Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

FOX Sports wordt ESPN vanaf 1 januari 2021

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Wellicht dat het interessant voor je wordt om over te stappen naar Delta want per 1 maart veranderen de prijzen en snelheden toch ook bij Caiway.

    Dus op de coax na wordt alles dan een beetje gelijk als ik het goed begrijp ?

    Reageer


    • #32
      Heeft Delta nu dan de lokale zenders op orde, of is nog steeds heel Nederland veroordeeld tot slechts Zeeuwse lokale zenders bij Delta interactief?

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
        Heeft Delta nu dan de lokale zenders op orde, of is nog steeds heel Nederland veroordeeld tot slechts Zeeuwse lokale zenders bij Delta interactief?
        Ach ja, we hebben nu sobfm erbij gekregen.

        Maar goed de discussie over lokale omroepen is niet nieuw en al eerder gevoerd.

        Bijgevoegde bestanden
        Laatst bewerkt door driepinter; 10 Jan 2021, 07:10.

        Reageer


        • #34

          Reageer


          • #35
            Hi Jojo , is het FOX Sports Eredivisie pakket op de facturen sinds oktober nog in rekening gebracht? Bij ontvangst van de extra's van DELTA Mobiel onving je namelijk de zenders FOX Sports 1, FOX Sports 2 en FOX Sports 3 (Per 01-01-2021 ESPN1-3).

            Bij afname van een mobiel contract wordt het eerder afgenomen FOX Sports Eredivisie pakket normaliter stopgezet en niet meer gefactureerd. Ik zou dit even goed nazien of contact opnemen met de klantenservice via een LiveChat op http://www.delta.nl of Whatsapp via https://api.whatsapp.com/send?phone=310118225575.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              Er is straks maar 1 pakket. 2,50 meer betalen voor zenders die ik niet bekijk. Ik vind het erg veel.
              Zojuist ESPN opgezegd. Hadden eerst het totaalpakket (EUR23,50/mnd). Betaal nu nog voor ZiggoSport EUR15/mnd.
              Las ergens dat de combi-korting op het totaalpakket EUR2,50 zou zijn, maar dat moet dan dus EUR1,50 zijn.
              Laatst bewerkt door Webkabouter; 13 Jan 2021, 15:33.
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X