Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Digitale Interactieve TV ontvanger schakelt regelmatig niet in

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Digitale Interactieve TV ontvanger schakelt regelmatig niet in

    Het gebeurt regelmatig dat ik mijn Delta Interactieve TV ontvanger aanzet maar er geen beeld komt.Mijn Samsung TV geeft dan aan dat de ontvanger op HDMI 1 uit staat terwijl het lampje op de ontvanger wel blauw brandt. Uitschakelen van de ontvanger lukt niet. De enige oplossing lijkt om de stroom eraf te halen. De interactieve ontvanger is rechtstreeks op het Delta modem aangesloten met een UTP kabel van 5 meter. De ontvanger is al eens vervangen door een nieuwer model. Het is behoorlijk lastig om iedere keer het stekkertje uit de ontvanger te halen, dus hopelijk is hiervoor een oplossing. Het gebeurt zo'n paar keer per maand.

  • #2
    Dat is inderdaad een vervelende situatie Heb je voor mij via de e-mail je klantnummer of postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant? Ook verneem ik graag het serienummer van de settopbox. Je mag de e-mail richten aan [email protected] Dan kijk ik dit verder voor je na.

    Reageer


    • #3
      Regelmatig stopt de tv en moet ik antwoorden op de vraag bent u nog aan het kijken?
      Wat veroorzaakt dat en kan dat verholpen worden.
      Erg vervelend allemaal I begin te geloven dat vroeger alles beter was.
      Vriendelijke groet Rien

      Reageer


      • #4
        Via welke dienst kijk je op dat moment tv? Is dit via digitale of interactieve tv of via bijvoorbeeld Netflix?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door willem alexander Bekijk bericht
          Regelmatig stopt de tv en moet ik antwoorden op de vraag bent u nog aan het kijken?
          dat kan ook een energie-besparende instelling van de TV zelf zijn.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

            dat kan ook een energie-besparende instelling van de TV zelf zijn.
            Dat was ook het eerste wat ik dacht. Je kan het menu van de tv eens nakijken of daarin een optie staat voor energiebesparing. Eventueel kan je ook de handleiding raadplegen.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
              Dat is inderdaad een vervelende situatie Heb je voor mij via de e-mail je klantnummer of postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant? Ook verneem ik graag het serienummer van de settopbox. Je mag de e-mail richten aan [email protected] Dan kijk ik dit verder voor je na.
              Ik heb mijn gegevens per email opgestuurd maar helaas nog geen reactie gehad.
              Verder zou het fijn zijn als iedereen een eigen topic start voor een ander probleem.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X