Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Geen DisneyXD/Veronica en Net5
Samenvouwen
X
-
-
Oorspronkelijk gepost door marcelve Bekijk berichtSlechte signaal doorgifte door delta?
https://www.hirschmann-multimediasto...CAAEgK8U_D_BwE
Laat een reactie achter:
-
Service beneden pijl.
Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
Eehhmmmm, je peilen nog niet verschoten ?
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door marcelve Bekijk berichtZal allemaal wel. Maar service beneden pijl
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk berichtHet probleem met Veronica en NET5 worden inmiddels volop onderzocht door onze technische dienst. Ik ga er vanuit dat dit snel wordt opgelost. Ik zal jullie hier op dit topic op de hoogte houden.
Laat een reactie achter:
-
Werkt nog steeds niet.
Kreeg hetzelfde verhaal:
Zenders opnieuw instellen - Check - Geen Resultaat
Kabels niet goed - Check - Zelfde kabels als twee weken geleden toen het wel werkte
Kabels niet goed - Check - Kabel in de muur dezelfde die uit de straat komt, eigendom van delta
Kabels niet goed - Check - RG6 derect op aansluitpunt getest - geen resultaat
Helpdesk: storing door 4g - Eeeehhhmmmm ---4G bestond twee weken geleden ook al
Helpdesk: Er zijn frequenties veranderd ---- Eeehhmm, welke frequentie? En hoe is die frequentie dan t.o.v. 4G?
hmmmmm
Zal allemaal wel. Maar service beneden peilLaatst bewerkt door marcelve; 17 Jun 2020, 19:04.
Laat een reactie achter:
-
-
-
Oorspronkelijk gepost door jet Bekijk berichtEn teletekst werk ook niet .
Laat een reactie achter:
-
Ik geloof niet dat de tv op de coax kabel last heeft van 1800 Mhz.
https://www.rtlnieuws.nl/tech/artike...zoals-vodafone
Laat een reactie achter:
-
Nu doen we net alsof se storing er pas sinds vandaag is op de site maar ik heb dit al sinds donderdag...
het wordt volop onderzocht maar nog steeds niet opgelost dus. Hebben we dus heel weinig aan!
Wel mogen we 100% betalen maar 100% aanbod mogen we daar niet voor terugverwachten?
En ja, ik weer inmiddels dat ik een verzoek voor restitutie in kan dienen als de storing ( ooit? ) is verholpen... niet zo netjes dat je daar als getroffen klant eerst nog om moet vragen, als ik niet vraag doen jullie niets... ow ja, toch wel, gewoon de prijs per 1-7 2,50 omhoog en 100% van mijn rekening afschrijven, dat lukt prima
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: