Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen DisneyXD/Veronica en Net5

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bordewolf
    antwoordde
    Er zit nog een kans in dat de AOP vervangen moet worden
    Bordewolf in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door marcelve Bekijk bericht
    Slechte signaal doorgifte door delta?
    De Hirschmann Koka 9 TS Coaxkabel is voorzien van een nieuwe hoogwaardige drievoudige afscherming, om de kans op invloed van buitenaf zoveel mogelijk te minimaliseren. Dankzij de afscherming kan storing voorkomen worden, zelfs op een locatie dicht bij een 4G of 5G zendmast en op locaties waar 4G of 5G veel in gebruik is. Hirschmann geeft drie jaar garantie op deze kabel.

    https://www.hirschmann-multimediasto...CAAEgK8U_D_BwE
    Webkabouter in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Jeep
    antwoordde
    Service beneden pijl.

    Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht

    Eehhmmmm, je peilen nog niet verschoten ?
    Er valt geen pijl op te trekken!
    Jeep in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • _onbekend_
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door marcelve Bekijk bericht
    Zal allemaal wel. Maar service beneden pijl
    Eehhmmmm, je peilen nog niet verschoten ?

    _onbekend_ in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Nica
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
    Het probleem met Veronica en NET5 worden inmiddels volop onderzocht door onze technische dienst. Ik ga er vanuit dat dit snel wordt opgelost. Ik zal jullie hier op dit topic op de hoogte houden.
    Nog steeds geen vorderingen?
    Nica in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • marcelve
    antwoordde
    Werkt nog steeds niet.

    Kreeg hetzelfde verhaal:
    Zenders opnieuw instellen - Check - Geen Resultaat
    Kabels niet goed - Check - Zelfde kabels als twee weken geleden toen het wel werkte
    Kabels niet goed - Check - Kabel in de muur dezelfde die uit de straat komt, eigendom van delta
    Kabels niet goed - Check - RG6 derect op aansluitpunt getest - geen resultaat

    Helpdesk: storing door 4g - Eeeehhhmmmm ---4G bestond twee weken geleden ook al
    Helpdesk: Er zijn frequenties veranderd ---- Eeehhmm, welke frequentie? En hoe is die frequentie dan t.o.v. 4G?

    hmmmmm

    Zal allemaal wel. Maar service beneden peil
    marcelve in DELTA Digitale TV
    Laatst bewerkt door marcelve; 17 Jun 2020, 19:04.

    Laat een reactie achter:


  • marcelve
    antwoordde
    Als het ook actie krijgt....
    marcelve in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Alsdus de beste provider van Nederland die het maar niet lukt om HD zenders conform de zenderlijst te leveren, geen Dolby onder ondertiteling te leveren op DIT.
    Bordewolf in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • snoepdoos
    antwoordde
    Het heeft de aandacht .....
    snoepdoos in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • marcelve
    antwoordde
    @Ferry: Inmiddels zijn we een week verder en is het probleem nog steeds niet opgelost. Wat is de status van het "Onderzoek"?
    marcelve in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • _onbekend_
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door jet Bekijk bericht
    En teletekst werk ook niet .
    Alleen pagina 888 blijft in bedrijf
    _onbekend_ in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Ik geloof niet dat de tv op de coax kabel last heeft van 1800 Mhz.

    https://www.rtlnieuws.nl/tech/artike...zoals-vodafone
    driepinter in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Frieterie
    antwoordde
    Is het soms sinds Vodafone 5G uitzendt? Het kan instraling zijn van een 5G antenne.
    Frieterie in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Nica
    antwoordde
    Hier bij mij in Kapelle ook geen beeld, of erg blokkerig beeld op Veronica, Net5 en ook op omroep zeeland
    Nica in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • AnitaM
    antwoordde
    Nu doen we net alsof se storing er pas sinds vandaag is op de site maar ik heb dit al sinds donderdag...
    het wordt volop onderzocht maar nog steeds niet opgelost dus. Hebben we dus heel weinig aan!

    Wel mogen we 100% betalen maar 100% aanbod mogen we daar niet voor terugverwachten?
    En ja, ik weer inmiddels dat ik een verzoek voor restitutie in kan dienen als de storing ( ooit? ) is verholpen... niet zo netjes dat je daar als getroffen klant eerst nog om moet vragen, als ik niet vraag doen jullie niets... ow ja, toch wel, gewoon de prijs per 1-7 2,50 omhoog en 100% van mijn rekening afschrijven, dat lukt prima
    AnitaM in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X