Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV Kijken via nieuwe app op PC

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

    Ik vroeg dus, capaciteit, van wat? Kun je dat beantwoorden?
    De streams zullen wel groter zijn tov de oude app. Dat houdt meteen in dat je wifi in orde moet zijn, maar ook dat je hoe dan ook met buffering zit.
    De buffering moet minimaal zijn, echter heeft Delta/Caiway dat niet goed op orde wanneer heel veel mensen dezelfde stream aanroepen.
    Daar is nu een derde partij voor binnen gehaald die dit gaat oplossen.

    Over het algemeen moet wel je router en je wifi goed op order zijn, dan gaat er niet zo veel fout.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      De streams zullen wel groter zijn tov de oude app. Dat houdt meteen in dat je wifi in orde moet zijn, maar ook dat je hoe dan ook met buffering zit.
      De buffering moet minimaal zijn, echter heeft Delta/Caiway dat niet goed op orde wanneer heel veel mensen dezelfde stream aanroepen.
      Daar is nu een derde partij voor binnen gehaald die dit gaat oplossen.

      Over het algemeen moet wel je router en je wifi goed op order zijn, dan gaat er niet zo veel fout.
      Totale onzin, de stream bitrate past zich aan aan de beschikbare bandbreedte.

      Reageer


      • #33
        Vanavond naar het programma Kassa gekeken via de Delta TV app.
        Het hele programma geen problemen.
        Aan het eind van dit programma krijgen we de reklame met on 20:00 uur het NOS-journaal.
        Tijdens de reklame begon het gedonder al.
        Dezelfde haperingen, onderbrekingen, wegvallen van het geluid en stoppen de app.
        Gezien de populariteit van het Journaal t.o.v een programma als Kassa trek ik de conclusie dat de app de grotere hoeveelheid bezoekers niet aan kan.
        Het is bewezen dat het NOS-journaal dagelijks veel meer kijkers trekt dan menig ander programma.
        Ik heb het journaal verder bekeken met NPO-start zonder enig probleem.
        Toch blijf ik het jammer vinden dat de Delta tv app niet goed werkt.

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Jeep Bekijk bericht
          V
          Gezien de populariteit van het Journaal t.o.v een programma als Kassa trek ik de conclusie dat de app de grotere hoeveelheid bezoekers niet aan kan.
          dat betekent dat men nog steeds of opnieuw zit te bezuinigen op bandbreedte.
          dat was 2 jaar geleden ook al zo.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

            dat betekent dat men nog steeds of opnieuw zit te bezuinigen op bandbreedte.
            dat was 2 jaar geleden ook al zo.
            Ik vermoed dat er langzamerhand zo veel Caiwayklanten op het platform zitten dat de vraag gewoon groter is geworden.
            Als daar de hardware niet op berekend is...

            Reageer


            • #36
              Wat ook irritant is dat wanneer je met de muis over het beeldscherm gaat het livemenu maar liefst 5 seconden blijft staan en het halve scherm in beslag neemt. Kan dat niet naar 1 seconde?

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Klummie Bekijk bericht
                Wat ook irritant is dat wanneer je met de muis over het beeldscherm gaat het livemenu maar liefst 5 seconden blijft staan en het halve scherm in beslag neemt. Kan dat niet naar 1 seconde?
                Of muisaanwijzer naar de rand en direct weg, u heeft zo gelijk.

                Reageer


                • #38
                  Deze ochtend was het niet mogelijk om live tv te bekijken. Steeds begon op alle zenders hetzelfde programma en ik kon op het knopje "live" klikken wat ik wilde, maar geen verandering.
                  1 machine Linux Ubuntu met Mozilla Firefox 73.01.
                  1 machine Linux Mint met Mozilla Firefox 73.01.

                  Ligt het aan mijn browser of is er een storing?

                  Reageer


                  • #39
                    Is op de tv ook , vanaf vorige week zondag al stil staand beeld , zwart beeld , gisteravond start het programma opnieuw op ,vanochtend 3 keer een ander programma ,
                    rare dingen allemaal.tijd dat er wat aan gedaan wordt,de stekkers eruit ,gereset . meer kan ik ook niet doen .het wordt knap irritant .

                    Reageer


                    • #40
                      Ik krijg soms mjjn Kamai 7X geeneens uit met de power STB knop op de afstandsbediening Het enoge wat dan rest is de stroom eraf. Meer mensen hier last van?

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Ik vermoed dat er langzamerhand zo veel Caiwayklanten op het platform zitten dat de vraag gewoon groter is geworden.
                        Als daar de hardware niet op berekend is...
                        Wat niemand hier weet, behalve Delta-medewerkers, is of het bij 2, 10, 50 of echt alle gebruikers niet goed werkt.
                        Voor we dat weten, is alles hier giswerk. Ik lees in de gauwigheid nu 5 of 6 mensen met klachten. Dat zegt nog niet veel. Ga er maar rustig van uit dat er hier mensen mee lezen die er dicht op zitten en dat ze bij meer klachten echt harder gaan lopen. Iemand zei het eerder al in dit topic: Delta wordt opgepoetst voor verkoop en dit is niet iets dat ze willen. Bedenk wel: Klachten worden gemeld maar als het gewoon werkt, hoor je dat niet.
                        Laatst bewerkt door Koeba; 11 Mar 2020, 15:59.

                        Reageer


                        • #42
                          CL echt dramatisch en loopt enorm achter ivm een willekeurige stream....

                          Reageer


                          • #43
                            Het zou Delta wel sieren om inhoudelijk een beetje inzicht te geven in de problematiek. Dit serviceforum is anders ten dode opgeschreven.

                            Is er reeds een bepaalde route die men volgt om het probleem aan te pakken, zodat de serviceforum bezoekers misschien mee kunnen helpen?
                            Kan er misschien iets getest worden? Is het misschien handig dat forumbezoekers informatie geven over de gebruikte hardware/software/verbinding/instelling/locatie etc..?

                            Zag ergens op het forum een bericht over de upgrade van een app (?), maar blijkbaar is het niet duidelijk dat ook vele PC-gebruikers problemen hebben.
                            Requirements voor verwerken van de streams kom ik ook nergens tegen, terwijl 1 van mijn PC' tjes toch echt moet "zweten" om de streams (met hapering) weer te geven
                            (Intel Atom dual core, 100% cpu en 50% meer RAM, tijdens afspelen).

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door PrackeR Bekijk bericht
                              1 van mijn PC' tjes toch echt moet "zweten" om de streams (met hapering) weer te geven
                              (Intel Atom dual core, 100% cpu en 50% meer RAM, tijdens afspelen).
                              Atoms zijn daar niet op gebouwd. Die gaan daar zeker moeite mee hebben.

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                                Atoms zijn daar niet op gebouwd. Die gaan daar zeker moeite mee hebben.
                                Klopt, maar dit PC'tje kon de "oude" stream wel zonder haperingen verwerken. Nu met de "nieuwe" stream lukt het niet meer zonder haperingen.
                                Ik heb een 2-tal i7 laptops die de streams zonder probleem afspelen, het atom pc'tje is dus aan vervanging toe.
                                Er zullen dus vele Delta klanten met mij hetzelfde ervaren met verouderde of lichtgewicht hardware. Kan niet direct minimale hardware requirements vinden voor het afspelen van deze stream.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X