Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

zenderlijst veranderen of favorieten lijst?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    je bent niet verplicht om DIT af te nemen.
    dus als je ontvreden bent, dan doe je gewoon zonder.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
      Op dit moment is het nog niet mogelijk een favorietenlijst aan te maken. Wanneer deze functie wordt toegevoegd is op dit moment niet bekend.
      Dat is een vreemd antwoord aangezien de Caiwayklanten binnen Multiscreen die mogelijkheid al hadden. Nu ik op het nieuwe platform zit onbreken:
      * ARD HD
      * Dolby Sourround
      * Diverse mogelijkheden op programma's terug te kijken (het aanbod is veel soberder)
      * Favorietenlijsten zodat een eigen volgorde aangegeven kan worden.
      * Enkele kanalen zoals ARD HD en ZDF HD staan niet meer in de app (dat hadden we in de oude app wel)

      Het kan niet zo zijn dat deze functionaliteiten lang op zich blijven wachten... !!! We hadden dit allemaal al!! We gaan er nu op achteruit!

      Reageer


      • #18

        Reageer


        • #19
          snoepdoos
          Het is natuurlijk een noodmiddel als alternatief voor DIT maar misschien kom je met een Android TV box
          (met ingebouwde Chromecast) ook nog wel een aardig stukje op weg.

          Xiaomi Mi Box S
          Nvidia Shield TV

          NL Ziet
          NPO Start
          Laatst bewerkt door driepinter; 31 Oct 2019, 12:34.

          Reageer


          • #20
            Ik heb sedert gisteren een flexpakket van Delta. Maar ik heb er al spijt van dat ik overgestapt ben. Het grote pluspunt van Delta is de hoge internetsnelheid. Dit is de reden dat ik de overstap heb gemaakt van KPN naar Delta.

            'k Heb nog 2 weken bedenktijd dus. Het is wennen.

            Reageer


            • #21
              Wat bevalt je niet, ten opzichte van KPN?
              Ik hoor heel graag de verschillen tussen IPTV van KPN en Delta.
              Wie heeft het mooiste beeld, zapsnelheid, terugkijken , etc.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Dat is een vreemd antwoord aangezien de Caiwayklanten binnen Multiscreen die mogelijkheid al hadden. Nu ik op het nieuwe platform zit onbreken:
                * ARD HD
                * Dolby Sourround
                * Diverse mogelijkheden op programma's terug te kijken (het aanbod is veel soberder)
                * Favorietenlijsten zodat een eigen volgorde aangegeven kan worden.
                * Enkele kanalen zoals ARD HD en ZDF HD staan niet meer in de app (dat hadden we in de oude app wel)

                Het kan niet zo zijn dat deze functionaliteiten lang op zich blijven wachten... !!! We hadden dit allemaal al!! We gaan er nu op achteruit!
                Het is bijna maart, zijn de bovenstaande problemen al opgelost?? Denk dat ik overstap naar Caiway maar als ik dit zo lees hebben ze nog meer problemen

                Reageer


                • #23
                  Caiway is nog erger. Bij Caiway heb je een stuk of dertig lokale zenders, allemaal op nummer 12 staan, maar je kan ze niet zien. Alleen de lokale zender uit je eigen omgeving kan je zien.
                  Je zappt je dus ongans met de afstandsbediening om naar de volgende zender met beeld te schakelen. Dit is nu al twee maanden zo en ik verwacht niet dat het snel wordt opgelost.
                  ARD geeft Caiway bijvoorbeeld door in HD, volgens hun eigen website en de zenderlijst van de interactieve ontvanger, maar je krijgt gewoon de SD versie. Dit speelt al bijna een jaar !!!!

                  Reageer


                  • #24

                    Reageer


                    • #25
                      Oei oei oei dat is niet best. Is het dus zo dat Delta het A-merk is en Caiway het B-merk. Lijkt wel op een soort van (tot voor kort)KPN-Telfort variant Wachten dus dat het allemaal Delta gaat worden.

                      Inderdaad had ik gelezen als je al de helpdesk belt dat ze vragen of je Delta of Caiway klant bent. De fusie (ook qua naam) zal denk ik snel plaats vinden

