Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

HD zenders Sportpakket

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • HD zenders Sportpakket


  • #2
    Ja dat denk ik wel.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Ja dat denk ik wel.

      Reageer


      • #4
        Ik ga dit even voor je navragen en kom hier zo snel mogelijk op terug.

        Reageer


        • #5
          Er wordt dus al net zo met zenderlijstjes gerommeld die niet kloppen als dat Caiway doet. Heel herkenbaar.
          Maar ja, vanaf 1 januari 2020 is het allemaal DeltaFiber . Dus 1 pot nat!

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
            Er wordt dus al net zo met zenderlijstjes gerommeld die niet kloppen als dat Caiway doet. Heel herkenbaar.
            Maar ja, vanaf 1 januari 2020 is het allemaal DeltaFiber . Dus 1 pot nat!
            Ik waag het te betwijfelen ik blijf er bij dat Delta ARD HD en Investigation Discovery ID HD blokkeert omdat ze daar geen contracten voor hebben. Het duurt wel erg lang voordat we deze kunnen zien om het nieuwe platform bij Caiway, terwijl ze op COAX en het oude platform gewoon beschikbaar zijn. Dus wat kan anders de reden zijn dan dat Delta de boel niet voor elkaar heeft.

            Verder ook nog steeds geen regionalen in HD of andere omzettingen naar HD.
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 7 Jan 2020, 20:43.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
              Ik ga dit even voor je navragen en kom hier zo snel mogelijk op terug.
              Ik blijf benieuwd of er inderdaad een verschil zit in doorgifte van HD zenders in een extra zenderpakket.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door WillemJ Bekijk bericht

                Ik blijf benieuwd of er inderdaad een verschil zit in doorgifte van HD zenders in een extra zenderpakket.
                Ziggo Sport, Film1 en Fox Sports zijn volledig in HD en er zijn diverse andere zenders die op interactief WEL in HD zijn.
                Helaas voor de Caiwayklanten lukt het alleen niet om ARD HD en Investigation Discovery HD door te zetten op interactief.
                Delta lijkt de contracten hier niet voor te hebben, dus kunnen de Caiwayklanten er naar fluiten (terwijl een ander deel via COAX en Multiscreen deze zenders wel hebben)

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Ziggo Sport, Film1 en Fox Sports zijn volledig in HD en er zijn diverse andere zenders die op interactief WEL in HD zijn.
                  Helaas voor de Caiwayklanten lukt het alleen niet om ARD HD en Investigation Discovery HD door te zetten op interactief.
                  Delta lijkt de contracten hier niet voor te hebben, dus kunnen de Caiwayklanten er naar fluiten (terwijl een ander deel via COAX en Multiscreen deze zenders wel hebben)
                  Ziggo en Fox zijn niet volledig in HD. Zoals WillemJ hier al heeft gezegd: Fox 5 en 6 zijn niet in HD. Hetzelfde geldt voor Ziggo, daar zijn alleen Select en Voetbal in HD.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door deroeck Bekijk bericht

                    Ziggo en Fox zijn niet volledig in HD. Zoals WillemJ hier al heeft gezegd: Fox 5 en 6 zijn niet in HD. Hetzelfde geldt voor Ziggo, daar zijn alleen Select en Voetbal in HD.
                    Edwinb, administrator van Delta.

                    Reageer


                    • #11
                      Laatst bewerkt door driepinter; 9 Jan 2020, 16:04.

                      Reageer


                      • #12
                        Mooi lijstje, maar dat beantwoordt nog niet de vraag die WillemJ aan het begin van dit (of is het deze) topic stelde.

                        Reageer


                        • #13
                          Drie weken geleden al het volgende opgemerkt (https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...ijndelta-fiber ) :
                          De informatie die op de diverse site's wordt gegeven rammelt aan alle kanten.
                          Ook via
                          https://www.delta.nl/televisie/inter...-tv/ci-module/
                          wordt op geen enkele manier duidelijk gemaakt dat je "gewoon" via de tv met CI+ module niet alle zenders uit het basispakket (50+) kunt ontvangen, in tegendeel zelfs:

                          Met een CI+ module kijk je direct vanaf je televisie naar alle zenders in de beste kwaliteit.

                          Daar wordt dus gewoon NIET op gereageerd. Inmiddels is er wel een nieuwe versie van de zenderlijst maar die is nog steeds even onduidelijk. Er wordt dus (via coax) gewoon niet gelevert wat wordt beloofd!!

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                            Drie weken geleden al het volgende opgemerkt (https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...ijndelta-fiber ) :
                            De informatie die op de diverse site's wordt gegeven rammelt aan alle kanten.
                            Ook via
                            https://www.delta.nl/televisie/inter...-tv/ci-module/
                            wordt op geen enkele manier duidelijk gemaakt dat je "gewoon" via de tv met CI+ module niet alle zenders uit het basispakket (50+) kunt ontvangen, in tegendeel zelfs:

                            Met een CI+ module kijk je direct vanaf je televisie naar alle zenders in de beste kwaliteit.

                            Daar wordt dus gewoon NIET op gereageerd. Inmiddels is er wel een nieuwe versie van de zenderlijst maar die is nog steeds even onduidelijk. Er wordt dus (via coax) gewoon niet gelevert wat wordt beloofd!!
                            Nee, je krijgt via interactief MEER dan tov COAX. Wat je meer krijgt zouden ze duidelijk moeten maken met een afwijken icoontje of een kleurtje bij het HD logo.
                            Dat doet Caiway ook. Ziggo Sports, Film1 en Fox Sports zijn op interactief wel degelijk in HD, zo ook SchlagerTV bijvoorbeeld.

                            Wat ik er van weet gaan alle regionale zenders op moment X ook naar HD op interactief, maar Edwinb ziet ze al wel op het netwerk maar kan ons nog niet vertellen wanneer.

                            Reageer


                            • #15
                              Het is toch vreemd, ondanks een toezegging, dat Delta Edwinb op een toch duidelijke vraag, tot op heden geen
                              antwoord geeft. Waarom geen antwoord vraag je je dan af.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X