Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

HD zenders van Ziggo Sport Totaal

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Misschien moeten we wel een deur verder gaan, maar dat zou toch van de zotte zijn? Delta is toch een volwassen bedrijf? Daar mag je toch van verwachten dat ze ook op een volwassen manier met hun klanten omgaan?

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

      Waarom wordt er dan geen zenderoverzicht gepubliceerd waar dat uit blijkt?
      Kan je hier ook een antwoord op geven Edwinb Administrator?

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Via COAX niet, een keer is daar de bandbreedte op.
        Vergeet je niet dat de analoge kanalen zijn verdwenen? Die waren juist de bottleneck (zo werd gezegd).
        Als je een andere coax/docsis aanbieder vergelijkt dan zijn de genoemde kanalen gewoon in HD.

        Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: HDHoofdpijnXXL.png
Bekeken: 186
Grootte: 47,5 Kb
ID: 188426
        Bijgevoegde bestanden
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #19

          Reageer


          • #20
            https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...rtpakket/page2
            Begin dit jaar al aangekaart...wordt helemaal niets mee gedaan door de provider die zo trots is op de kwaliteit van z'n klantenservice!

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

              https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...rtpakket/page2
              Begin dit jaar al aangekaart...wordt helemaal niets mee gedaan door de provider die zo trots is op de kwaliteit van z'n klantenservice!
              Ik krijg het gevoel dat ook deze topic door Delta weer wordt doodgezwegen.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Anton100 Bekijk bericht

                Ik krijg het gevoel dat ook deze topic door Delta weer wordt doodgezwegen.
                Zoals gewoonlijk..@Edwinb heeft gereageerd, maar gaat helemaal niet in op wat nou eigenlijk het probleem is.
                Misschien is de providermoinitor van de Consumentenbond nog een idee om je ervaringen kenbaar te maken:
                https://www.consumentenbond.nl/alles...rovidermonitor

                Reageer


                • #23
                  Hier hetzelfde probleem. Wij zijn sportliefhebbers en op de niet HD doorgegeven sportzenders is b.v het tennis lastig te volgen.
                  Het gaat in ons zenderpakket totaal over 21 zenders!
                  Via TV.Delta en ChromeCast wel HD beeld. Is wel vreselijk onhandig.
                  Vandaag pas het forum hierover ontdekt.
                  Ik heb er gisteren nog met een medewerker van Delta over gechat. Die wist zelfs te melden dat het aan mijn kabels lag??!! Belachelijk!
                  Maar... hoe nu verder?

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door IFB Bekijk bericht
                    Hier hetzelfde probleem. Wij zijn sportliefhebbers en op de niet HD doorgegeven sportzenders is b.v het tennis lastig te volgen.
                    Het gaat in ons zenderpakket totaal over 21 zenders!
                    Via TV.Delta en ChromeCast wel HD beeld. Is wel vreselijk onhandig.
                    Vandaag pas het forum hierover ontdekt.
                    Ik heb er gisteren nog met een medewerker van Delta over gechat. Die wist zelfs te melden dat het aan mijn kabels lag??!! Belachelijk!
                    Maar... hoe nu verder?
                    Dat is simpel toch...jij zorgt voor nieuwe kabels, laat ons weten vanaf wanneer die in gebruik zijn en dan controleren wij daarna of al de genoemde problemen zijn opgelost.
                    De enige andere oplossing is aan Delta en daar (wil) niemand het probleem zien, laat staan dat er aan een oplossing gewerkt gaat worden ( Edwinb )

                    Reageer


                    • #25
                      Ik blijf hoop houden...

                      https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...rgegeven-in-hd

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X