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                        Caiway is nog erger. Bij Caiway heb je een stuk of dertig lokale zenders, allemaal op nummer 12 staan, maar je kan ze niet zien. Alleen de lokale zender uit je eigen omgeving kan je zien.
                        Je zappt je dus ongans met de afstandsbediening om naar de volgende zender met beeld te schakelen. Dit is nu al twee maanden zo en ik verwacht niet dat het snel wordt opgelost.
                        ARD geeft Caiway bijvoorbeeld door in HD, volgens hun eigen website en de zenderlijst van de interactieve ontvanger, maar je krijgt gewoon de SD versie. Dit speelt al bijna een jaar !!!!
                        Klopt en de oorzaak van het ontbreken van ARD HD en SchlagerTV HD ligt bij Delta, die het contractueel (nog) niet mag omzetten.
                        Bij Caiway hadden we Multiscreen en een app, die zijn vervangen voor de nieuwe abonnementen (waar ik nu ook gebruik van maak) welke draaien op het tv-platform van Delta (feitelijk is alleen het logo anders en de pakketten zijn anders qua inhoud)
                        Ik heb sinds mei vorig jaar de volgende problemen, oorzaak ligt bij Delta die aan de knoppen moet draaien:
                        * Geen Dolby Sourround meer via de app en Amino 7X
                        * ARD HD en Schlager TV HD zitten er nog steeds niet op, Caiway geeft deze wel door op COAX en op het oude platform en staat ook op de zenderkaart van Caiway, moet er dus WEL zijn
                        * ARD HD en ZDF HD zitten niet in de nieuwe app, in de oude Multiscreen app zijn deze wel aanwezig, kortom een behoorlijk achteruitgang, ik woon in Twente, vlak bij de duitse grens en ben aan deze zenders gehecht.
                        * Op voorkeuze 12 hebben we 50 lokale zenders staan, 49 zijn er geblokkeerd. Je zapt je wezenloos
                        * Geen favorietenlijst meer op de Amino 7X, dat hadden we op het oude platform wel
                        * Ondertitels en teletekst ontbreken op diverse zenders, dat was op het oude platform geen probleem
                        * HbbTV ?? Waarom is dat niet bereikbaar? (geen groot issue).

                        Wat ik verder als "klacht" heb dat er nog niets gedaan is aan 4K. Je ziet om je heen bij andere providers de eerste 4K-kanalen en er zijn naar mijn mening nog veel te veel SD-kanalen die allemaal in HD beschikbaar zijn. Zeker de Regionale zenders (waarom alleen Omroep Zeeland klassejustitie!), RTL Lounge, Crime en Telekids, NPO extra 1 en 2 en Zapp, Politiek en Nieuws reken ik daar toe. Dat zijn zenders die op NL Ziet of via de eigen app al in HD staan en mijn eigen provider die ik er voor betaal geeft ze nog vrolijk is SD door. Maar er zijn nog tal van andere zenders die men naar HD kan zetten.
                        TVE HD is al toegezegd per 13 feb, staat er niet op. CNN, Fox News, NDR, WDR, RTL Television, KabelEins, VOX, 3Sat, ProSieben, Antena3, Kika, RAI Uno, Family7, MTV Brand New, MTV Music24, Cartoon Network, Boomerang, Nick Toons, Nick Music zijn allemaal in HD beschikbaar bij andere providers en kunnen op DIT/Interactief prima naar HD. Op COAX is een ander verhaal ivm bandbreedte dat is bekend.

                        Het lijkt een erfenis uit het verleden te zijn, toen providers nog niet zo slim waren om af te dealen dat men een betere standaard gelijk kon doorgeven. Ik mag hopen dat men bij nieuwe contracten meteen meedealt dat de zenders altijd in de hoogste standaard mag worden opgepikt en aangeboden zodat de transitie van HD naar 4K/8K sneller kan verlopen dan van SD naar HD.

                        Maar dat de Caiwayklanten er met het nieuwe platform er behoorlijk op achteruit zijn gegaan is zeker waar.
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 23 Feb 2020, 00:00.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                          HbbTV ?? Waarom is dat niet bereikbaar?
                          Dat kan niet op iptv, dat is typisch iets voor DVB-C op de coax.

                          Reageer


                          • #28


                            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                            Dat kan niet op iptv, dat is typisch iets voor DVB-C op de coax.
                            Dat is onjuist, artikel is in het engels:
                            https://www.hbbtv.org/news-events/hb...specification/

                            De Hbbtv standaard zou overigens dood gaan bloeden wanneer het niet gaat werken met IPTV-decoders.
                            COAX heeft zijn langste tijd gehad voor het leveren van het tv-signaal via DVB-C.
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 22 Feb 2020, 15:39.

                            Reageer


                            • #29
                              Weer wat geleerd dan

                              Helaas zal dit niet bovenaan het prioriteitenlijstje van Delta staan vrees ik
                              Laatst bewerkt door driepinter; 22 Feb 2020, 20:44.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                                Weer wat geleerd dan

                                Helaas zal dit niet bovenaan het prioriteitenlijstje van Delta staan vrees ik
                                Dat hoeft voor mij ook niet, als de andere punten maar spoedig worden opgelost. Ik heb al meer dan een half jaar een slechter tv-product dan ik had.
                                Goed, toegegeven, het beeld is goed, de zappsnelheid is goed maar de andere zaken daar moet echt iets aan gebeuren.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X