Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV Kijken via nieuwe app op PC

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Bij een volgende voetbalwedstrijd is dit misschien nog een idee ?

    https://www.foxsports.nl/abonneren/fox-sports-go/
    Dat zal toch niet op gaan als je alleen Fox Sports 1 hebt?
    Ik ben niet van plan nog eens extra kosten te gaan maken voor de capriolen van Delta.

    Je bent toch niet vergeten dat het abonnement duurder is geworden, een humax werd aangeschaft, een smartcart gekocht moest worden om digitale tv te kunnen kijken op meerdere plekken.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht

      Dat zal toch niet op gaan als je alleen Fox Sports 1 hebt?
      Ik ben niet van plan nog eens extra kosten te gaan maken voor de capriolen van Delta.

      Je bent toch niet vergeten dat het abonnement duurder is geworden, een humax werd aangeschaft, een smartcart gekocht moest worden om digitale tv te kunnen kijken op meerdere plekken.
      Wat kost FOX Sports GO? (niets)
      Als FOX Sports-abonnee heb je gratis toegang tot FOX Sports GO, hier zitten geen extra kosten aan verbonden.

      https://www.foxsports.nl/abonneren/fox-sports-go/#04

      https://www.delta.nl/zakelijk/klante...rts-go-kijken/

      Een paar jaar geleden toen Fox Sports 1 nog in het basispakket zat keek ik zo (nu dus niet meer).

      Reageer


      • #18

        Reageer


        • #19
          dat is ook precies de reden, waarom ik het aanbod voor een mobiel telefoonabonnement heb teruggegeven.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

            Een paar jaar geleden toen Fox Sports 1 nog in het basispakket zat keek ik zo (nu dus niet meer).
            Fijn dat het gratis is, maar helaas niks voor mij en waarschijnlijk vele ouderen.
            Ik heb om die reden al geen tablet meer, laat staan dat ik het op een mobieltje moet gaan volgen.


            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht

              Fijn dat het gratis is, maar helaas niks voor mij en waarschijnlijk vele ouderen.
              Ik heb om die reden al geen tablet meer, laat staan dat ik het op een mobieltje moet gaan volgen.

              Het werkt in een browser dus ook gratis

              https://jouw.foxsports.nl/

              Op welke apparaten kan ik FOX Sports bekijken via internet ?

              Je kunt FOX Sports op bijna alle recente , tablets en smartphones bekijken.

              Maar goed je moet er natuurlijk wel moeite voor doen.
              Laatst bewerkt door driepinter; 6 Mar 2020, 14:42.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                Je kunt FOX Sports op bijna alle recente , tablets en smartphones bekijken.

                Maar goed je moet er natuurlijk wel moeite voor doen.
                Die moeite hoefde ik niet doen, ik had me in het verleden al aangemeld en was dat vergeten.

                Ik hoop dat in geval problemen bij Live uitzendingen via de Delta Delta Ap, Sport Go dan wel goed werkt.


                Maar er zijn ook andere evenementen, dus niet alles zal dan zo opgelost kunnen worden.


                De "bal" ligt echt bij Delta.

                Bedankt voor het meedenken en hoop ik goed werkende tip!

                Reageer


                • #23
                  Er is inderdaad begin van de week een update geweest van de Delta tv app.
                  Eergisteren heb ik live gekeken naar DWDD.
                  Echter veel haperingen, geen geluid, stukken overslaan en gewoon stoppen van het beeld.
                  Na een half uur irritatie overgeschakeld naar NPO Start.
                  Geen enkele onderbreking of zoiets nog meer dan een uur de uitzendingen bekeken.

                  Naar mijn idee vergt de nieuwe app meer capaciteit dan de vorige app.
                  Daardoor kan de server of de wifi het niet bijbenen.
                  ik vond de vorige Delta TV app goed genoeg.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Jeep Bekijk bericht
                    Naar mijn idee vergt de nieuwe app meer capaciteit dan de vorige app. Daardoor kan de server of de wifi het niet bijbenen
                    Naar mijn idee is speculeren nooit goed.


                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                      Naar mijn idee is speculeren nooit goed.

                      Dat is streamings/bufferingsproblemen zijn werd al aangetoond doordat Delta nu een nieuwe partner in de hand heeft genomen om dit op te lossen zowel voor glasvezel als voor de app.
                      Bij grote evenementen met veel kijkers schijnt dit te ontstaan waardoor het beeldsignaal significant later de huiskamer binnen komt (in tegenstelling tot bijvoorbeeld KPN).

                      Reageer


                      • #26
                        Ik begrijp dit niet. Delta is toch geen beginnende aanbieder maar heeft toch al jaren lang ervaring?

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Jeep Bekijk bericht
                          Er is inderdaad begin van de week een update geweest van de Delta tv app.
                          Eergisteren heb ik live gekeken naar DWDD.
                          Echter veel haperingen, geen geluid, stukken overslaan en gewoon stoppen van het beeld.
                          Na een half uur irritatie overgeschakeld naar NPO Start.
                          Geen enkele onderbreking of zoiets nog meer dan een uur de uitzendingen bekeken.

                          Naar mijn idee vergt de nieuwe app meer capaciteit dan de vorige app.
                          Daardoor kan de server of de wifi het niet bijbenen.
                          ik vond de vorige Delta TV app goed genoeg.
                          Totale onzin. Capaciteit? Van wat? Het PLATFORM deugt niet, dan kun je capaciteit er tegenaan gooien tot je een ons weegt, maar het gaat never nooit fatsoenlijk werken. Ze moeten het weggooien en opnieuw beginnen (of een ander platform kopen) maar nu blijven ze trekken aan een dood paard.

                          Reageer


                          • #28

                            Reageer


                            • #29
                              Delta en Caiway zijn het bezit van EQT een investeringsmaatschappij met als enige doel: de hele handel op het goede moment in de etalage om het te verkopen.
                              Dus wie denkt dat men de app even gaat vervangen rekent fout. Men zal blijven upgraden, zorgen dat alles soepel loopt, maar een nieuwe app komt er pas wanneer Delta en Caiway opeens van KPN zijn of T-Mobile of een andere partij.

                              De COAX zal op den duur echt wel afgestoten worden aan Ziggo, daar is men al niet meer in staat alle HD zenders te plaatsen die wel via interactief doorkomen.

                              Reageer


                              • #30
                                Ik vroeg dus, capaciteit, van wat? Kun je dat beantwoorden?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X