Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opnemen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Opnemen

    Mijn dit kastje neemt ongevraagd detective series op. Elke dag verwijder ik de geplande opnames, maar de volgende dag is het weer ingepland.

  • #2
    Stroom eraf en weer erop?

    Reageer


    • #3
      Hallo pbolsman, heb toevallig via de DELTA TV app de hele serie laten opnemen?

      Reageer


      • #4
        Nee dat heb ik niet gedaan

        Reageer


        • #5
          Hi pbolsman . Duidelijk, kun je in een e-mail gericht aan [email protected] jouw klantgegevens toesturen? Kun je in het mailtje ook aangeven om welke opgenomen serie het gaat en op welke tijdstippen dit wordt opgenomen? Alvast bedankt!

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
            Hi pbolsman . Duidelijk, kun je in een e-mail gericht aan [email protected] jouw klantgegevens toesturen? Kun je in het mailtje ook aangeven om welke opgenomen serie het gaat en op welke tijdstippen dit wordt opgenomen? Alvast bedankt!
            Gaat de naam zeelandnet ook verdwijnen? Gezien het nieuwe forummailadres?

            Reageer


            • #7
              Hi Bordewolf , vooralsnog is er enkel een ander e-mailadres in gebruik genomen voor de afwikkeling en behandeling van vraagstukken op het forum.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Gaat de naam zeelandnet ook verdwijnen? Gezien het nieuwe forummailadres?
                Dat denk ik niet maar dat noemen ze dan met een mooi woord de community en Delta is de provider.

                https://www.deltafibernederland.nl/n...en/zeelandnet/

                Laatst bewerkt door driepinter; 28 Sep 2020, 11:15.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X