Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe mogelijkheden in MijnDelta-Fiber.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Fred heeft wel gelijk.en het blijft vreemd want je betaalt net zoveel .dus leuk voor de klant en delta

    Reageer


    • #17
      Het vreemdste vind ik wel dat ik normaal bij mijn 400mb abbo het pluspakket gratis had staat nog steeds boven mijn producten ,en dat ik tijdens F1 seizoen het buitenlandpakket aan zet .
      Echter verder naar beneden staat weer interactief 120 + .
      Dus waar is het pluspakket gebleven en het buitenland pakket .

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door turbo6208 Bekijk bericht
        Dus waar is het pluspakket gebleven en het buitenland pakket .
        met de noorderzon vertrokken, met de pakjesboot terug naar Spanje

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door turbo6208 Bekijk bericht
          en dat ik tijdens F1 seizoen het buitenlandpakket aan zet .
          Echter verder naar beneden staat weer interactief 120 + .
          Dus waar is het pluspakket gebleven en het buitenland pakket .
          Dan zul je dus tijdens het komende F1 seizoen het Interactief 120+ moeten aanzetten.

          https://www.delta.nl/media/1910/tv-z...icht-delta.pdf

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Dan zul je dus tijdens het komende F1 seizoen het Interactief 120+ moeten aanzetten.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
              [/SIZE]
              Laatst bewerkt door driepinter; 11 Dec 2019, 08:47.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

                Nee... Maar ik zie ook dat ik ze niet bekijken kan op dit moment.
                MatthijsL Edwinb ....en is dat ook de bedoeling (blijkt niet uit zenderoverzicht) of wordt er ook nog wat aan gedaan op dit op te lossen?

                Reageer


                • #23
                  Loopt het interactieve TV pakket niet gelijk met het coaxpakket bij Delta? Bij Caiway is dit vooralsnog bijna wel het geval.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                    Loopt het interactieve TV pakket niet gelijk met het coaxpakket bij Delta? Bij Caiway is dit vooralsnog bijna wel het geval.
                    Snoepdoos, ik ga je nu corrigeren. Bij Caiway is het basispakket DVB-C gelijk aan basis op Interactief. Het is dan gewoon mogelijk op te nemen, terug te spoelen wanneer je een Amino 7X hebt of een andere interactieve decoder.

                    Er is echter wel degelijk een verschil tussen COAX en interactief bij Caiway, Op Interactief worden meer HD-zenders doorgegeven. Caiway heeft nooit de moeite gedaan om naar de nieuwe DOCSIS-techniek te kijken of QAM256 waardoor het technisch niet mogelijk is alle HD zenders door te geven op COAX.

                    Ik ben zeer verbaasd dat Delta opnemen, pauzeren en terugkijken via een interactieve decoder niet op alle pakketten faciliteert. Je zou toch zeggen dat wanneer je via interactief kijkt dit altijd aan moet staan. Wanneer Caiway dit over zou gaan nemen en zou gaan veranderen dan kan ik je vertellen dat de wereld te klein wordt.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht



                      Er is echter wel degelijk een verschil tussen COAX en interactief bij Caiway, Op Interactief worden meer HD-zenders doorgegeven. Caiway heeft nooit de moeite gedaan om naar de nieuwe DOCSIS-techniek te kijken of QAM256 waardoor het technisch niet mogelijk is alle HD zenders door te geven op COAX.
                      Juist op de coax bij Caiway is Investigation Discovery in HD en niet op interactief dus het klopt ook niet wat jij zegt.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                        Ik ben zeer verbaasd dat Delta opnemen, pauzeren en terugkijken via een interactieve decoder niet op alle pakketten faciliteert. Je zou toch zeggen dat wanneer je via interactief kijkt dit altijd aan moet staan. Wanneer Caiway dit over zou gaan nemen en zou gaan veranderen dan kan ik je vertellen dat de wereld te klein wordt.
                        Dat klopt maar het pakket 50+ zenders is gewoon de coax tv, het vreemde zit hem in zender 60 t/m 70 (de andere regionalen) die worden blijkbaar niet op de coax doorgegeven maar wel tweede scherm (app+browser).

                        https://www.delta.nl/televisie/extra...0plus-zenders/
                        Laatst bewerkt door driepinter; 13 Dec 2019, 11:59.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

                          Juist op de coax bij Caiway is Investigation Discovery in HD en niet op interactief dus het klopt ook niet wat jij zegt.
                          Op het risico af dat ik nu wordt afgeschilderd als HD-zender-drammer. Hierbij het zenderoverzicht van Caiway. Zowel ARD HD als Discovery ID HD moeten op interactief aanwezig zijn. De oranje icoontjes zijn de zenders die extra op interactief te zien zijn niet meer op COAX.
                          We weten allemaal zo langzamerhand dat de contracten van Delta dit tegenhouden, Caiway zou het gewoon door moeten geven, omdat ze hiermee adverteren, die contracten wel hebben omtrent doorgifte en dit ook aangeven naar hun klanten. Hierover wordt Caiway nu al 6 maanden lang bestookt. Op het nieuwe platform moeten deze zenders gelijk zijn aan COAX en het oude platform (andere klanten hebben de zender wel in HD op het oude interactieve platform van Caiway en op COAX zijn ze ook HD).
                          https://www.caiway.nl/televisie/zenderoverzicht

                          Maar interactief heeft sowieso meer HD bij Caiway dan ze op COAX doorgeven. Caiway kan dit technisch niet aan en boogt niet mee op de technieken van Delta. In sommige gebieden als Albrandswaard is het netwerk dusdanig brak dat dit ook niet mee mogelijk wordt, tenzij er een flinke upgrade wordt gedaan.
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 11 Dec 2019, 22:28.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                            MatthijsL Edwinb ....en is dat ook de bedoeling (blijkt niet uit zenderoverzicht) of wordt er ook nog wat aan gedaan op dit op te lossen?
                            Ik ben me er van bewust dat ik wel heeeeel erg veel vraag, maar zou er misschien toch een moderator willen reageren??

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                              Ik ben me er van bewust dat ik wel heeeeel erg veel vraag, maar zou er misschien toch een moderator willen reageren??
                              Mijn excuses voor de late reactie. Ik heb over de vraag heen gelezen . Deze regionale zenders worden in Zeeland niet doorgegeven.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                                Mijn excuses voor de late reactie. Ik heb over de vraag heen gelezen . Deze regionale zenders worden in Zeeland niet doorgegeven.
                                Dat is dan voor de zoveelste keer dat jullie een zenderoverzicht publiceren, dat niet klopt..
                                https://www.delta.nl/media/1910/tv-z...icht-delta.pdf

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X