Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vreemde keuze voor opnameplanning

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vreemde keuze voor opnameplanning

    Laatst viel me weer iets vreemds op aan de PVR functionaliteit van DeltaTV.

    Stel er is een serie op NGC die je wilt opnemen, deze begint elke dag om 13.00 uur. Dus uiteraard kies je voor "Neem serie op". Dit werkt perfect, hij "neemt" alle afleveringen op, elke dag om 13.00 uur maar hij neemt ook alle herhalingen op (denk dan om 3 uur 's nachts) wat resulteert in dubbele opnamens van dezelfde aflevering en ook ruimteverlies van je toegestane minuten opnamens.

    Het lijkt wel dat het opnemen van de serie alles matcht op basis van naam en kanaal, maar vervolgens tijdspanne compleet negeert.

    Zo had ik een lange tijd geleden de series van Ed Stafford opgenomen, toen was het een hele tijd stil, alles afgekeken dus die opnamens waren uit mijn opnamens, helemaal goed dus.
    Toen kwamen er nieuwe afleveringen op een ander tijdstip en presto; ik heb nieuwe opnamens van Ed Stafford. (dit lijkt overigens veel op wat hier besproken wordt: https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...187282-opnemen).

    Is Delta hiervan op de hoogte?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht
    Laatst viel me weer iets vreemds op aan de PVR functionaliteit van DeltaTV.

    Stel er is een serie op NGC die je wilt opnemen, deze begint elke dag om 13.00 uur. Dus uiteraard kies je voor "Neem serie op". Dit werkt perfect, hij "neemt" alle afleveringen op, elke dag om 13.00 uur maar hij neemt ook alle herhalingen op (denk dan om 3 uur 's nachts) wat resulteert in dubbele opnamens van dezelfde aflevering en ook ruimteverlies van je toegestane minuten opnamens.

    Het lijkt wel dat het opnemen van de serie alles matcht op basis van naam en kanaal, maar vervolgens tijdspanne compleet negeert.

    Zo had ik een lange tijd geleden de series van Ed Stafford opgenomen, toen was het een hele tijd stil, alles afgekeken dus die opnamens waren uit mijn opnamens, helemaal goed dus.
    Toen kwamen er nieuwe afleveringen op een ander tijdstip en presto; ik heb nieuwe opnamens van Ed Stafford. (dit lijkt overigens veel op wat hier besproken wordt: https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...187282-opnemen).

    Is Delta hiervan op de hoogte?
    Ja dat is al langer bekend, hij ziet iedere volgende aflevering als de nieuwe van een serie dus ook een herhaling.

    Zo intelligent is het systeem niet.

    Deze functionaliteit heb je niet zoveel aan.
    Laatst bewerkt door driepinter; 13 Oct 2020, 08:53.

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X