Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe mogelijkheden in MijnDelta-Fiber.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuwe mogelijkheden in MijnDelta-Fiber.

    Worden klanten nog op de hoogte gesteld wat er allemaal is veranderd met het nieuwe MijnDelta-Fiber?
    Mij valt op, dat mijn 4 smartcards nu zijn gekoppeld, waar voorheen het maximum 3 was en dat bij telefonie (anonieme) nummers kunnen worden geblokkeerd.
    Overigens is die 4e smartcard nu ook automatisch gekoppeld. Ik kan me voorstellen, dat mensen er bewust voor hebben gekozen een smartcard NIET te koppelen, waar dat nu dus ( zonder dat ze dat in de gaten hebben) wel is gebeurd!

  • #2
    Geldt het koppelen van 4 smartcards nu ook voor Caiway?

    Reageer


    • #3
      Trouwens ook wel weer iets dat ze NIET vertellen. Ik wilde terug naar 50 + zenders aangezien ik een interactief kastje heb van delta ben je verplicht om de 90+ zenders te nemen ander kan je nier meer opnemen, terug kijken vanaf het begin. Wilde naar 50+en dan fox sport eredivisie nemen kom ong. Op de zelfde prijs maar dan kan je niet meer opnemen enz. Aangezien fox 1 in het 90+pakket zit verplichten ze je dat. Denk je eindelijk komen ze de vaste. Klant te gemoeten maar nee hoor . Vreemd allemaal. Nogmaals denk eens goed aan je bestaande klanten en doe daar eens iets leuk voor aanbieden al heel mijn leven klant maarja wat geven ze om jou als je maar op tijd betaald.en meer niet

      Reageer


      • #4
        Wat vreemd. Ik heb nooit geweten dat het kunnen opnemen met IPTV afhankelijk is van je televisiepakket wat je afneemt.
        Volgens mij is het bij Caiway standaard dat je kan opnemen en terugkijken ( als je geduld hebt .. minstens uur later .. )

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door pid Bekijk bericht
          Trouwens ook wel weer iets dat ze NIET vertellen. Ik wilde terug naar 50 + zenders aangezien ik een interactief kastje heb van delta ben je verplicht om de 90+ zenders te nemen ander kan je nier meer opnemen, terug kijken vanaf het begin.
          Bedankt dat je dit hier meldt. Ik overwoog hetzelfde te doen en ben hier nogal verbaasd over. Ik zou verwachten dat dit wel kan als je DIT afneemt bovenop het 50+ pakket.

          (Maar ik ben zelf nog geen 50-plus dus misschien dat het nog komt?)

          Reageer


          • #6
            Misschien zit het hem wel in het feit dat achter 50+ niet de tekst : interactief staat op het laatste zender overzicht.

            Dit is immers wel het geval bij 90+ en 120+ zenders.

            50+ zenders is dus in principe het gewone oude (coax) tv basis pakket.

            Voor zover ik kan zien bestaat het plus pakket (digitale tv) dus ook niet meer wanneer je nieuwe abonnee wordt.
            Laatst bewerkt door driepinter; 4 Dec 2019, 11:57.

            Reageer


            • #7

              Reageer


              • #8
                ik heb je al eerder gevraagd, waar je die wijsheid vandaan haalt.
                weet je nu al waar je dit hebt gezien of gelezen ??

                nu verbindt je er ook nog es een tijdsplan aan.
                eigenlijk zeg je nu, dat eind 2021 iedereen in Zeeland op glasvezel zit.

                heb je nou niet in de gaten dat je onzin zit te verkondigen ??
                dat gaat toch gewoon niet gebeuren, of denk je nu echt van wel.

                misschien kun je een bericht es teruglezen, voordat je het plaatst.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                  Worden klanten nog op de hoogte gesteld wat er allemaal is veranderd met het nieuwe MijnDelta-Fiber?
                  Mij valt op, dat mijn 4 smartcards nu zijn gekoppeld, waar voorheen het maximum 3 was en dat bij telefonie (anonieme) nummers kunnen worden geblokkeerd.
                  Overigens is die 4e smartcard nu ook automatisch gekoppeld. Ik kan me voorstellen, dat mensen er bewust voor hebben gekozen een smartcard NIET te koppelen, waar dat nu dus ( zonder dat ze dat in de gaten hebben) wel is gebeurd!
                  Het is nu inderdaad zo dat al je smartcards en interactieve tv gekoppeld wordt aan elkaar. Dat kunnen nu maximaal 4 kaarten en/of apparaten zijn. Wanneer je dan niet wilt dat via een bepaalde smartcard bepaalde pakketten worden bekeken, dan kan je dmv het gebruik van een pincode op het toestel de betreffende kanalen blokkeren.

                  Zoals fred44nl
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #10
                    en mathijs klopt de vraag van pid dat je in het 50+ pakket niet kan opnemen en welen het 90 pakket is toch wel raar of niet. kom je vaste klanten tegemoet

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

                      Het is nu inderdaad zo dat al je smartcards en interactieve tv gekoppeld wordt aan elkaar. Dat kunnen nu maximaal 4 kaarten en/of apparaten zijn. Wanneer je dan niet wilt dat via een bepaalde smartcard bepaalde pakketten worden bekeken, dan kan je dmv het gebruik van een pincode op het toestel de betreffende kanalen blokkeren.
                      Dan is het weer wel vreemd, dat al die nieuwe lokale omroepen (vanaf kanaal 60) wel interactief te bekijken zijn, maar niet via de coax...

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door pid Bekijk bericht
                        en mathijs klopt de vraag van pid dat je in het 50+ pakket niet kan opnemen en welen het 90 pakket is toch wel raar of niet. kom je vaste klanten tegemoet
                        Wanneer je interactieve tv afneemt, dan neem je daarmee ook het 90+ pakket af. Zonder interactieve tv kan je niet opnemen, even afgezien van losse decoders die deze optie nog wel bieden. Daarmee kan je uiteraard ook de zenders uit het 50+ pakket opnemen.
                        A prudent question is one-half of wisdom

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                          Dan is het weer wel vreemd, dat al die nieuwe lokale omroepen (vanaf kanaal 60) wel interactief te bekijken zijn, maar niet via de coax...
                          MatthijsL Heb je hier nog een verklaring voor?

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                            MatthijsL Heb je hier nog een verklaring voor?
                            Nee... Maar ik zie ook dat ik ze niet bekijken kan op dit moment.
                            A prudent question is one-half of wisdom

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

                              Wanneer je interactieve tv afneemt, dan neem je daarmee ook het 90+ pakket af.
                              dat vermoeden had ik al, maar het blijkt niet uit de nieuwe site waar e.e.a. besteld kan worden.
                              op die site kun je nml. 50 zenders kiezen en daarbij een interactieve 4K ontvanger nemen.
                              in feite zou op dat moment een waarschuwing moeten verschijnen, dat zoiets niet kan.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X