Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

FOX Sports wordt ESPN vanaf 1 januari 2021

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • FOX Sports wordt ESPN vanaf 1 januari 2021

    FOX Sports wordt ESPN: zelfde zenders, andere naamhttps://www.foxsports.nl/nieuws/arti...f-januari-espn
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 1 Dec 2020, 16:54.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    FOX Sports wordt ESPN: zelfde zenders, andere naamhttps://www.foxsports.nl/nieuws/arti...f-januari-espn
    De zenders (alle 6) gaan 10 euro kosten. Er is straks maar 1 pakket. 2,50 meer betalen voor zenders die ik niet bekijk. Ik vind het erg veel.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      De zenders (alle 6) gaan 10 euro kosten. Er is straks maar 1 pakket. 2,50 meer betalen voor zenders die ik niet bekijk. Ik vind het erg veel.
      Dan lees ik :

      Wordt het nu duurder?

      De prijs en samenstelling van je abonnement worden vastgesteld door jouw tv-aanbieder. Vragen hierover kun je dus het beste aan je provider stellen. De naamsverandering brengt in ieder geval geen veranderingen met zich mee voor wat betreft de beschikbaarheid en distributie van de zenders. ESPN is vanaf 30 december 2020 beschikbaar bij alle tv-aanbieders die op dit moment FOX Sports aanbieden en onder hetzelfde knopje van de afstandsbediening.


      Maar goed we zullen ongetwijfeld wel weer de discussie krijgen welke kanalen wel en niet in HD worden doorgegeven.
      Laatst bewerkt door driepinter; 1 Dec 2020, 19:51.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Maar goed we zullen ongetwijfeld wel weer de discussie krijgen welke kanalen wel en niet in HD worden doorgegeven.
        Als het alleen een naamswijziging betreft blijft het net zoals nu: alle ESPN kabelkanalen in HD. Hoe dat nu met DIT is georganiseerd is weet ik niet.
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          De zenders (alle 6) gaan 10 euro kosten.
          Dat is mooi, nu betaal je er EUR15 voor @ https://www.delta.nl/televisie/extra...orts-compleet/

          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          Er is straks maar 1 pakket. 2,50 meer betalen voor zenders die ik niet bekijk. Ik vind het erg veel.
          Andersom hadden wij indertijd een Fox Sports Buitenlands abo (nederlands voetbal was toen al niet meer om aan te gluren), dat indertijd gewoon werd omgezet naar een totaal abo van 6 zenders (2x HD) waarmee we eigenlijk alleen maar Duits, US en Braziliaans voetbal kijken. Kabel geeft nu 6x HD. Ziggo Sport vult vooralsnog de rest van 'ons' buitenlandse voetbal aan.
          Laatst bewerkt door Webkabouter; 1 Dec 2020, 21:16.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
            Als het alleen een naamswijziging betreft blijft het net zoals nu: alle ESPN kabelkanalen in HD. Hoe dat nu met DIT is georganiseerd is weet ik niet.
            Klopt op DIT/interactief is en blijft alles HD. Maar een ongevraagde prijsverhoging voor extra kanalen die ik helemaal niet erbij wil vind ik toch echt te zot voor worden. 2,50 erbij is veel te veel! Belachelijk!

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              Belachelijk!
              Hoezo? Dan neem je toch geen ESPN abonnement? Kun je toch nog voetbal kijken via het vrije ESPN kanaal.
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Laatst bewerkt door WvdW; 19 Dec 2020, 17:40.

                Reageer


                • #9
                  ESPN: Voor de fans. Altijd en overal.

                  Omdat het Fox Sports Go account blijkbaar komt te vervallen.


                  Let op: FOX Sports wordt op korte termijn ESPN. Zelfde zender, andere naam! Helaas kun je daarom geen account meer aanmaken op foxsports.nl of je huidige accountgegevens bewerken. Vanaf 16 december kun je een nieuw account aanmaken op ESPN.nl of in de ESPN-app (Android en iOS). We zien je graag terug op ons nieuwe platform!

                  ESPN - Apps op Google Play

                  ?ESPN: Live voetbal & uitslagen in de App Store (apple.com)
                  Laatst bewerkt door driepinter; 19 Dec 2020, 17:55.

                  Reageer


                  • #10
                    Vanaf 16 december kun je een nieuw account aanmaken op ESPN.nl of in de ESPN-app (Android en iOS).

                    Inloggen via je browserESPNWatch
                    Wellicht is dit de online versie van de ESPN app en een remake van de bekende FoxSports app?
                    Een service waarmee je een scala aan live en gespeelde/'gemist'e wedstrijden en documentaires kunt streamen in HD (dus ook de SD kanalen van Fox via de kabel).

                    Zelf kijken wij via de Delta TV app (-> AppleTV, dus zonder DIT) waar je, zoals je schrijft, de zenders zonder inloggen kunt kijken omdat ze al deel uitmaken van je abonnement (en je al bent ingelogd met je MijnDelta account).
                    Laatst bewerkt door Webkabouter; 19 Dec 2020, 18:37.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #11
                      De espn app vraagt inderdaad om een koppelcode die je van delta moet ontvangen. Heb delta fiber een berichtje gestuurd. Word vervolgd.

                      resteert alleen de vraag nog omtrent de 120+ pakket en fox 1,2,3. Volgens mij betaal ik dan best fors voor de resterende fox zenders die ik nooit bekijk, namelijk 4 en 5.

                      Reageer


                      • #12
                        Voor nadere info zie :

                        ESPN NL Fan Care (zendesk.com)



                        En Delta staat erbij dus niet.

                        Laatst bewerkt door driepinter; 19 Dec 2020, 20:45.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                          En Delta staat erbij dus niet.
                          De 6e van boven
                          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                          Reageer


                          • #14
                            Goeie vraag over het 120+pakket. Maar volgens mij is dat pakket per 1 januari verhoogd.


                            Er zat hier iemand die iets meer wist over dat Caiwayklanten naar Delta zouden gaan??? Ik heb geen brieven ontvangen in november.
                            Hoe zit dat dan???

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door WvdW Bekijk bericht
                              Volgens mij betaal ik dan best fors voor de resterende fox zenders die ik nooit bekijk, namelijk 4 en 5.
                              @ https://www.delta.nl/televisie/extra...s/sportpakket/

                              Jeroen UFC kan geschrapt worden van het lijstje. Heeft nu een eigen streamingdienst ipv ook via FoxSports.
                              Ziggo SportGo is niet los meer te gebruiken. Daarvoor in de plaats kun je de zenders via DIT of kabel bekijken (als dat pakket onderdeel van je Delta tvabonnement is).
                              Laatst bewerkt door Webkabouter; 20 Dec 2020, 03:13.
                              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X