Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Digitale Interactieve TV ontvanger schakelt regelmatig niet in

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vandeg
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
    Dat is inderdaad een vervelende situatie Heb je voor mij via de e-mail je klantnummer of postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant? Ook verneem ik graag het serienummer van de settopbox. Je mag de e-mail richten aan forumbeheer@zeelandnet.nl Dan kijk ik dit verder voor je na.
    Ik heb mijn gegevens per email opgestuurd maar helaas nog geen reactie gehad.
    Verder zou het fijn zijn als iedereen een eigen topic start voor een ander probleem.
    Vandeg in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • MatthijsL
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

    dat kan ook een energie-besparende instelling van de TV zelf zijn.
    Dat was ook het eerste wat ik dacht. Je kan het menu van de tv eens nakijken of daarin een optie staat voor energiebesparing. Eventueel kan je ook de handleiding raadplegen.
    MatthijsL in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door willem alexander Bekijk bericht
    Regelmatig stopt de tv en moet ik antwoorden op de vraag bent u nog aan het kijken?
    dat kan ook een energie-besparende instelling van de TV zelf zijn.
    fred44nl in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Via welke dienst kijk je op dat moment tv? Is dit via digitale of interactieve tv of via bijvoorbeeld Netflix?
    Edwinb in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • willem alexander
    antwoordde
    Regelmatig stopt de tv en moet ik antwoorden op de vraag bent u nog aan het kijken?
    Wat veroorzaakt dat en kan dat verholpen worden.
    Erg vervelend allemaal I begin te geloven dat vroeger alles beter was.
    Vriendelijke groet Rien
    willem alexander in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Dat is inderdaad een vervelende situatie Heb je voor mij via de e-mail je klantnummer of postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant? Ook verneem ik graag het serienummer van de settopbox. Je mag de e-mail richten aan forumbeheer@zeelandnet.nl Dan kijk ik dit verder voor je na.
    Edwinb in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Digitale Interactieve TV ontvanger schakelt regelmatig niet in
    Het gebeurt regelmatig dat ik mijn Delta Interactieve TV ontvanger aanzet maar er geen beeld komt.Mijn Samsung TV geeft dan aan dat de ontvanger op HDMI 1 uit staat terwijl het lampje op de ontvanger wel blauw brandt. Uitschakelen van de ontvanger lukt niet. De enige oplossing lijkt om de stroom eraf te halen. De interactieve ontvanger is rechtstreeks op het Delta modem aangesloten met een UTP kabel van 5 meter. De ontvanger is al eens vervangen door een nieuwer model. Het is behoorlijk lastig om iedere keer het stekkertje uit de ontvanger te halen, dus hopelijk is hiervoor een oplossing. Het gebeurt zo'n paar keer per maand.
    Vandeg in DELTA Digitale TV

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X