Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Filmnet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Filmnet

    geluid en beeld lopen niet gelijk bij filmnet, wat is daar aan te doen?

  • #2
    Geregeld heb ik hetzelfde probleem. Soms zelfs ontbreekt de ondertiteling totaal. Gek genoeg geldt het probleem dan voor 1 film. De films ervoor en erna zijn wel goed.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door dfranse Bekijk bericht
      geluid en beeld lopen niet gelijk bij filmnet, wat is daar aan te doen?
      Kijik je via DIT of coax of Delta TV App?
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        Kijik je via DIT of coax of Delta TV App?
        Ik kijk via coax en Humax decoder

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door BenZ Bekijk bericht
          Ik kijk via coax en Humax decoder
          Hier soms ook hetzelfde. Dit kan bij bepaalde uitzendingen een technische oorzaak hebben (Youtube zit er ook vol mee).
          Probeer eens bij de setup van 'Geluid' de Dolby-instelling uit te zetten. Mocht je een soundbar hebben dan kun je kiezen voor een spdiff kabeltje ipv HDMI.

          https://www.dvscene.nl/achtergrond/wat-is-spdif.html
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
            Kijik je via DIT of coax of Delta TV App?
            ik kijk dit via digitaal interactief via het witte kastje bekabeld

            Reageer


            • #7
              Gaat het geluid rechtstreeks via de tv of maak je gebruik van een soundbar / stereo?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                Gaat het geluid rechtstreeks via de tv of maak je gebruik van een soundbar / stereo?
                rechtsreeks via tv

                Reageer


                • #9

                  Reageer


                  • #10
                    het was eerst op kanaal 3 en 4 van filmnet, nu loopt 1 ook al niet meer synchroom, het is alleen op filmnet alle andere zenders heb ik geen probleem, heb filmnet sinds juni en is al van begin af aan dat het niet goed is, ik kijk niet via webtv.delta.nl zou niet eens weten waar ik dat moet zoeken

                    Reageer


                    • #11
                      Kan je mij een e-mail sturen met je klantgegevens en een link naar dit bericht?
                      Je mag de e-mail richten aan [email protected]

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                        Kan je mij een e-mail sturen met je klantgegevens en een link naar dit bericht?
                        Je mag de e-mail richten aan [email protected]
                        Edwinb Zie hier ook vertraging, lijkt dus of het overal zo is! Is het dan toch nodig eerst klantgegevens te vragen, je moet die storing toch zelf ook kunnen zien..

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                          Edwinb Zie hier ook vertraging, lijkt dus of het overal zo is! Is het dan toch nodig eerst klantgegevens te vragen, je moet die storing toch zelf ook kunnen zien..
                          De verstoring ervaar ik zelf niet op dit moment vandaar dat ik aanvullende gegevens vraag om dit verder na te zien.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                            Kan je mij een e-mail sturen met je klantgegevens en een link naar dit bericht?
                            Je mag de e-mail richten aan [email protected]
                            heb ik gedaan , en vervolgens blijft het stil?????????

                            Reageer


                            • #15
                              Dat hebben al veel klanten meegemaakt.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X