Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Digitale TV coax en glasvezel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Een Wifi naar Ethernet adapter dan ?

    Reageer


    • #62
      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
      Toch wel opvallend dat Caiway het televisiesignaal niet uitschakelt op de coax als je een glasvezel abonnement afneemt.
      Waarom deze verschillen? Het is tenslotte allebei Delta Fiber.
      DELTA schakelt het ‘televisiesignaal’ ook niet uit op de coax, alleen het abonnement op je smartcard komt te vervallen.

      Reageer


      • #63
        Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
        DELTA schakelt het ‘televisiesignaal’ ook niet uit op de coax, alleen het abonnement op je smartcard komt te vervallen.
        Als ik het dus goed begrijp kan een glasvezel klant dus wel naar het ongecodeerde (netwerk-id 4000) zenderpakket kijken op de coax ?

        Reageer


        • #64
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Dat zou idd een optie kunnen zijn. Ik ben alleen bang dat er veel signaalverlies zal optreden. Zeker met 4K TV beeld.

          Het zou fijn zijn als je op voorhand eens een monteur over de vloer zou kunnen krijgen om de zaak te beoordelen. Nu kan dat pas (heb ik me door de klantenservice laten vertellen) als je het besluit hebt genomen om over te stappen.

          Reageer


          • #65
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

            Als ik het dus goed begrijp kan een glasvezel klant dus wel naar het ongecodeerde (netwerk-id 4000) zenderpakket kijken op de coax ?
            Ik vermoed dat je in de straatkast wordt ontkoppeld. Delta wil niemand achterlaten op COAX wanneer men eenmaal kiest voor glasvezel.
            Maar waarom zou je COAX nog willen? IPTV is echt de toekomst ivm 4K etc. De NENT app komt als het allemaal meezit ook op de Deltadecoder.

            Reageer


            • #66
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Ik vermoed dat je in de straatkast wordt ontkoppeld. Delta wil niemand achterlaten op COAX wanneer men eenmaal kiest voor glasvezel.
              Maar waarom zou je COAX nog willen? IPTV is echt de toekomst ivm 4K etc. De NENT app komt als het allemaal meezit ook op de Deltadecoder.
              U vergeet het jaartal te vertellen

              Reageer


              • #67
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                Als ik het dus goed begrijp kan een glasvezel klant dus wel naar het ongecodeerde (netwerk-id 4000) zenderpakket kijken op de coax ?
                Op dit moment wel.
                En er schijnen klanten te zijn die hun smartcard laten toevoegen aan het account van een familielid of vriend...

                Reageer


                • #68
                  Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht

                  Op dit moment wel.
                  En er schijnen klanten te zijn die hun smartcard laten toevoegen aan het account van een familielid of vriend...
                  Het kan wezen dat het coax signaal nog even actief blijft nadat het glasvezel abonnement is gestart. Maar dit wordt wel degelijk afgesloten dus dan kun je ook geen gebruik maken van de Netwerk ID 4000 zenders. Deze komen dan ook te vervallen omdat er geen signaal meer opstaat.

                  Reageer


                  • #69
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    Ik vermoed dat je in de straatkast wordt ontkoppeld
                    Neen hoor, daar gaat geen kast voor open. Gebeurt allemaal op afstand. De kasten gaan pas open zodra dat laatste stukje tussen kast en woning wordt verglaasd.

                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    Maar waarom zou je COAX nog willen? IPTV is echt de toekomst ivm 4K etc. De NENT app komt als het allemaal meezit ook op de Deltadecoder.
                    Bor, ik lees 'toekomst' en 'als het meezit'. Mede gezien de problemen die DIT en Delta app nog steeds hebben, kijk/luister ik liever nog even via de kabel en gebruik ik mijn internetverbinding wel om alvast een voorschot te nemen op 4K services die hier (en ook daar) _nu_ nog niet beschikbaar zijn
                    Laatst bewerkt door Webkabouter; 8 Aug 2021, 17:58.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X