Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Filmnet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door dfranse Bekijk bericht

    heb ik gedaan , en vervolgens blijft het stil?????????
    Dat is niets bijzonders, zo gaat het regelmatig....

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door dfranse Bekijk bericht

      heb ik gedaan , en vervolgens blijft het stil?????????
      De laatste e-mail die wij hebben ontvangen is door ons beantwoord op 11-09-2020.

      Op dit moment staat deze verstoring in onderzoek bij onze technische dienst en nemen zij nog telefonisch contact met je op.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

        De laatste e-mail die wij hebben ontvangen is door ons beantwoord op 11-09-2020.

        Op dit moment staat deze verstoring in onderzoek bij onze technische dienst en nemen zij nog telefonisch contact met je op.
        en vervolgens heb ik filmnet opgezegd, vanaf begin dat ik het heb was er niet naar te kijken en heb ik er al die maanden niks aan gehad, enne de email van 11-9 heb ik een vraag op gesteld en blijft het stil op, niks vreemds als ik het hier lees
        Laatst bewerkt door dfranse; 23 Sep 2020, 07:43.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door dfranse Bekijk bericht

          en vervolgens heb ik filmnet opgezegd, vanaf begin dat ik het heb was er niet naar te kijken en heb ik er al die maanden niks aan gehad, enne de email van 11-9 heb ik een vraag op gesteld en blijft het stil op, niks vreemds als ik het hier lees
          Goedemiddag dfranse , erg vervelend om te lezen dat er nog geen follow up lijkt te hebben plaatsgevonden. Zie je een mogelijkheid om op de website van DELTA een chat te starten? De klantenservice kijkt dan graag direct de status voor je na.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X