv ook via FoxSports.
                    Ziggo SportGo is niet los meer te gebruiken. Daarvoor in de plaats kun je de zenders via DIT of kabel bekijken (als dat pakket onderdeel van je Delta tvabonnement is).
                    Klopt dat wel??? ESPN verkoopt toch alleen alle 6 kanalen?

                    Ik mag overigens hopen dat Caiway ook met een Sporttotaalpakket komt of met een extra pakket waarin ESPN zit zodat daarmee de verhogingen worden gecompenseerd!
                    Ik las dat bij Caiway het SNEL=pakket alles in een 6 euro duurder gaat worden (verhoging van 400 Mbit). Ik vind dat nogal wat!
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 1 Jan 2021, 21:46.

                    Reageer


                    • #25
                      Dan komt er zeker voor die 16 euro per maand, alle Film 1 en ESPN kanalen bij?

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door dolaura Bekijk bericht
                        Werkt niet dus.
                        Volgens mij is de koppelcode het nummer van je decoderkaart gevolgd door _ + je postcode.
                        Voorbeeld: 99999999999_4499ZZ

                        Kijk even of je de ESPNkanalen via DeltaTV app (inloggen) kunt bekijken. Dan is in de meeste gevallen de koppelcode ook actief.
                        Laatst bewerkt door Webkabouter; 1 Jan 2021, 21:45.
                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                          Dan komt er zeker voor die 16 euro per maand, alle Film 1 en ESPN kanalen bij?
                          16 euro? Jij maakt het wel heel bont

                          Reageer


                          • #28
                            ESPN prijzen bij andere providers :

                            Dit betaal je voor ESPN bij alle providers | PrijsVergelijken

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                              Klopt dat wel??? ESPN verkoopt toch alleen alle 6 kanalen?
                              Inderdaad, is (nog) niet los af te sluiten bij Delta
                              Laatst bewerkt door Webkabouter; 9 Jan 2021, 16:03.
                              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                              Reageer


                              • #30

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X