Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

kastje werkt niet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • kastje werkt niet

    Hallo, ik ben sinds afgelopen maandag klant van delta internet en tv. Nu heb ik het volgende probleem toen de monteur kwam wist ik niet meer wat mijn wachtwoord was voor delta tv, inmiddels heb ik dit veranderd, maar dat witte kastje werkt nog steeds niet ook als ik op mijn telefoon of laptop tv wil kijken lukt dit niet. De fout die gezegd wordt is dat mijn naam of wachtwoord niet goed zijn, maar ik weet 100% zeker dat die goed zijn, ik kan daar ook mee inloggen op delta en al mijn gegevens zien, dat lukt allemaal wel maar tv kijken via dat kastje en telefoon of laptop niet. Ik kijk nu dus tv met een kabel in de tv want ik had app gekocht voor in het stopcontact zodat ik geen draden door mijn huis had maar die heb ik nu wel een internet en een coax kabel. Ik heb al een aantal keer gebeld met de klantenservice maar die weten ook niet wat er is, ze zeggen dat er iets geactiveerd moet worden maar dat doe je toch gelijk bij het opleveren en niet veel later lijkt mij. Beetje jammer dit allemaal.
    Weet iemand hoe ik dit kastje wel werkend krijg want ik kan nu ook niets opnemen of terug kijken enz.

  • #2
    Log in met je DELTA-account en paswoord.

    Reageer


    • #3
      Hallo, nee dat lukt ook niet

      Reageer


      • #4
        Misschien het kasje resetten naar fabrieks instellingen en opnieuw inloggen.

        Reageer


        • #5
          Kan het proberen maar op mijn telefoon als ik niet op de wifi zit, doet hij het ook niet dus ik denk eerlijk gezegd dat het daar niet aanligt. En er is niets mee gebeurd dus hij staat nog gewoon op de originele settings.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door reneev43 Bekijk bericht
            Kan het proberen maar op mijn telefoon als ik niet op de wifi zit, doet hij het ook niet dus ik denk eerlijk gezegd dat het daar niet aanligt. En er is niets mee gebeurd dus hij staat nog gewoon op de originele settings.
            Wat heeft je wifi en je telefoon in vredesnaam met een TV decoder te maken.

            Reageer


            • #7
              Probeer [email protected] als inlognaam (vervang gebruikersnaam door de naam van je hoofdaccount).

              Reageer


              • #8
                Dat heb ik ook al geprobeerd, hij pakt gewoon niets.

                Reageer


                • #9
                  Een harde reset, helpt dat?

                  Reageer


                  • #10
                    Ik heb hem al een aantal keer uit het stopcontact gehaald, helpt ook niet, maar ook op mijn telefoon werkt het niet dus ik denk dat er ergens anders iets niet goed is, zal morgen wel weer eens met de klantenservice gaan bellen

                    Reageer


                    • #11
                      heb je toch een 90+ of 120+ tv abbo anders doet hij het ook niet dacht ik .

                      Reageer


                      • #12
                        Het kastje zou bij een 50+ tv abo ook moeten werken.

                        Reageer


                        • #13
                          Je kan niet op opnemen en terugkijken met 50+ pakket.

                          Reageer


                          • #14
                            Voer reset uit via resetknop aan achterzijde.

                            Reageer


                            • #15
                              Het kastje heeft niets te maken met je wifi of telefoon. De telefoon staat er volledig los van. Het kastje is alleen om tv te kijken via je tv

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X